Tylko od pierwszego właściciela z dowodem zakupu. Nie prostowane i nie malowane. Mogą być w średnim stanie optycznym.
"Pierwsi właściciele w PL" mnie nie interesują smile.gif
Chciałbym uniknąć kombinacji, na jakie można często trafić na rynku wtórnym części zamiennych.
Max kilku letnie - bo aluminium to nie stal, a Nasze drogi wiadomo jakie są.
Z powłoką lakierniczą umożliwiającą eksploatację cały rok, chętnie grafit i czerń.
Przeznaczenie Kia Cee'd 2014. ET celowo mniejsze, żeby nieco wysunąć z nadkoli.
Alcar potwierdza w TUV powyższe parametry.

Tylko ażurowe i lekkie, ale nie przesadnie odchudzone. wagowo max:
16" - do 8 kg/szt
17" - do 9,5 kg/szt

Opony, które będę montował:
205/55/16
205/50/17

Ograniczam się do takich rozmiarów, bo 18" to zbyteczne dodawanie wagi, utrata komfortu, ryzyko uszkodzenia b.niskiej opony, koszty... wiadomo, że czym większe to będą wyglądać lepiej smile.gif

W drodze wyjątku zaakceptuję szerokość 7,5", ale to stanowczy max !

Budżet do ok 1500 pln.