Osiągi po prostu szokują. Detale pokazane na filmie również. Czas symulacji na Nurbie to jedno ale czekam aż ktoś tym pojedzie tam na żywo.
redwater
Fri, 22 Jan 2021 - 14:03
Nie wiem jak tu, ale koszty eksploatacji veyrona to ok. 300 000 $ rocznie, tu pewnie bedzie grubiej. Auto kosmos, dla nielicznych.
Bio
Fri, 22 Jan 2021 - 14:06
CYTAT(redwater @ Fri, 22 Jan 2021 - 14:03)
Nie wiem jak tu, ale koszty eksploatacji veyrona to ok. 300 000 $ rocznie, tu pewnie bedzie grubiej. Auto kosmos, dla nielicznych.
Przecież to nie jest cywil jak Veyron czy Chiron. "Bogaty Śmiertelnik" tego nie kupi.
cowboy
Fri, 22 Jan 2021 - 17:57
szczęka na podłodze w 12 sekund robi 400kmh i w kolejne 12 sekund hamuje do zera 1240kg / 1850KM to jest pokaz mozliwości techniki szach mat w wykonaniu bugatii (koncern VAG) po raz kolejny
monev
Fri, 22 Jan 2021 - 19:42
CYTAT(redwater @ Fri, 22 Jan 2021 - 14:03)
Nie wiem jak tu, ale koszty eksploatacji veyrona to ok. 300 000 $ rocznie, tu pewnie bedzie grubiej. Auto kosmos, dla nielicznych.
Skąd masz to info? Widziałem kiedyś podobne wyliczenie, ale kwota niższa ~ 100k$ Ale wiadomo, pewnie wszystko zależy od eksploatacji, nadprogramowa wymiana hamulców i opon i już można znacznie podnieść te koszty
jackkpl
Fri, 22 Jan 2021 - 21:16
Chłopaki trochę nasze projekty wyprzedzili w 2021, ale będziemy gonić .
Linarr
Sat, 23 Jan 2021 - 09:04
ciekawe jak fura z taką mocą radzi sobie na niższych obrotach (turbodziura) co na torze ma przecież duże znaczenie
piwo
Sat, 23 Jan 2021 - 10:25
Coś tu nie gra. Od 0-400 w 12s 0-400-0 24s czyli 12s hamowanie 400-0 0-500 20s 0-500-0 33,6s to hamowanie z 500-0 13,3s 1,3s różnicy czy hamowanie z 400 czy z 500? Coś bujają chyba za bardzo
[Yossarian]
Sat, 23 Jan 2021 - 10:38
Wszystko dane z symulacji. Dopóki to realnie nie zrobi jakiegoś czasu to pozostanie tylko imponującym pomnikiem.
jackkpl
Sat, 23 Jan 2021 - 14:01
CYTAT(Linarr @ Sat, 23 Jan 2021 - 09:04)
ciekawe jak fura z taką mocą radzi sobie na niższych obrotach (turbodziura) co na torze ma przecież duże znaczenie
Myślę, że 8 litrów z wolnossaka "coś" tam jedzie nawet bez doładowania
CYTAT(piwo @ Sat, 23 Jan 2021 - 10:25)
Coś tu nie gra. Od 0-400 w 12s 0-400-0 24s czyli 12s hamowanie 400-0 0-500 20s 0-500-0 33,6s to hamowanie z 500-0 13,3s 1,3s różnicy czy hamowanie z 400 czy z 500? Coś bujają chyba za bardzo
Wiesz jakie to ma opory przy 500km/h ? Prawdopobnie samo odpuszczenie gazu, to 1g hamowania. Dorzuć do tego docisk aero i hamulce i masz ze 3g hamowania , czyli 100km/h w 1s jak najbardziej możliwe. 400-0 powinno być poniżej 10s, na takim slicku spokojnie zrobi 1.4g + aero.
piwo
Sat, 23 Jan 2021 - 16:29
A przy 400 nie ma oporów? 1,3s 500-40 to 1,5s 400-300. A skoro tak to 10s hamuje z 300-0? Czyli wtedy ma juz tylko 1g hamowania? W to się kupy nie trzyma.
jackkpl
Sat, 23 Jan 2021 - 16:48
CYTAT(piwo @ Sat, 23 Jan 2021 - 16:29)
A przy 400 nie ma oporów? 1,3s 500-40 to 1,5s 400-300. A skoro tak to 10s hamuje z 300-0? Czyli wtedy ma juz tylko 1g hamowania? W to się kupy nie trzyma.
Przy 500 masz 56% większy opór, niż przy 400 .
CaliforniaKid
Sun, 24 Jan 2021 - 09:52
Ja to bym poczekał na faktyczne testy bo póki co to szybko jedynie wygląda. Powątpiewam by to było szybsze np od 919 Evo.
Lincoln e30ix
Sun, 24 Jan 2021 - 11:21
CYTAT(cowboy @ Fri, 22 Jan 2021 - 17:57)
szczęka na podłodze w 12 sekund robi 400kmh i w kolejne 12 sekund hamuje do zera 1240kg / 1850KM to jest pokaz mozliwości techniki szach mat w wykonaniu bugatii (koncern VAG) po raz kolejny
Czysto teoretyczne i chyba przesadzone te dane. 12s 0-400km/h wydaje się nazbyt optymistyczne, patrząc np na wynik REGERY o podobnej mocy - 22.8s, natomiast hamowanie wypada dużo słabiej 12s przy 8.5s Regery, w dodatku na drogowych oponach.
The Driver
Mon, 25 Jan 2021 - 09:51
Jeśli z 400 do 0 hamuje w 12s, i podejrzewam że robi to na granicy przyczepności, to sprint od 0 do 400 który zajmuje 12s też jest cały czas na granicy przyczepności opon ? czy może 300-400 robi szybciej niż 200-300 bo dopiero łapie trakcje?
Faktycznie dziwne te dane
piwo
Mon, 25 Jan 2021 - 11:09
no mega dziwne. i glupie. nie moze hamowac tyle samo czasu co sie rozpedzac. to jest anormalne bo przy przyspieszaniu opory powietrza przeszkadzaja przez co potrzeba duzo wiekszej przyczepnosci opon niz bez oporow powietrza a podczas hamowania opory pomagaja i potrzeba duzo mniejszej przyczepnsoci opon niz przy hamowaniu bez oporow powietrza.
kontrolm
Mon, 25 Jan 2021 - 13:22
prawdopodobnie pali wtedy tyle paliwa że wydech działa jak silnik rakietowy ;-)
telewizoor
Wed, 27 Jan 2021 - 10:06
CYTAT(cowboy @ Fri, 22 Jan 2021 - 17:57)
szach mat w wykonaniu bugatii (koncern VAG) po raz kolejny
Otóż nie VAG podobno pozbył się Bugatti
piwo
Wed, 27 Jan 2021 - 13:07
Kiedy?
k64
Wed, 27 Jan 2021 - 16:04
CYTAT(telewizoor @ Wed, 27 Jan 2021 - 10:06)
Otóż nie VAG podobno pozbył się Bugatti
i dodatkowo ma tyle wspolnego z grupą VAG co ferrarri z fiatem.
cowboy
Wed, 27 Jan 2021 - 17:46
jednak silnik to VAGowskie W16 czyli 2 siniki W8 (albo 2xVR8 w układzie V)
Bio
Thu, 28 Jan 2021 - 07:08
CYTAT(k64 @ Wed, 27 Jan 2021 - 16:04)
i dodatkowo ma tyle wspolnego z grupą VAG co ferrarri z fiatem.
Dlatego pewnie design i development był w Wolfsburgu w firmie-córce Bugatti Engineering GmbH. Nawet design był przez człowieka z VW (designer Skody, Audi, VW, z rocznym romansem z BMW)
CYTAT(telewizoor @ Wed, 27 Jan 2021 - 10:06)
Otóż nie VAG podobno pozbył się Bugatti
Jakoś nie ma potwierdzenia sprzedaży. W okolicy września Rimac był jedynie "zainteresowany", ale wtedy Porsche by łyknęło kawałek Rimaca i by się okazało, że Rimac i tym samym Bugatti będą pod VAGiem.
kontrolm
Thu, 28 Jan 2021 - 10:21
CYTAT(Bio @ Thu, 28 Jan 2021 - 07:08)
Dlatego pewnie design i development był w Wolfsburgu w firmie-córce Bugatti Engineering GmbH. Nawet design był przez człowieka z VW (designer Skody, Audi, VW, z rocznym romansem z BMW)
i to widać po Bugatti bo do włoskiej piękności to mu w h... daleko. Raczej to taki zwalisty kloc formą przypominający spłaszczone VW Beetle
matteusz
Thu, 28 Jan 2021 - 12:31
CYTAT(kontrolm @ Thu, 28 Jan 2021 - 09:21)
i to widać po Bugatti bo do włoskiej piękności to mu w h... daleko. Raczej to taki zwalisty kloc formą przypominający spłaszczone VW Beetle
Akurat Bugatti niewiele miało wspólnego z Włochami
jackkpl
Thu, 28 Jan 2021 - 12:51
CYTAT(matteusz @ Thu, 28 Jan 2021 - 12:31)
Akurat Bugatti niewiele miało wspólnego z Włochami
Może robione przy włoskiej granicy, dlatego mu daleko do włoskiej stylistyki
Skiba
Thu, 28 Jan 2021 - 12:56
CYTAT(jackkpl @ Thu, 28 Jan 2021 - 13:51)
Może robione przy włoskiej granicy, dlatego mu daleko do włoskiej stylistyki
Może rownież dlatego ze projektowane przez Słowaka (również od Lupo, Arosy, Oktavii czy Kodiaq'a)
siewcu
Sat, 27 Feb 2021 - 16:26
Dopóki to nie jeździ to można sobie gdybać o osiągach. Ale i tak to mocno naciągane się wydaje... Symulacje to jedno, życie drugie.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.