1.Największą bolączką jest listwa zapłonowa. Kosztuje 5500zł, niema zamienników i nie opłaca się kupować używanej. Są dwie listwy po 6 cylindrów.
,2.Airmatica ja osobiście się nie boje. Uważam że system ten jest prosty i do opanowania. Regeneruje się w nim np pompę w bardzo przystępny sposób polecam szukać na youtube. Potrafi paść listwa airmatika( dzisiaj już tania). Zawory i miechy taniocha i prostota.
Całe lagi dość drogie, regenerowalne, dostępne używki.
3.trzecią sprawą jest ogólnie elektryka auta. Nie mieliśmy z tym problemu, ale nasrane jest ostro i dużo. Auta są dopasione. Wiadomo
Ogólnie jest na rynku dużo części do tych aut.
Tanie są klocki tarcze czy zawory klimy, nowe.
Rocznik auta nie gra roli.
Skrzynia do M275 jest to 5 biegowy automat. Bardzo mocny, stosowany w S65 Amg, CL65 amg, SL 65 amg , Maybach. Na Twoim miejscu mimo że byłby w pełni sprawny oddał bym go na kompleksowy przegląd i płukanie.
Skrzynia
Spokojnie przyjmie 1200KM po wzmocnieniu koszyka i tarczek, oraz konwertera. Reszta napędu też pancerna. Np most. Auto niema szpery.
Wystroi ECU projekt, VTG i pewnie jeszcze kilka osób.
Tak auto w wersji 600 czyli ze wspaniałym M275 występuje tylko jako long lub CL
Ta wersja bije na głowę zwykłe wersje i wersje 63amg ( nie mają z nim startu)
Na forum niema poważnie zmodyfikowanego M275 a jest to Bardzo dobra platforma na hardcorowe dłubanie.
Do auta polecam kupić sobie Star Diagnosis, świetnie się diagnozuje a samo oprogramowabie prowadzi Cię za rękę.
Mam nadzieję że nie odpuścisz Bird
Są rzeczy których nie opłaca się kupować w żamienniku np zwrotnice (tylko oryginał)
A tak to zwykłe auto jak każde inne. Ludzie boją się tych aut dlatego korzystamy na tym MY
Uważa się że Airmatic to zło ale naprawdę kosztowne są auta z ABC.
Wpisuj w wyszukiwarkę: racingforum mercedes w220, w215, amg, 600, CL i temu podobne. Było trochę tematów.