Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jak zbudować Forda Fiestę Proto?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Filmy i Zdjęcia
Stron: 1, 2, 3
radzio_gsi
I Odcinek:
kirpek
W tym momencie najlepszy kanał na YouTubie w Polsce. Radzio, kiedy usłyszymy Cię w eurosporcie czybtam motowizji w komentarzu?
Maciek1234
mimo, że te filmy z Manejem trwają 40 minut, to fajnie je się ogląda. Nie ma nudy. Czekam na relacje ze startów biggrin.gif
radzio_gsi
CYTAT(kirpek @ Sat, 19 Dec 2020 - 12:27) *
W tym momencie najlepszy kanał na YouTubie w Polsce. Radzio, kiedy usłyszymy Cię w eurosporcie czybtam motowizji w komentarzu?


dzięki smile.gif
oi chyba jeszcze za wcześnie by o tym mówić

CYTAT(Maciek1234 @ Sat, 19 Dec 2020 - 20:12) *
mimo, że te filmy z Manejem trwają 40 minut, to fajnie je się ogląda. Nie ma nudy. Czekam na relacje ze startów biggrin.gif


dziękuje. trochę mam już ich nagranych
Bio
Radzio - Maney planuje startować poza PL? Pytam, bo na SK ringu też są jakieś rundy RX'a
mystek
#Maciek - ja wciąż po 30 minutach mam niedosyt biggrin.gif. Jagodowego i Coobcia ostatnio przewijam, bo nie chce mi się oglądać wypocin czy tam dojazdu do "zakrętu śmierci", ale Radzia nie da się przewinąć smile.gif
16vg60
Dokładnie,
Choć Jagoda sam przyznaje ze mechanika nie jest jego mocna strona więc można to zrozumieć jak coś tam pomiesza, ale coobcio ostro odlatuje w tych swoich teoriach, o ile technicznie jeszcze ok., to te testy aut i recenzje to jakoś kosmos laugh.gif

U radzia konkretnie, merytorycznie, maney sympatyczny chłopi mimo dwóch dachów dalej z uśmiechem na twarzy biggrin.gif
Będę śledził odcinki z budowy proto
piwo
I o dziwo nie kurwi. Czyli da się bez przekleństw. Mnie najbardziej irytuje wąsik. Ale Radzio sam musi dorosnąć do jego zgolenia wink.gif.
16vg60
Hahhaha biggrin.gif
sobih
Dobrze się ogląda Radzia i Maneya, oby tak dalej.
kirpek
To radzio ma wąsik?
Sadek
Bardzo fajny odcinek!

P.S. Wypadałoby gumę do żucia wyrzucić przed lekcją.
bina
będę śledził z czym trzeba się zetknąć i fajnie że jakieś tajemnice będą pokazane. Po Evo będzie to mój kolejny projekt tyle że cywil do latania po PL na budzie Skoda Fabia bo ja chcę 4 drzwi
radzio_gsi
kolejny odcinek:
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
Batorer
Z wielką przyjemnością oglądam każdy odcinek. Czy jest w planach nagrać jakiś materiał z S. Lutym, skoro i tak często bywasz w tajnej siedzibie Avalon Extreme?
radzio_gsi
CYTAT(Batorer @ Fri, 05 Feb 2021 - 10:29) *
Z wielką przyjemnością oglądam każdy odcinek. Czy jest w planach nagrać jakiś materiał z S. Lutym, skoro i tak często bywasz w tajnej siedzibie Avalon Extreme?


Chętnie bym nagrał tym bardziej, ze teraz ja tez jestem coolawy
radzio_gsi

Niedosyt po zeszłotygodniowym odcinku?
W tym znajdziesz całe know how.
bielawa
Świetny odcinek!
Nie wiem tylko jednej rzeczy (a obejrzałem wszystkie z tej serii), ale przyznaje, że mogłem nie usłyszeć lub pominąć. Jak sprawdzacie w takiej sytuacji ride-height? Na podstawie seryjnego lancera? Nie rozumiem jak poznacie gotową wysokość - do jazdy. Wkładacie na szybko silnik, 50kg na klatkę, 50kg na bak? Nie macie tylnego zawieszenia.

Wybraliście ambitną drogę - tak powiem.
radzio_gsi
CYTAT(bielawa @ Fri, 12 Feb 2021 - 07:45) *
Świetny odcinek!
Nie wiem tylko jednej rzeczy (a obejrzałem wszystkie z tej serii), ale przyznaje, że mogłem nie usłyszeć lub pominąć. Jak sprawdzacie w takiej sytuacji ride-height? Na podstawie seryjnego lancera? Nie rozumiem jak poznacie gotową wysokość - do jazdy. Wkładacie na szybko silnik, 50kg na klatkę, 50kg na bak? Nie macie tylnego zawieszenia.

Wybraliście ambitną drogę - tak powiem.


ride height zakładamy na podstawie roll center i położenia wahaczy. Finalnie pod to dobierzemy sprężyny i helpery by siadło zgodnie z marzeniami.

Generalnie fura będzie o 40mm niższa niż lancer przy zachowaniu seryjnej kinematyki zawieszenia. Mamy też kilka asów w rękawie jakbyśmy potrzebowali większej glebuni
bina
Jak tak na to patrzę to w moim skromnym garażu chyba sam nie dam rady zbudować mojego PROTO aby nie zrobić baboli bo jak patrzę to nie takie proste jak mi się wydawało a wolę iść Waszą drogą niż robić jak DYTKO. Jak tak patrzę to znowu rozciągnie mi się to na jakieś 10-20 lat i pewnie zlecę budowę komuś kto już to robił nie raz. Niestety z pierwszych wstępnych badań rynku sama goła buda zrobiona pod proto z napędami i silnikiem EVO X to kwota 120 tys zł a pewnie drugie tyle reszta
radzio_gsi
CYTAT(bina @ Fri, 12 Feb 2021 - 09:30) *
Jak tak na to patrzę to w moim skromnym garażu chyba sam nie dam rady zbudować mojego PROTO aby nie zrobić baboli bo jak patrzę to nie takie proste jak mi się wydawało a wolę iść Waszą drogą niż robić jak DYTKO. Jak tak patrzę to znowu rozciągnie mi się to na jakieś 10-20 lat i pewnie zlecę budowę komuś kto już to robił nie raz. Niestety z pierwszych wstępnych badań rynku sama goła buda zrobiona pod proto z napędami i silnikiem EVO X to kwota 120 tys zł a pewnie drugie tyle reszta


budowa samemu to tylko "Dytkowa" opcja. Zresztą jest duża szansa, że i tą drogę będę ogrywał na kanale, jeżeli nie dostanę błogosławieństwa pzm na mój projekt
kontrolm
tak mi wpadło w ręce:

Łukasz Kabaciński o Proto: „To absolutna tragedia w porównaniu do R5” [WYWIAD]
https://rallypl.com/wywiady/lukasz-kabacins...u-do-r5-wywiad/
radzio_gsi
CYTAT(kontrolm @ Tue, 16 Feb 2021 - 13:21) *
tak mi wpadło w ręce:

Łukasz Kabaciński o Proto: „To absolutna tragedia w porównaniu do R5” [WYWIAD]
https://rallypl.com/wywiady/lukasz-kabacins...u-do-r5-wywiad/


to trochę jakby powiedzieć "Ople mają słabe skrzynie".
radzio_gsi
kontrolm
CYTAT(radzio_gsi @ Tue, 16 Feb 2021 - 14:36) *
to trochę jakby powiedzieć "Ople mają słabe skrzynie".

ople mają słabe skrzynie tongue.gif
drag_op
Ale jakbyście spasowali ten tył poszycia z lancera jak na wizualizacji to w ogóle byłby sztos biggrin.gif
Damzzii
Jak zbudujesz, takie jest, wrzucanie wszystkich konstrukcji do jednego wora nie ma sensu.
piwo
CYTAT(kontrolm @ Tue, 16 Feb 2021 - 13:21) *
tak mi wpadło w ręce:

Łukasz Kabaciński o Proto: „To absolutna tragedia w porównaniu do R5” [WYWIAD]
https://rallypl.com/wywiady/lukasz-kabacins...u-do-r5-wywiad/

pytanie kto dla neigo zrobil to proto. jak bedzie wiadomo kto to bedzie niezla antyreklama dla tego kogos.
Bio
CYTAT(piwo @ Fri, 19 Feb 2021 - 08:06) *
pytanie kto dla neigo zrobil to proto. jak bedzie wiadomo kto to bedzie niezla antyreklama dla tego kogos.

+1
przy możliwociach jakie daje budowa proto (i w związku z tym wyzwaniach i potrzebnej wiedzy) > teoretyzowałbym, że jeśli proto wyszło gówniano, to ktoś coś spieprzył na etapie projektu/fabrykacji.
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
Jest i body:
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
piwo
Ale przyspieszenia dostales
flatron66
To czym jest owinięty ten wydech wkońcu?
Bio
CYTAT(flatron66 @ Sat, 15 May 2021 - 00:07) *
To czym jest owinięty ten wydech wkońcu?

w komentarzach na poprzednim filmie jest:

na wydech leci mata ceramiczna, na to osłona termiczna ze stali nierdzewnej, która jest zgrzewana miedzianym kołem.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.