poniewaz nie znalazlem swiezego tematu i informacji na temat strokera tutaj na forum wiec pisze...
posiadam a4 b6 1.8t na turbinie rs3 2.5 , legitymowalo sie moca na 1.8t 362KM 480NM - przymierzam sie do zrobienia strokera i zbieram informacje gdzie co i jak... planowana moc ok 380-400KM ma byc pewnie i bezpiecznie i bezawaryjnie bez worka pieniedzy
-wal tfsi czy 2.0 alt ? rozumiem ze zebatke od napedu pompy oleju trzeba bedzie zmienic na wale + panewki kolbenschmidt ?
-tloki z korbowodem axx/bwa czy dac cos swiezszego na korbie 21/23mm cdn cdl - podobno te cdn i cdl sa masywniejsze i wiecej znosza
-pierscienie ori aso ?
Turbo dmuchalo ok 2 barow, jak ze spasowaniem pierscieni? czy w wielkopolsce, okolicach Łodzi czy Wroclawia jest jakis konkretny godny polecenia zaklad ktory ogarnie rozwiert bloku do 2.0 , honowanie, wywazenie i osiowanie ?
z gory dziekuje za wszelkie pomocne informacje.