Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Micra K11 fake Nismo SR20VE
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
wymaxclinowany
Witam serdecznie wszystkich smile.gif bardzo fajnie ze jest jeszcze działające forum i są ludzie co doradzą i pomogą. Liczę się również z krytyką, od niedawna interesuję się motorsportem.

Opiszę aktualny stan i na bieżącą będę odświeżać.
Obecnie auto jest rozbierane do ostatniej śrubki, do piaskowania podwozia i przy okazji cala lista zmian oraz modyfikacji, chętnie wysłucham pomysłów w trakcie

MODEL: Nissan Micra K11 99r

Modyfikacje


Silnik: w trakcie
Swap na SR20VE (seryjnie 189km)
•olej Penrite 10W60
•filtr oleju K&N

Układ dolotowy: ZAKOŃCZONY
•rozwiercony kolektor dolotowy do 70mm
•przepustnica Chińczyk 70mm
•dolot z rury nierdzewnej 2.5 cala
•filtr w obudowie BMC CDA

Układ wydechowy: ZAKOŃCZONY
•liczony kolektor 4-1
•środkowy przelotowy Turbo Works
•końcowy przelotowy Magnaflow
•całość 2.5 cala ze stali nierdzewnej łączone na v-bandach
•gumy zastąpione poliuretanem

Elektronika: w trakcie
•komputer sr20de + det2

Układ chłodzenia: w trakcie
•chłodnica od primery p11

Układ napędowy: w trakcie
•skrzynia biegów najkrótsza z almery N15 GTI
•dorabiane półosie w Motomax
•odelżone koło zamachowe u Otoczaka

Układ hamulcowy: w tracie
•przód z almery n15 gti + nacinana i nawiercana tarcza
•tył seria (bębny)
•przewody w oplocie
•usunięty ABS
•regulowany korektor siły hamowania

Zawieszenie: w trakcie
•kit koni sport z Opla Corsy B
•stabilizatory Whiteline
•regulowany panhard Whiteline
•elementy gumowe zastąpione poliuretanem żółtym Strongflex
•felgi japan racing jr3 7j et40
•opony 195/50/15
*stalowe nakrętki Epman

Wnętrze: w trakcie
•fotele 2x Bimarco Futura
•kierownica zamszowa Turnone z odsadzeniem 90mm
•naba MOMO
•Rollbar rozbudowany do klatki w Conceptmotorsport w Sopocie
•akumulator w bagażniku
•usunięte elektryczne szyby, radio itp
•gałka trust

BODY KIT: w trakcie
•czarne lampy +dołożona soczewka
•dokładka zderzaka z astry 2
•wyloty powietrza na masce z Focusa RS
•zapinki maski AeroCatch
•lampy tył z lifta
•usunięta wycieraczka z klapy
•owiewki eko



1 zdjęcie chwile po zakupie smile.gif

więcej zdjeć na chwilę obecną nie mam, myślę ze przyszły sezon będzie bardziej owocny w jazdę oraz zdjęcia smile.gif










kontrolm
ciekaw jestem jak to będzie śmigać i jaką będzie miało masę własną.
A najbardziej jestem ciekaw jak się będzie spisywać na torze i czy byłbyś tym w stanie objechać Waldka Niezabitowskiego w jego Micrze 1.0 cool.gif
wymaxclinowany
Ogólnie auto było już jezdne, ale do jazdy w sumie nie nadawało tongue.gif mocy nie brakowało
Mocy i wagi dowiemy się na wiosnę, a póki co o rywalizacji nie mysle bo dopiero zaczynam. Wszystko wyjdzie w praniu smile.gif
CZUCZU
Rewelacja projekt
wymaxclinowany
Do rewelacji to mu daleko ale dziękuje za dobre słowo smile.gif
GIB
Bardzo dobry miks
burski
Fajny wóz. Prawie wszyscy zapomnieli o SR20VE, a Nissany z tamtych lat praktycznie zbiodegradowały. Na szczęście nie wszystkie!
wymaxclinowany
Dziękuje smile.gif fakt rdza to duży problem w Japończykach z tamtych lat, zobaczymy co wyjdzie po piaskowaniu
wymaxclinowany
codziennie powoli coś się dzieje cool.gif
dziś wpadł X-bar własnej konstrukcji i zostały usunięte wszystkie wygłuszenia i maty



oraz dorwałem gwint Spax z regulacja odbicia z Opla Corsy B, na górę wpadły regulowane cambery Silverproject z toyoty (jeszcze jakoś wpasować do kielicha)

To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.