Witam.
Od niedawna stałem się posiadaczem imprezy WRX 2001r.
Auto kupione z zagranicy, nietestowane. Podobno Kolektor dolotowy, wydechowy i katalizator STI ( wydech remus ).
Podczas przyspieszania z pedałem w podłodze głównie od 3,4,5 biegu auto powyżej 4000rpm ma taki efekt jakbym co chwilę lekko naciskał hamulec.
Nie jest to efekt wypadania zapłonu tylko tak jakby za mało ładował powietrza lub paliwa. (takie przyhamowywanie)
Po podpięciu pod kompa widać, że w momencie tzw. przyhamowywania spada ciśnienie w kolektorze z 212 na 160.
Sztanga od turbo ręcznie działa, zdziwiony jestem, że sterowana jest ciśnieniem a nie podciśnieniem ale wcześniej prawie same VAG-i miałem.
Kwestia czy jak na postoju wcisnę gaz do 6000rpm to ma się otwierać na max? bo moja tylko lekko się otwiera.
Poprzedni właściciel zmieniał przepływkę i filtr paliwa (są nowe) - pewnie szukał problemu ale twierdzi, że u niego wszystko było dobrze
Pytanie od czego zacząć by zdiagnozować problem?
Ktoś coś pomorze?
Ewentualnie gdzie w Łódzkim ewentualnie Mazowieckim mogę podjechać na diagnostykę.