Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Impreza WRX 2001r. problem z przyspieszeniem powyżej 4000rpm
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Japanese Performance
ernieball
Witam.
Od niedawna stałem się posiadaczem imprezy WRX 2001r.
Auto kupione z zagranicy, nietestowane. Podobno Kolektor dolotowy, wydechowy i katalizator STI ( wydech remus ).
Podczas przyspieszania z pedałem w podłodze głównie od 3,4,5 biegu auto powyżej 4000rpm ma taki efekt jakbym co chwilę lekko naciskał hamulec.
Nie jest to efekt wypadania zapłonu tylko tak jakby za mało ładował powietrza lub paliwa. (takie przyhamowywanie)
Po podpięciu pod kompa widać, że w momencie tzw. przyhamowywania spada ciśnienie w kolektorze z 212 na 160.
Sztanga od turbo ręcznie działa, zdziwiony jestem, że sterowana jest ciśnieniem a nie podciśnieniem ale wcześniej prawie same VAG-i miałem.
Kwestia czy jak na postoju wcisnę gaz do 6000rpm to ma się otwierać na max? bo moja tylko lekko się otwiera.
Poprzedni właściciel zmieniał przepływkę i filtr paliwa (są nowe) - pewnie szukał problemu ale twierdzi, że u niego wszystko było dobrze smile.gif
Pytanie od czego zacząć by zdiagnozować problem?
Ktoś coś pomorze?
Ewentualnie gdzie w Łódzkim ewentualnie Mazowieckim mogę podjechać na diagnostykę.
simon.pg
Przypuszczalnie regulacja ciśnienia doładowania nie działa poprawnie bo zamiast delikatnie upuścić by utrzymać żądane ciśnienie doładowania zrzuca zbyt dużo. Albo zawór sterujący przycina się bądź źle wyregulowana sztanga.
ernieball
Dzięki za sugestie, spróbuję kupić zawór i podmienić. Ważna rzecz błędów brak choć na chwilę wskoczył od ciśnienia w kolektorze ale dziwne bo był 3sec i sam zniknął. Urządzenie do diagnostyki to multidiag na oprogramowaniu delphi.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.