Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: 1,8T AGU "żabkowanie" nierównomiernie podaje boosta
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
Naleśniczek
Witam,
czy może ktoś zerknąć na te logi? Wiem, że nie są idealne ale nie chciałem auta męczyć do odciny.
O co chodzi? Auto ma program, ale to już sprzed 3 lat, padło mi turbo i wsadziłem nowe po regeneracji ale o nieco innych numerach i teraz pytanie czy to trzeba ponownie zestroić? To jest ciągle to samo K03 tylko o innej numeracji.
Jak się pod dużym obciążeniem dusi do podłogi to zaczyna się taka "padaczka" i turbo nie podaje liniowo tylko tak skacze boost. Podaje i przestaje i tak w kółko.

I ja już nie wiem co o tym myśleć, bo jedni sugerują wymianę N75, drudzy poluzowanie siłownika w turbo a inni że pompa nie wyrabia i nie ma paliwa.


Byłbym wdzięczny za ocenę co może być nie tak w tym silniku: (dodam że jeszcze niedawno fruwał jak dzik, od 1500 do odciny równiótko..co to się stało teraz no nie wiem..)

https://log.tunezilla.com/s/hX4BV7D9
https://log.tunezilla.com/s/l4eU8E7Z
https://log.tunezilla.com/s/oi1fOvJf
Mis
Przecież Ty tam masz tam ubogo, że pozostaje cieszyć się, że tłoki/zawory/gniazda/kolektor/turbo jeszcze żyją.
Sprawdzić wężyk idący z regulatora ciśnienia paliwa w kolektor ssący, a następnie zmierzyć ciśnienie paliwa, skończy się pewnie wymianą pompy paliwa.
Naleśniczek
Nie bardzo to wszystko ogarniam, w serwisie stwierdzili problem z gruszką i ją wymienili, nic o paliwie nie było mowy.
Poza tym padnięta pompa paliwa a auto normalnie odpala i jeździ?

W takim razie muszę zmierzyć ciśnienie paliwa, tylko to dziwne przed zmianą turbo było ok a teraz nagle przy zmianie turbina pada pompa paliwa?

P.S. wężyk jest nowy silikonowy, ma może pół roku.
Miloszz
A dla mnie sprawa jest prosta - w aucie siedzi jakiś soft, zrobiony pod inny setup, teraz wstawione inne turbo i to nie chodzi.
Albo nowy soft albo powrót do poprzedniej turbiny - takie moje zdanie.

Teraz się wszystko rozjeżdża i stąd ten problem. To tak jakby wsadzić inne wtryski, też nie będzie chodzić poprawnie.
Mis
Wystarczy, że stare turbo nie trzymało doładowania, a obecne trzyma, więc brakuje paliwa, proste jak budowa cepa.
Zmierz ciśnienie paliwa albo wymień pompę.
Naleśniczek
Ok, nowa pompa VDO Siemens już do mnie jedzie, wymienię i zobaczymy w między czasie wpadła nowa gruszka od turbo i też zmienię w razie czego świeczki. Mam też nowy zawór N75 z ASO (ale inny numer) chociaż nie wiem czy warto go podmieniać.
Zrobię raz jeszcze logi jak wszystko będzie zmontowane.
Mis
Ani gruszki ani n75 nie warto, Twój problem to spadające ciśnienie paliwa na 95%. wink.gif
Naleśniczek
Ok pompa już do mnie jedzie, a tak myślę jak dalej nic nie pójdzie (ale liczę na to że będzie problem rozwiązany) to np wsadzic seryjny sterownik o tym nr bez immo i zrobić logi czy bezsensu?
Po prostu żeby przepływka pokazywała 125 g/s, wszystkie nastawienia żeby były ok, paliwo ok i wtedy wiadomo że silnik jest dobry.

Ale ok najpierw to paliwo, jak zmienie pompę to dam znać i spróbuje zlogować auto.
Mis
Moim zdaniem nie trzeba aż tak kombinować.
Zapodaj nową pompę, sprawdź czy bez n75 turbo bije zaledwie około 0,3bar z samej gruszki i loguj czy już jest ok. smile.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.