Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Skrzynia kłowa. Jak działa? Dlaczego zmiana biegów jest szybsza?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Filmy i Zdjęcia
radzio_gsi
Andrzejsr
Patrzę temat fajny, czasem traktowany jak jakaś wiedza dla wybrańców a tu Radzigsi przedstawia od kuchni po ludzku w jednym miejscu ci trzeba zbierać po kawałkach gdzie indziej, czekam na koniec na onboardy z jazdy w praktyce i szybkiej i parkingowej ( choć trochę powiedzieliście w temacie już ale chyba jeszcze jakieś niuanse dochodzą z wrzuceniem nie wiem wstecznego gdy wóz na wzniesieniu stoi itp ?) oglądam oglądam a tu... Tor Wyścigowy Modlin ekhm wziął i skonczyl ludziom sezon. no nie ma tam gdzie wypadać tylko w stos opon generując dach brrr.. sad.gif
radzio_gsi
CYTAT(Andrzejsr @ Wed, 14 Oct 2020 - 23:00) *
Patrzę temat fajny, czasem traktowany jak jakaś wiedza dla wybrańców a tu Radzigsi przedstawia od kuchni po ludzku w jednym miejscu ci trzeba zbierać po kawałkach gdzie indziej, czekam na koniec na onboardy z jazdy w praktyce i szybkiej i parkingowej ( choć trochę powiedzieliście w temacie już ale chyba jeszcze jakieś niuanse dochodzą z wrzuceniem nie wiem wstecznego gdy wóz na wzniesieniu stoi itp ?) oglądam oglądam a tu... Tor Wyścigowy Modlin ekhm wziął i skonczyl ludziom sezon. no nie ma tam gdzie wypadać tylko w stos opon generując dach brrr.. sad.gif


dzięki za dobre słowo, aczkolwiek z ostatnim zdaniem się nie zgadzam. Modlin jest fajny i równo tydzień po dzwonie planujemy znów się tam pojawić tym samym samochodem.
Andrzejsr
Jak jest zaplecze ludzkie, techniczne, finansowe to pewnie można w tydzień naprawiać smile.gif
Natomiast takie tory wykorzystują amatorzy czasem latami budujący swoj wóz. A amatorzy , zwłaszcza budujacy a nie jeżdżący popełniają błędy i wylatują za nitkę a tam co - stosy opon i po aucie .
Już kilka lat temu nie bez powodu drivecup przestał ten obiekt wykorzystywać .

No to naprawiajcie ! I może jakieś odcinki typu nauka jazdy z klowa skrzynia powstaną!


Driftman
Chodzi o siły osiowe w skośnych zębach. Powierzchnia przyporu zęba jest większa w zębach skośnych, ale podstawa zęba niema tu nic do rzeczy.
Przykładowo przy 600Nm na zębach skośnych masz ~18kN naporu na boki czyli prawie dwie tony.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.