soldi
Thu, 10 Sep 2020 - 19:08
hej, czy mierzył ktoś AFR seryjnego m44b19 i mógłby powiedzieć na jakiej wartości na WOT się stabilizuje?
moritz86
Thu, 10 Sep 2020 - 20:47
Mierzylem m42b18 i idzie do odciny na 14-14.7.
damian146ti
Thu, 10 Sep 2020 - 21:28
CYTAT(moritz86 @ Thu, 10 Sep 2020 - 20:47)
Mierzylem m42b18 i idzie do odciny na 14-14.7.
Sprawne to było? Bo ubogo tak trochę.
moritz86
Thu, 10 Sep 2020 - 22:26
Sprawne, normalnie jezdzilo.
Mis
Thu, 10 Sep 2020 - 23:08
M42B18 sprawne z działającą sondą ma na bucie bogaciej przy 4500rpm jest nawet na 11,5-12,0 często przelane.
moritz86
Fri, 11 Sep 2020 - 00:39
To ciekawe co mojemu dolegało. Disa była zablokowana na stałe bo aktuator był dziurawy i to wszystko z usterek. Jak odpinalem sondę to był trochę bardziej podlany ale poniżej 13 nie schodził. Aktualnie jest det w fit wpięty i jest podlany jak trzeba.
soldi
Fri, 11 Sep 2020 - 05:28
Właśnie mam przypadek:
- afr 14+ na wot od samego dołu po odcinke,
- brak disa (ktoś wymontował, być może w poszukiwaniu wcześniejszych problemów)
- po świecach i nowym wydechu widać, że jest ubogo,
- auto na hamowni pokazało niższą moc niż seria (ok 20KM).
Mierzyłem z odpiętym maf i z odpiętym podciśnieniem regulatora i bez zmian. Odpinania sondy nie próbowałem. Możliwe, że sonda na wot też miesza, gdyby była uszkodzona?
Mis
Sat, 12 Sep 2020 - 21:17
Może zaniżać maf, może przepustnica się nie otwierać do końca, może pompa paliwa być trupem.
Najpierw doprowadzić do serii czyli disa ma żyć itd.
A jak chcesz na szybko to wsadź nową pompę paliwa z Magneti Marelli za 120zł i daj regulator 4bary i ognia.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.