Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Lekkie i proste auto dające frajdę z jazdy - budżet ~30k
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
roswell89
Witam!

Szukam lekkiego, prostego, niezawodnego, precyzyjnego i dającego frajdę z jazdy auta za ~30k. Marka bez znaczenia. Auto stosowane przez cały rok: w tygodniu na krótkich trasach po kilka km. W weekend najczęściej trasy po ~100 km + szybkie, kręte, boczne drogi. Łącznie jakieś 15k rocznie. To auto raczej nie będzie używane na autostradach i trasach dłuższych niż 100km. Cenię sobie płynność w sprzedaży dlatego nie chcę grubych swapów, anglików etc. Nie planuję użytku w motosporcie.

Najbardziej istotna jest dla mnie frajda z jazdy - co rozumiem jako bezpośredniość, zwinność i zwarcie, integrację z autem, przyjemność z jazdy po zakrętach. Preferuję dynamiczna jazdę, zależy mi na precyzyjnej skrzyni, bezpośrednim układzie kierowniczym, w miarę twardym zawiasie i dobrym rozkładzie mas. Jakby było niskie 6s do 100 byłoby idealnie, ale ogólnie ważniejsze prowadzenie niż osiągi. Chodzi o to, aby w wolnym dniu wyruszyć tylko po to, żeby sobie pojeździć po krętych, bieszczadzkich trasach wink.gif

Istotna jest również niezawodność, nie oczekuję, że będzie bezobsługowe, no, ale kurde… żeby nie stało ciągle w warsztacie. Chciałbym uniknąć skomplikowanych technologii, grubych fuckupów. Samochód będzie parkował pod blokiem cały rok, więc zabezpieczenie antykorozyjne istotne. Dobrze jakby był w miarę trwały zawias, bo na podkarpaciu drogi różne. Nie chce wyświetlaczy, bogatego wyposażenia, izolacji od prowadzenia. Marka, wygląd, prestiż, komfort same w sobie nie mają znaczenia. Nie zależy mi na wyciszeniu, wygodzie, wyposażeniu, jedynie dobrze, aby była klima automatyczna. Długość najlepiej w okolicach 4m i czym lżej tym lepiej. Lubię jak auto jest “dopasowane” w środku.

Aktualnie użytkuje Clio Sport PH2 i wielu aspektach: prowadzeniu, osiągach w sumie też, wymiarach, integracji z kierowcą, skręcaniu, hamowaniu, prostej budowie, odporności na korozję idealnie mi pasuje. Więc w tym klimacie się poruszamy. A co chcę koniecznie chcę poprawić w następcy?

-ciągłe, drobne, wynikające głównie z wieku usterki;
- nieprecyzyjną i nietrwałą skrzynię;
- trzeszczące, rozłażące się w każdym możliwym miejscu wnętrze - z wnętrzem szału w tej klasie nie oczekuję. ale kurde bez przesady wink.gif

Wiem, że macie dużo większe doświadczenie, więc będę wdzięczny za wszelkie sugestie - co przychodzi Wam na myśl po przeczytaniu opisu?

Pozdrowienia!,
Damian
kinko
Megane 2 RS z końca produkcji w dobrym stanie albo dołożyć i wtedy Megane 3 RS.
roswell89
CYTAT(kinko @ Sat, 05 Sep 2020 - 13:14) *
Megane 2 RS z końca produkcji w dobrym stanie albo dołożyć i wtedy Megane 3 RS.



Heh, dokładnie to samo powiedziała osoba, u której serwisuje Sporta
Koncepcja mi bardzo pasuje, tylko parę pytań się nasuwa:

- skrzynie to takie samo dramatyczne padło jak w Clio Sport?
- turbo nie będzie protestować przy trasach po 2-5 km? Wiem jestem leniwy, na rower czy do mpka się nie przesiadam wink.gif
- Meg 2 z jakiego rocznika szukać?
- jakie realne plusy poza aspektem wizualnym ma Meg III? Za ile da się kupić coś w dobrym stanie technicznym? Nie zależy mi na igiełce

Budżet jest elastyczny, ale 30k wydaje mi się rozsądną opcją biorąc pod uwagę, że auto zaraz będzie poobijane, poobcierane i z odrapanymi felgami...
Honada
Mazda MX-5 NC z hardtopem. Przymierz i jak sie zmieścisz, to spełni w 120% wszystkie Twoje wymagania.
matteusz
CYTAT(roswell89 @ Sat, 05 Sep 2020 - 12:24) *
Heh, dokładnie to samo powiedziała osoba, u której serwisuje Sporta
Koncepcja mi bardzo pasuje, tylko parę pytań się nasuwa:

- skrzynie to takie samo dramatyczne padło jak w Clio Sport?
- turbo nie będzie protestować przy trasach po 2-5 km? Wiem jestem leniwy, na rower czy do mpka się nie przesiadam wink.gif
- Meg 2 z jakiego rocznika szukać?
- jakie realne plusy poza aspektem wizualnym ma Meg III? Za ile da się kupić coś w dobrym stanie technicznym? Nie zależy mi na igiełce

Budżet jest elastyczny, ale 30k wydaje mi się rozsądną opcją biorąc pod uwagę, że auto zaraz będzie poobijane, poobcierane i z odrapanymi felgami...

Ja przesiadłem się z Clio Sporta ph2 na Meg 2 RS i polecam.

Skrzynie są lepsze niż w Clio, generalnie raczej nie sprawiają problemów. Minusem na pewno jest skomplikowane w budowie, delikatne i drogie w eksploatacji przednie zawieszenie ze zwrotnicami na łożyskach igiełkowych. W Megane 3 to zawieszenie jest już trochę inaczej skonstruowane i z tego co wiem mniej upierdliwe w użytkowaniu, to chyba największy plus w stosunku do Meg 2. No i wiadomo, mocniejszy silnik z większym potencjałem, ale jak ktoś nie jara się kreskami i rolkami po autostradzie, a raczej jazdą po zakrętach, to w Meg 2 mocy mu powinno bez problemu wystarczyć. Rocznik Meg 2 raczej bez znaczenia, główna różnica w ph2 to inny zacisk hamulcowy z tyłu, do którego jest większy wybór performance'owych klocków, no i w ph2 można kupić wersję z fotelami Recaro (Cup, R25) albo z Recaro i szperą (R26).
piwo
Jakbyś zwiększył trochę budżet to masz w zasięgu toyotę gt86
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-gt86-t...html#b80f43ce03
roswell89
CYTAT(Honada @ Sat, 05 Sep 2020 - 13:49) *
Mazda MX-5 NC z hardtopem. Przymierz i jak sie zmieścisz, to spełni w 120% wszystkie Twoje wymagania.


Zaintrygowałeś mnie tym, na razie mam za sobą tylko jazdę najnowszą ND, nie narzekałem na brak miejsca, choć specjalnie tego nie weryfikowałem.
Muszę dorwać kogoś z NC, żeby dał się przejechać. Funkcjonalność sporo ucierpi, ale chyba jestem w stanie to zaakceptować.
Jak z blachami w zimie? Normalnie użytkuję auto, z resztą stoi pod blokiem. Da sobie z tym radę?


CYTAT(matteusz @ Sat, 05 Sep 2020 - 13:53) *
Ja przesiadłem się z Clio Sporta ph2 na Meg 2 RS i polecam.

Skrzynie są lepsze niż w Clio, generalnie raczej nie sprawiają problemów. Minusem na pewno jest skomplikowane w budowie, delikatne i drogie w eksploatacji przednie zawieszenie ze zwrotnicami na łożyskach igiełkowych. W Megane 3 to zawieszenie jest już trochę inaczej skonstruowane i z tego co wiem mniej upierdliwe w użytkowaniu, to chyba największy plus w stosunku do Meg 2. No i wiadomo, mocniejszy silnik z większym potencjałem, ale jak ktoś nie jara się kreskami i rolkami po autostradzie, a raczej jazdą po zakrętach, to w Meg 2 mocy mu powinno bez problemu wystarczyć. Rocznik Meg 2 raczej bez znaczenia, główna różnica w ph2 to inny zacisk hamulcowy z tyłu, do którego jest większy wybór performance'owych klocków, no i w ph2 można kupić wersję z fotelami Recaro (Cup, R25) albo z Recaro i szperą (R26).


Jak kiepsko jest z zawiasem w Meg2, co ile trzeba się za to zabierać? masz może wiedzę jakie to koszty?
Odezwę się do kumpla, który ma Meg2RS, przymierzę się.
Dla mnie na dobrą sprawę i w Clio mocy nie brakuje, no czasem brakuje turbo jak trzeba szybko przyspieszyć/nagle wyprzedzić wink.gif
Nie zamierzam się z nikim ustawiać, a po autostradach to zasuwam Octavia 2.0TDI

CYTAT(piwo @ Sat, 05 Sep 2020 - 14:27) *
Jakbyś zwiększył trochę budżet to masz w zasięgu toyotę gt86
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-gt86-t...html#b80f43ce03


Kurde, koncepcja GT86 jest idealna, tylko to chyba nie ten budżet? Rozbitek z USA z kontrolką na desce do mnie nie przemawia...
Maciek1234
to kontrolka ciśnienia w oponach biggrin.gif
roswell89
Heh, tylko opisem się sugerowałem wink.gif
_KMS_
wykluczylbym absolutnie turbo jak traski po 2km robisz czesto, wolnossak only smile.gif typeR EP3? w tej kasie moze znosny stan bedzie, nie sugeruj sie tylko najtanszymi.
Fun factor ma najwiekszy z typerow.
Kolejne Clio?wink.gif chyba, ze sie zraziles:)
roswell89
Często robię po 4 km, bo tyle mam i do pracy i do Dziewczyny wink.gif
I tu mam wątpliwości jak Meg II RS sobie z tym da radę.

EP3 już miałem, mam ogromny sentyment do tego auta.
Tylko tam na co dzień przeszkadzał naprawdę niski moment w dole.
Niby Hondata poprawia sprawę, ale wcześniej sprzedałem auto.
Clio sprawia wrażenie znacznie bardziej elastycznego, w sumie moment identyczny i sporo niżej dostępny, a do tego auto jak dobrze pamiętam -150 kg.
Do upalania super i lepszego auta nie widzę, ale na co dzień to trochę irytuje.

Przejadę się Clio III RS, dobry kolega akurat ma, choć mam wrażenie, że będzie stabilniejsze i z lepszym zawiasem (i bardziej awaryjnym) z przodu, poza tym nie bardzo widzę wartość dodaną.
mystek
Miałem to samo tylko że z daily, tj zmieniłem pracę na taką 3km od domu i tym samym samochód z turbo na N/A. Regenerować turbinę co 1-1,5 roku słabo mi się uśmiechało.
roswell89
No właśnie u mnie to samo, do tej pory tylko N/A, więc sobie głowy nie zawracałem.
W tygodniu nie mam nawet gdzie dalej jeździć..
Może w takim Meg II RS turbo-timer + pomiar temp oleju (bo chyba nie ma w standardzie) rozwiązuje sprawę?

Dzwoniłem do kumpla który ma właśnie taką Megane, ale zapomniałem, że jest na GSMP. Ustawiliśmy się, za tydzień ją przetestuje.
Jeszcze muszę kogoś z MX-5 dorwać i po przejażdce będzie wszystko jasne

Niemniej dalej czekam na wszystkie sugestie, kwestie techniczne. O ile sytuacja nie wymusi to chciałbym to auto na dłużej - 4-5 lat.
yotomeczek
CYTAT(mystek @ Sun, 06 Sep 2020 - 08:44) *
Miałem to samo tylko że z daily, tj zmieniłem pracę na taką 3km od domu i tym samym samochód z turbo na N/A. Regenerować turbinę co 1-1,5 roku słabo mi się uśmiechało.


A to nie jest przypadkiem demonizowanie turbo? Przecież jak ktoś musi dojeżdżać spalinowcem 2-3km to nie musi (nie powinien nawet) kręcić go tak żeby uruchamiać turbinę. Zresztą N/A tez nie powinno się kręcić wysoko dopóki się nie rozgrzeje (czyli przez całą drogę 2-3km...)
roswell89
No tak, jeżdżąc w tygodniu to w praktyce całą drogę 2200-3000 rpm
Turbo w takim Meg II RS jak i kiedy się załącza?
Max moment przy 3000 rpm z tego co wyczytałem


kinko
CYTAT(roswell89 @ Sat, 05 Sep 2020 - 12:24) *
Heh, dokładnie to samo powiedziała osoba, u której serwisuje Sporta
Koncepcja mi bardzo pasuje, tylko parę pytań się nasuwa:

- skrzynie to takie samo dramatyczne padło jak w Clio Sport?
- turbo nie będzie protestować przy trasach po 2-5 km? Wiem jestem leniwy, na rower czy do mpka się nie przesiadam wink.gif
- Meg 2 z jakiego rocznika szukać?
- jakie realne plusy poza aspektem wizualnym ma Meg III? Za ile da się kupić coś w dobrym stanie technicznym? Nie zależy mi na igiełce

Budżet jest elastyczny, ale 30k wydaje mi się rozsądną opcją biorąc pod uwagę, że auto zaraz będzie poobijane, poobcierane i z odrapanymi felgami...


Skrzynia jest inna, lepsza, normalna.
Rocznik 2 rs wg mnie koniec produkcji.
Plusem głównym wg mnie jest mocniejszy i więcej znoszący motor.
Jak nie musisz mieć szpery i mega igły, to za 35-40 kupisz meg 3 rs z początku produkcji.
Ja w 2 rs nie miałem problemów z zawieszeniem.
Nie przejmowałbym się turbiną przy niskich przebiegach, zakładając że nie będzie pałowany na zimnym.
roswell89
CYTAT(kinko @ Sun, 06 Sep 2020 - 10:27) *
Skrzynia jest inna, lepsza, normalna.
Rocznik 2 rs wg mnie koniec produkcji.
Plusem głównym wg mnie jest mocniejszy i więcej znoszący motor.
Jak nie musisz mieć szpery i mega igły, to za 35-40 kupisz meg 3 rs z początku produkcji.
Ja w 2 rs nie miałem problemów z zawieszeniem.
Nie przejmowałbym się turbiną przy niskich przebiegach, zakładając że nie będzie pałowany na zimnym.


Dzięki!
Właśnie chyba II RS będzie lepszym wyborem, o ile znajdę pewniaka.
Skrzynia to ogromny plus, bo w Cliówce przez 50k+ przebiegu 2x do niej zaglądałem i więcej auta z taką skrzynią nie chcę.
Długo używałeś tą Meganę? Miałeś jakieś problemy z elektryką? Pytanie też do @matteusz

W III Rs inne jest tylko turbo czy bebechy też? Skrzynia się czymś różni? Jakie jeszcze różnice - elektryka, belka z tyłu?
Właśnie wolałbym ze szperą i fotelami Recaro tylko to ~50k. Jestem w stanie tyle wydać tylko nie bardzo pasuje mi to do koncepcji tego auta...

Przebiegu to na pewno więcej niż 15k rocznie robić nie będzie. Jak wypada mi dalszy wyjazd będę jechał czym innym.
nomad66
a 130i? link do przykładowego:
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-1...a-ID6DdAOz.html?
stosunkowo lekkie, bardzo sztywne, świetnie prowadzące się, 3.0l wolnossące więc moment jest od dołu, jakość wykonania. Napęd jest inny jak w słabszych wersjach i nie ma z nim takiego problemu. Na pewno na minus spalanie, 3.0 na krótkich dystansach będzie łykać spokojnie 16l. No i o silnik trzeba dbać: regularna wymiana dobrego oleju.
kinko
CYTAT(roswell89 @ Sun, 06 Sep 2020 - 10:01) *
Długo używałeś tą Meganę? Miałeś jakieś problemy z elektryką? Pytanie też do @matteusz


Około roku używałem, ale nie miała lekko, ona lubiła dużo miodku dostawać biggrin.gif
Miałem raz choinkę związana z ABS, winny był jakiś niedrogi czujnik, poza tym spokój, nawet ten system bezkluczykowy nigdy nie dał ciała.

Edit: nie pamiętam jakie dokładnie były różnice między 2 a 3, musisz pogooglować smile.gif
roswell89
CYTAT(nomad66 @ Sun, 06 Sep 2020 - 14:38) *
a 130i? link do przykładowego:
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-1...a-ID6DdAOz.html?
stosunkowo lekkie, bardzo sztywne, świetnie prowadzące się, 3.0l wolnossące więc moment jest od dołu, jakość wykonania. Napęd jest inny jak w słabszych wersjach i nie ma z nim takiego problemu. Na pewno na minus spalanie, 3.0 na krótkich dystansach będzie łykać spokojnie 16l. No i o silnik trzeba dbać: regularna wymiana dobrego oleju.


Słyszałem o tym aucie dużo dobrego, kojarzę też filmiki Radzia o najlepszych bazach. Spalanie do przeskoczenia, z resztą on w razie czego chyba gaz łyka.
Tylko te silniki chyba mają grubsze problemy, z głowicą? Coś mi się kojarzy.
Ktoś coś wie? Ktoś chwali albo odradza?

CYTAT(kinko @ Sun, 06 Sep 2020 - 16:36) *
Około roku używałem, ale nie miała lekko, ona lubiła dużo miodku dostawać biggrin.gif
Miałem raz choinkę związana z ABS, winny był jakiś niedrogi czujnik, poza tym spokój, nawet ten system bezkluczykowy nigdy nie dał ciała.

Edit: nie pamiętam jakie dokładnie były różnice między 2 a 3, musisz pogooglować smile.gif


No to brzmi to mega zachęcająco, czekam niecierpliwie, żeby się nią przejechać.
Jak nie będzie czuć jego masy i lag nie będzie denerwował może to być strzał w 10-tke!
kinko
Nie jest ciężki, a turbo jest na twinscrollu, więc w miarę szybko się budzi smile.gif
Jak jesteś w stanie zaakceptować jego wygląd wewnątrz i zewnątrz to naprawdę jest super auto.

Co do 130i
Jak każde BMW, lubi się zepsuć, detale dokładnych defektów są do wyszukania. Samo auto jest o wiele bardziej komfortowe od renault, ładniejsze w środku, możliwie lepiej wyposażone i po założeniu szpery naprawdę fajnie jeździ. Poza tym dźwięk R6 zawsze jest na plusie smile.gif
ALE dla mnie to auto nie ma sensu. Waży tyle samo co trójką, a nikt się za tobą nie zmieści i bagażnik też jest niewielki.
Totalnie nie polecam pod zamysłem założenia LPG. Może to dawać radę, ale w wielu wypadkach strasznie komplikuje diagnostykę i najzwyczajniej w świecie wkurwia użytkownika.

Przejedź się jednym i drugim, warto poznawać nowe rzeczy i może takie BMW Ci namieszać w głowie smile.gif
roswell89
CYTAT(kinko @ Sun, 06 Sep 2020 - 21:45) *
Nie jest ciężki, a turbo jest na twinscrollu, więc w miarę szybko się budzi smile.gif
Jak jesteś w stanie zaakceptować jego wygląd wewnątrz i zewnątrz to naprawdę jest super auto.


No to przynajmniej na sucho nie widzę większych minusów, przetestuje go gdzieś na krętej drodze i będzie wszystko jasne.
Wygląd mi nie przeszkadza.
Myślałem nad dołożeniem do III RS, ale to +20k, a niespecjalnie widzę znaczące, poza wizualnymi różnice.

CYTAT(kinko @ Sun, 06 Sep 2020 - 21:45) *
Co do 130i
Jak każde BMW, lubi się zepsuć, detale dokładnych defektów są do wyszukania. Samo auto jest o wiele bardziej komfortowe od renault, ładniejsze w środku, możliwie lepiej wyposażone i po założeniu szpery naprawdę fajnie jeździ. Poza tym dźwięk R6 zawsze jest na plusie smile.gif
ALE dla mnie to auto nie ma sensu. Waży tyle samo co trójką, a nikt się za tobą nie zmieści i bagażnik też jest niewielki.
Totalnie nie polecam pod zamysłem założenia LPG. Może to dawać radę, ale w wielu wypadkach strasznie komplikuje diagnostykę i najzwyczajniej w świecie wkurwia użytkownika.

Przejedź się jednym i drugim, warto poznawać nowe rzeczy i może takie BMW Ci namieszać w głowie smile.gif


Tylko psuje się silnik, jego osprzęt, czy coś więcej? Skrzynie chyba solidne, a zawias, elektronika jak? Nie koroduje z tego co kojarzę.
Jeździł ktoś dłużej, upalał?
Na komforcie niespecjalnie mi zależy, na wyposażeniu również. Na plus RWD i na 100% dużo lepiej spasowane wnętrze
Bez przesady Clio PH2 nie jest dla mnie za małe, ani z tyłu ani w bagazniku (choć fakt jest wypatroszony) to i 1er wystarczy wink.gif
OK LPG odpada, spalanie będzie chyba na poziomie Meg RS?

nomad66
n52b30 największy problem ma z głowicą i jej sterowaniem: przy longlife 100% wystąpienia usterki zacierania wałka, dźwigienek oraz szwankują popychacze i valvetronic. Pod tym kątem auto ze stanów ma duży plus: wymiana oleju wg serwisu co bodajże 12 000 km. Widziałem coupe US w budżecie. Na pewno było bite, pytanie jak bardzo.
Napęd jest mocniejszy niż w podstawowych wersjach, nie ma problemu z zębatkami abs: mocniejsze mają sygnał abs z łożyska. Skrzynia, sprzęgło, to wszystko jest ok. Tylne zawieszenie dużo znosi, przód nie taki straszny.
Jak dla mnie to jak to auto jeździ, to obcinałbym pasażerom z tyłu nogi tongue.gif Rozstaw osi jest krótszy w stosunku do e90 o 10cm, czuć to na każdym zakręcie, przy każdej zmianie kierunku. Banan cały czas.
adamlass
Macie porównanie zwykłej Meg II RS z Meg II RS R26? Zastanawiam się czy lepiej kupić na początku wersję już wstępnie przygotowaną pod tor (czyli R26), czy kupić zwykłego RSa i go przygotować - gwint, szpera itp.
matteusz
CYTAT(roswell89 @ Sat, 05 Sep 2020 - 13:37) *
Jak kiepsko jest z zawiasem w Meg2, co ile trzeba się za to zabierać? masz może wiedzę jakie to koszty?
Odezwę się do kumpla, który ma Meg2RS, przymierzę się.
Dla mnie na dobrą sprawę i w Clio mocy nie brakuje, no czasem brakuje turbo jak trzeba szybko przyspieszyć/nagle wyprzedzić wink.gif
Nie zamierzam się z nikim ustawiać, a po autostradach to zasuwam Octavia 2.0TDI

Ja u siebie na razie robiłem sworzeń zwrotnicy z jednej strony (łożysko igiełkowe plus dwie tuleje i uszczelniacz). Teoretycznie jest on niewymienny i trzeba kupować całą zwrotnicę, która kosztuje 1000+ ZTCP, ja kupiłem aftermarketowy sworzeń z UK za ok 400-450 jeśli dobrze pamiętam. Trudno mi powiedzieć co ile trzeba się za to zabierać, bo zrobiłem tym autem na razie jakieś 16 kkm w ciągu dwóch lat, w każdym razie nie jest to zbyt udane rozwiązanie bo do łożyska dostaje się syf z drogi no i co się dzieje dalej to można sobie wyobrazić.

CYTAT
Długo używałeś tą Meganę? Miałeś jakieś problemy z elektryką? Pytanie też do @matteusz

Jeśli chodzi o elektrykę to raz mi się zdarzyło, że przestało działać niemal wszystko (radio, klima, nawiew itd.), za to nie dało się wyłączyć wycieraczek ani nawet zgasić silnika, już węszyłem poważne kłopoty, w końcu to Renault, ale okazało się, że jedna zwora na klemie plusowej się poluzowała i coś nie stykało, stąd takie cyrki. Dokręciłem i po sprawie, żadnych więcej problemów z elektryką nie miałem.

Jeśli chodzi o różnice silnikowe Meg 2 vs 3 to: trójka ma inne tłoki (być może korby też, tego nie wiem), dzięki czemu seryjny słupek więcej znosi, turbo jest większe 15/16T vs 14T ZTCP, trójka ma zmienną fazę na wałku ssącym, większe wtryski. Pewnie różnic jest więcej ale to takie główne. Jeśli chodzi o inne elementy wpływające na performance to w trójce są większe heble, no i ten przedni zawias już inaczej rozwiązany. Z tyłu obie mają belkę. Skrzynia w 3 RS jest inna, ale trudno mi powiedzieć czy lepsza, czy gorsza.
kremat0r
CYTAT(piwo @ Sat, 05 Sep 2020 - 14:27) *
Jakbyś zwiększył trochę budżet to masz w zasięgu toyotę gt86
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-gt86-t...html#b80f43ce03


@piwo znasz to auto?

Wpadlo mi w oko.

Dzieki
kontrolm
a mogłeś zamiast Clio mieć 206 RC i nie miałbyś tych problemów o których piszesz na wstępie ... nie myślałeś o Mini Cooper ?
Z fajnych szybkich małych zapierdzielaczy jest jeszcze Yaris 1.5 TS i jeszcze jest wersja Turbo. Bardzo przyjemny gokart. COś jak Colt 1.5 Turbo
piwo
CYTAT(kremat0r @ Wed, 09 Sep 2020 - 09:55) *
@piwo znasz to auto?

Wpadlo mi w oko.

Dzieki

Nie znam. Tak tylko przykleiłem.
kremat0r
Dzieki, tez szukam jakiegos auta w tym stylu. Oczywiscie standardowo na tapecie Mx5, Mr2. Rozkminka tez jest o Rx8 ze swapem, ale to dluzsza historia.

Nie mniej jednak te GT86 kusi, nie duze zwinne auto i przede wszystkim mlode, sporo juz kitow na podnoszenie mocy.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.