Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Diagnoza Cupry BWJ
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
nesay
Cześć! Pierwszy raz logowane auto. Cupra BWJ po programie 8 lat temu na 305/435. Poza tym całkowita seria. Mam problem z wypadaniem zapłonów na biegu jałowym. Cewki i świece nowe. Nagar wyczyszczony. Filtr powietrza i paliwa nowy. Szklanka pompy hpfp nowa. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Proszę kogoś kto się zna o ocenę.

Grupy 002, 015, 016: http://vaglogi.pl/log-002_015_016_KI8bh.html
Grupa 230: http://vaglogi.pl/log-230_wlD7QOm.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_6tLzw.html
Grupy 043, 046, 112: http://vaglogi.pl/log-043_046_112_4Kx2q.html
Grupy 014, 015, 016: http://vaglogi.pl/log-014_015_016_Jor9hb3.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_CN60K.html
Grupy 002, 016, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_016_cB8aGZ.html
Mis
Wtryskiwacz albo prowadnice/gniazda zaworowe.
nesay
CYTAT(Mis @ Thu, 13 Aug 2020 - 19:40) *
Wtryskiwacz albo prowadnice/gniazda zaworowe.

Generalnie nie mam problemu żeby zapalić go na zimnym, kompresję też ma czyli faktycznie może być wtrysk. Reszta ok z silnikiem według Ciebie?
MisioLBN
Mozesz miec kompresje a prowadnice na wydechu wywalone.
nesay
A może ktoś ocenić resztę logów czy aby wszystko jest ok?
simon.pg
Robiłem podobny temat. Gniazd i prowadnic nie było, zawory tak ostre, że golić można się było....
nesay
CYTAT(simon.pg @ Tue, 18 Aug 2020 - 19:49) *
Robiłem podobny temat. Gniazd i prowadnic nie było, zawory tak ostre, że golić można się było....


Objawy te same? Wypadanie zapłonu na jałowym?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.