Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Vivaro / Trafic silnik 1.6
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Diesel Power
K@rol
Witam.


Silnik z Vivaro/ Trafica
1.6 diesel oznaczenie LWZ/R9M 408 i silnik LWU / R9M 450

sa zamienne P&P?

Jezeli nie czym się różnią. Proszę o odpowiedzi jeżeli ktoś wie.

Pierwszy zdjęty z Vivaro z końcówki 2015 drugi z pierwszej połowy 2016



Pozdrawiam
tomek 1980
Witam, wrzuć jakieś fotki tych silników.
Trochę siedzę w tych silnikach, rozbieram i składam czasem dwa w tygodniu, ale niestety po tych kodach to ich nie rozróżniam.
Pozdrawiam.


Teraz się doszukałem, chodzi o pojedynczą turbinę i bi ?
Który potrzebujesz ?

Pojedynkę można przerobić na bi, a bi można wrzucić do pojednyki.
Słupki są prawie takie same, z tym, że nie wszystkie.
anwi
a jak z wytrzymałością tych biturbo?, w sieci są wykresy po 160-175KM znoszą takie moce i momenty rzędu 390??
tomek 1980
Witam, co z mocą i niutonem to ciężko mi coś powiedzieć.
Do nas trafiają głównie seryjne egzemplarze z różnymi przebiegami.
Ze trzy miesiące temu zmienialiśmy silnik kolesiowi, który ma firmę budowlaną, samochód miał jakieś 70-80tyś/km najechane i obróciło panewkę. Robiliśmy również taki co miał już około bańki.
Wszystko zależy od kierowcy i od tego co ile jest zmieniany olej w silniku.
Tacy co zmieniają co 40tyś. Jak zaleca producent to robią między 300-400tyś/km, albo mniej. Tacy co oliwę zmieniają co 25tyś/km robią dwa, trzy razy więcej kilometrów. Pewna firma z opolskiego, która ma 200 sztuk i głównie są to trafiki, latają z ludźmi na Niemcy, Holandię i Belgię, to u nich średnio 200tyś/km wytrzymują te silniki, czy to 1,6, czy 2,0dci.
Pozdrawiam.
Mis
A zdarzają się ananaski, co zmieniają oliwę co 10-15tys i dbają i robią po 4 stówy?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.