Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Audi S8 2007r
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
BRNQ
Witajcie. Historia przezabawna ale Wam troche opowiem.

Byłem z kolegą zobaczyć totalnie inny samochód dla niego..i miedzy innymi złomami stała S8 z 2007 po lekkim dzwonie z przodu. Na codzień jeżdze S3 wiec jakas tam sympatia do literki S jest:) Samochód w wbita chłodnica w silnik, nie odpalał itd w srodku niezły... pewnie wygodny, pomyślałem, a że chłop chciał nie dużo ... mówie, a co tu bedzie tak stał.... i wziołem.... Myśle podłubie, pojeżdze i zobacze. Przyjechał na lawecie i tu sie zaczyna kłopot. Mianowicie.Wstawiłem do chłopaka co niby ogarnia tematy mechaniczne. znajomy znajomego ..szafa gra.. smile.gif Samochód odpalony jest ok ale cos stuka.... cholera wie co... No to olej zlany ... wydaje sie czysty.. Tysiąc pomysłow od panewek przez sworznie.. do klap w kolektorze...Zlewamy olej.. proste.. Osobiscie nie stwierdzilem zeby cokolwiek w tym oleju było. Dobra ściagamy kolektor... - efekt - Nasi juz tam byli - klap nie stwierdzono.
Kolejny etap ... miska w dól . Oprócz małych kawałków plastiku nic tam nie było.. ( ale ja to jestem taki okazjonalny majster:)) No i kolejny dzień .. obowiązki, praca praca itd .. Jako ze to S8 nie jest mi totalnie potrzebne postało z 3 tyg bez miski.. W miedzy czasie wymieniłem uszczelki pod pokrywami zaworów i takie pierdoły. Po 3 tyg wolny weekend wiec czas podłubać. ..Wpadł jeden drugi znajomy popatrzyli do miski która stała 3 tyg w warsztacie i znaleźli opiłki... No idealne jak z panewek.. książkowo.... Szlag mnie trafił ..
Wiec wyleciał silnik ze skrzynią... Silnik rozebrany i panewki dobre.. Ale jeden z tłoków jest na dole lekko uszczerbiony i wyglada to na świeżą sprawę... NIestety nie było mnie przy tym wiec cholera wie co tam sie działo ale śruby z korbowodów cięte były chyba szlifierką..... Szlag mnie trafił... No i taki stan jest na dzisiaj.

I teraz tak wiadomo, że sie w budżecie nie zmieszcze.. wiadomo ze nigdy nie bedzie to mega popierdalacz.. Czeka mnie sporo roboty i wydatków.. Ale chce to złożyć i tyle..
Jak już jest to tak rozkopane.. chce to zrobić pożadnie z głową i żeby było wszystko cacy. Macie jakieś wskazówki? Rady?? Wiem wiem zmienić warsztat. Mam na oku kogoś idealnego do tego ale poki co jest na urlopie. Jak wróci bede z nim gadałsmile.gif NO i cholera kusi żeby go coś dłubnąć na wiecej kucy.. Tak 500+ było by spoko. Tyle ze te silniki nawet serii nie trzymają...
nomad66
silnik z auta kupić, posprawdzać przed zakupem, logi, gwarancja lub zrobić mu pełny serwis. Jak nasi byli to będziesz 2x za robotę płacił i silnik na części kupował
Damzzii
j.w. życie pokazuje że im mniej osób wtykało łapki tym dłużej chodzi wink.gif
a z uszkodzonymi blacharsko trzeba się pilnować, jest naprawdę dużo z uszkodzonymi silnikami/skrzyniami dla "odzyskania pieniędzy" rozbitymi.

edit
zerknąłem na ceny tych silników, przy 12k to już bym rękawy podwijał, zwymiarować wszystko, obejrzeć dokładnie jaki będzie zakres prac i zdecydować
BRNQ
Rozebrany silnik na drobne. Porysowana tuleja ram gdzie byl ulamany tlok. Takze chyba wjedzie nowy motor. A tak z ciekawosci pytanie, o roznice w budowie tego 5.2 z R8 i 5.2 z gallardo. Wiem wiem ze i tak sulniki serii nie trzymaja ale kilku koni bym poszukal. Pytanie gdzie je najlatwiej znalezc? Pozdro
dany_47
może jak włożysz zdrową serię to uznasz, że więcej nie potrzeba
BRNQ
No i historii ciąg dalszy...
Wjechał inny silnik oczywiście miało być cudownie a wyszło jak zwykle. Po odpaleniu chodzi równo, cicho ale brak mu mocy. Błędy:P1927; P0597; P0660; P2008; p1057; p1528
MAcie jakies sugestie, wskazówki? Bo chłop który wkładał silnik głowe za niego dawał,a teraz powoli rozkłąda ręce. Silnik wyciagniety z jeżdzącego dobrze dawcy.

Pozdrawiam
kinko
Googlaj te kody i sprawdzaj, z tego co widzę to po prostu otwarty obwód czyli trzeba posprawdzać czy wszystko po kolei jest dobrze podłączone.
Jarosław-LT
Możesz zdradzić za ile silnik wyrwałeś do S8, czy od znajomka czy całkiem lużny traf.
BRNQ
Silnik 10k kompletny wyciągnięty z jeżdzącego samochodu i to niby plus, bo mam ten stary na części. Ale jest naprawde w cholere zabawy z tym autem, także szczerze moge odradzić rzeźbienie:) No i niby jeżdzi ale do 450koni to mu brakuje sporo. Jakies 150 koni poszło się paść bo dostał baty od zdrowego 4.0 TDI A8.
MisioLBN
To ze diesel zjadl s8 mnie nie dziwi xd kolega mial 4.2tdi i tak samo s8 robilo
DeS
A trzeba było od razu swapować na BUH wink.gif
BRNQ
No to fakt. Rozmawiałem nawet z gościem spod Wrocławia.. też mi to zasugerował jak byłem na etapie rozbierania. I wtedy wydawało mi się to bez sensu ale z perspektywy czasu to zjebałem..
_adams_
CYTAT(BRNQ @ Sun, 25 Oct 2020 - 14:40) *
Silnik 10k kompletny wyciągnięty z jeżdzącego samochodu i to niby plus, bo mam ten stary na części. Ale jest naprawde w cholere zabawy z tym autem, także szczerze moge odradzić rzeźbienie:) No i niby jeżdzi ale do 450koni to mu brakuje sporo. Jakies 150 koni poszło się paść bo dostał baty od zdrowego 4.0 TDI A8.


Ooj, to musi być muł. Moje B6 objeżdżało 4.0TDi z rolki - powyżej 140 klekot dostawał baty smile.gif

Teraz już musztarda po obiedzie, ale BUH byłby w sam raz do tej ciężkiej krowy.
olozwirski
Już to widzę jak byście zeswapowali BUHa jak ledwo co seryjny motor dało się odpalić.
O pieniądzach nawet nie ma co wspominać.
Lincoln e30ix
10k to dobra cena za tak mocny i nietypowy motor, ale dziwię się, że poddał się przy 4.0tdi, 4.2 po sofcie w d4 na 8hp bym zrozumiał...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.