Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Mody 4d56
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Diesel Power
Mariusz09
Witam szukam pomysłu co by tu dlubnac czy pajero, auto jest wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem czyli offroad a po założeniu większych kół obsiadło trochę na żwawośći i przydało by się wykrzesać coś dodatkowego z leciwych 99km.

2,5 turbo, intercooler na gorze silnika mechaniczna pompa,
Kto ma jakieś doświadczeni albo pomysły co z tego wykrzesać proszę o pomoc.
DealMan
MBC na turbo, pokręcić śrubką od dawki ewentualnie jakieś poprawienie nawiewu na IC.
Mariusz09
Jakiś sens zrobić turbo hybrydę? Albo coś z vnt?
kris309
CYTAT(Mariusz09 @ Tue, 28 Jul 2020 - 21:55) *
Jakiś sens zrobić turbo hybrydę? Albo coś z vnt?


Masz 2,5ltr i 100KM w serii - popatrz jakie turbo z VNT podejdzie tam najprościej, ale takie co obsługiwało do 2ltr pojemności i da sie zrobić sterowanie na nadciśnienie. Szybko wstanie a do 150KM starczy Ci spokojnie. Większy IC z dobrym nawiewem bo inaczej głowica nie wytrzyma (wiatrak na IC zachowaj!). Reszta to kwestia zestrojenia pompy wtryskowej, evtl. modyfkacja żeby wyżej sie kręciła.
Mis
2.4jtd 10V ma vnt sterowane ciśnieniowo, turbo na 170hp starcza bez dymu jak wtryski idealne.
Mariusz09
CYTAT(Mis @ Wed, 29 Jul 2020 - 14:48) *
2.4jtd 10V ma vnt sterowane ciśnieniowo, turbo na 170hp starcza bez dymu jak wtryski idealne.


Czyli tylko zmodzic kolektor i wysterowac
kris309
To turbo nie wstanie w tym 2.5 zbyt wcześnie, a że i tak nie wyciągniesz z tego silnika dużych mocy, brałbym mniejsze turbo żeby dół mieć mocny. W terenówce to chyba dosyć ważne smile.gif
DealMan
Nie modzić nic mechanicznie tylko mbc i dobra podlewka, może zadymi ale będzie kop z dołu, w terenie wystarczy.
Mariusz09
CYTAT(DealMan @ Fri, 31 Jul 2020 - 19:38) *
Nie modzić nic mechanicznie tylko mbc i dobra podlewka, może zadymi ale będzie kop z dołu, w terenie wystarczy.

Ryzyko ze coś siądzie czy efekty niewymierne do kosztów?

DealMan
Urobisz się po pachy a efekt będzie mizerny.
To tylko moje zdanie, nie jestem profi tjunerem, ale wg mnie trzeba się skupić na zmuszeniu silnika do jak najwcześniejszego wstawania a nie robienia koni, przy tym nie dłubiąc kolektorów itd.
Jak brakuje ci mocy w terenie, to lepiej baw się przełożeniami.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.