Cześć A4 Quattro bex
Auto robione przez kogoś innego a mojego ziomka
Fmic DP i soft
Po odebraniu auta od firmy zaczeły sie cyrki.
Nie będe komentował jakości ... wydech ma ok 8 nieszczelności już robimy nowy
Dolot też słabo ale przynajmniejsz szczelny
Tip dedyk silikon
Tuner powiedział że Do wymiany jest ECU bo to co tam jest jest zrobione przez ABT i on nie umie zrobić odczytu. ... Odczytałem go i zapisałem w 20min na stole. Ale już po fakcie bo w acuie był drugi komp z nowym softem
Auto jedzie nawet dobrze ALE w mojej opini w przedziale 2.5 do 3k rpm turbo wstaje cholernie 0-1 dodatkowo turbo raz działa od 3krpm a raz od 2.2k rpm. Kolejny problem który pojawił się zaraz po sofcie to po rozgrzaniu auta lubi samo zgasnąć i po odpaleniu dławi się nie reaguje w ogóle na gaz i gasnie i tak pare razy aż zatrybi.
Identycznie dzieje się jak chodzi dobrze i zdejmie się wąz z przepustnicy auto nie umie się ustawic w jeden tryb i ksztuci się pluje i gasnie. Przepustnica działa OK bo sprawdzałem i podczas tego ksztuszenia się jak naciskam pedał gazu to przepustnica reaguje OK. Adaptacje zrobiłem.
Raz dzieje się to co chwile a raz potrafi latac dwa dni. Nie podoba mi sie IAT bo raz pokazał 60 stopni ale fakt faktem kolektor na postoju mocno sie nagrzewa i czujnik to odbiera.
Nie podoba mi się to co się z tym autem dzisje bo wiem ze przed modami chodziła jak żyleta. wszystko porobione na czas.
Cewki i świece wymienjone
tutaj logi
http://vaglogi.pl/log-115_118_dab0m.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_yNYGS.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_6PC707.html
Aha jeszcze jedno przed logami skasowałem błędy.
Po logach zawsze wyskakuje jeden
16683 - Boost preasure regulation - P0299 Control range not reached
Jak zdejme wydech to sprawdze jeszcze WG czy przypadkiem dobrze trzyma i sprawdze jeszcze raz ten dolot. DV tez ma już troche nalatane a teraz po sofcie może już nie trzyma.