CYTAT(kkkacper @ Tue, 14 Jul 2020 - 11:44)
A tam nie bylo problemu z odwrotnie podpieta przez nich pompa...
kkkacper
dzięki za tą podpowiedź - poszedłem dziś po pracy do garażu, podniosłem golfa z tyłu. W/g schematu (dołączonego do HDRC) jest podłączone dobrze ale po prostu na schemacie jest błąd - przewody zasilające pompę mają być odwrotnie tj. nr 1 z wtyczki pompy ma być podłączony do wyjścia 16 modułu a nr 2 z pompy do +12V. Po takim podłączeniu pompa od razu chodzi cicho, bez dziwnych odgłosów i przede wszystkim wolniej (wytworzone ciśnienie stawia opór i ton pracy pompy jest niższy). Po przełączeniu kabli wyjechałem Golfem na drogę i żadnych uślizgów. Napęd spina na 100%, nawet przy cofaniu zapomniałem wyłączyć to chciało urwać koła, takie spięcie było. Swoja drogą to Jadzwin powinien wprowadzić poprawki do instrukcji. Czy ktoś wie po co jest Analog In #1 - w instrukcji nie ma opisu. A masa pompy pin 15 może być podłączona z masa urządzenia pin 9 - mam takie masy podłączone oddzielnymi kablami do (-) akumulatora i wszystko działa poprawnie. Z opisu wynika tak jak by masa pin 9 miała w ogóle nie być podłączona do masy auta (tak jak masa czujników w EMU). Ale jeszcze raz dzięki
kkkacper - zaoszczędziło mi to sporo pracy i czasu. Flaszka się należy dla Ciebie