Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Regulator Ciśnienia Paliwa a zawór zwrotny.
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Lincoln e30ix
Panowie mam takie pytanie.
Mam wydajną pompę polecaną w jedym z tematów - DW300. Problem w tym, ze trzeba bylo usunąć zawór zwrotny w pompie przez mechaniczne uszkodzenie. Pompa błyskawicznie buduje 5bar na listwie, ale równie szybko ucieka (1s-1.5s), czy regulator ustawiony w połowie drogi między bakiem a listwą nie powinien chociaż trochę przytrzymać ciśnienia?
hatsan
Regulator powinien być zaraz za listwą na powrocie a co to za regulator? Najlepiej kup sobie zawór zwrotny paliwa i wsadź gdzieś między pompa a listwa , drugi możesz włożyć między zbiornikiem a listwa żeby ciśnienie nie uciekalo powrotem ale to zależy jaki regulator. A i nie kupuj zwrotnego z turboworksa tego na końcówki AN bo nie trzyma ciśnienia, takie uniwersalne z kulka i sprezynka zdają egzamin do pewnej wydajnosci.
Lincoln e30ix
Tam jest taki system, że regulator jest pod fotelem kierowcy.
Od dwóch lat śmigam na tej pompie, ale ostatnio jest taki kłopot, że nie mogę czekać tych 5s rano jak pompa wstępnie buduje ciśnienie, bo ma problem zapalić, tak jakby za szybko ciśnienie uciekało i zastanawiam się czy to wina regulatora nie jest. Wpiąć zawór zwrotny nie bardzo mam gdzie - w baku za ciasno, potem przewód ala plastik i stalowy, więc jedynie pod maską.

Sam regulator jest zwyczajny:
https://allegro.pl/oferta/regulator-cisnien...source=facebook
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.