Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Golf 6R - tylny dyfer
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
kadu
Cześć,

wie ktoś może czy dyferencjały w VAGach z Haldex'em 4 generacji różnią się jakoś między sobą mechanicznie? Chodzi dokładnie o przełożenie i wytrzymałość sprzęgła.

Pytanie dotyczy Golfa 6R DSG, w którym po rozgrzaniu tylny dyfer lekko wyje podczas jednostajnej jazdy z prędkością ok. 100km/h (wycie ustaje po dodaniu gazu). Chciałbym zmienić go na jak najświeższy (np. VW Tiguan). Czy jest różnica między haldex'ami montowanymi w TSI/TDI? Sterownik przełożyłbym ze swojego, aby elektronika była w 100% ta sama.


Pytanie nr 2: czy da się do dyfra z pochodządzego z samochodów z Haldexem 5gen przełożyć samego Haldexa 4 gen (u mnie jest on sprawny, chciałem wymienić tylko dyfer) - z zewnątrz wszystko wygląda podobnie.
voytekk1
Też mi tak wyło, zmieniłem dyfer i nadal wyje (bez gazu, ok 100kmh). Teraz zawiozłem do gościa od dyferencjałów to powiedział że to wygląda według niego na podporę wału. Plan mam taki że wyjmuje wał i sprawdzam czy pomogło
kadu
Dzięki za info. Objawy masz takie same jak ja. Daj znać jak czegoś się dowiesz. A może to kwestia skrzynki rozdzielczej przy skrzyni biegów, a to wycie po prostu tak się niesie, że brzmi jakby było z tyłu? Ew. trafiłeś po prostu na dyfer z taką samą wadą (z tego co czytałem na VWVortex, problem jest znany i powszechny):/.
voytekk1
U mnie jest jeszcze takie coś że jak jadę na 2ce bez gazu to też słuchać odgłos jak w ciężarówkach z dyfra, na podstawie tego gość mi powiedział że to podpora
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.