Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: BMW e46 P52tuB31+Supercharger
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
SuperchargerYś
Witam, mój projekt który urodził mi się w głowie zbliża się do połowy drogi czyli końcówka kompletowania części. Wizja jest, plan jest, realizacja w trakcie, ale z biegiem czasu nachodzą mnie wątpliwość czy czegoś nie przeoczyłem. Jestem ciekaw opini innych odważnych konstruktorów. A wiec piec jaki wymyśliłem nazwałem P52tuB31 (nazwa wlasna).
P-Prototype
Driftman
Moja opinia jest taka, że nazwa mówi nam wszysto ! Może na końcu dodaj np dopisek superkompressor, a tak to w tym planie okrutnistym nic bym nie zmieniał.

Jest idealny.
deejey!
+1 istne cudo !
SuperchargerYś
CYTAT(deejey! @ Tue, 09 Jun 2020 - 14:21) *
+1 istne cudo !

+1 tzn. nie rozumiem?
Czy DET3 ogarnie potencjał czy dać se spokój i od razu ECU Master ? Z drugiej strony nie chce robić przerostu formy nad treścią. I co z odprężeniem ? Same tłoki, czy tloki + przekładka?
Krasek
CYTAT(deejey! @ Tue, 09 Jun 2020 - 14:21) *
+1 istne cudo !


CYTAT(SuperchargerYś @ Tue, 09 Jun 2020 - 14:51) *
+1 tzn. nie rozumiem?
Czy DET3 ogarnie potencjał czy dać se spokój i od razu ECU Master ? Z drugiej strony nie chce robić przerostu formy nad treścią. I co z odprężeniem ? Same tłoki, czy tloki + przekładka?


istne perpetuum mobile !
SuperchargerYś
Widzicie cały post czy tylko część? Ma podglądanie widzę całość po dodaniu tylko części, wnioskuje po odpowiedziach, że nie. Da się coś z tym zrobić. W poście brak znaków specjalnych. Czy z racji, że jestem nowym użytkownikiem tzn. mała ilość postow mam ograniczenia w wielkości postu?
duchu22
CYTAT(SuperchargerYś @ Tue, 09 Jun 2020 - 14:51) *
+1 tzn. nie rozumiem?
Czy DET3 ogarnie potencjał czy dać se spokój i od razu ECU Master ? Z drugiej strony nie chce robić przerostu formy nad treścią. I co z odprężeniem ? Same tłoki, czy tloki + przekładka?


To ja Ci napisze z doswiadczenia:
Mozesz stroic na det3, mozesz na emu, mozesz na ori sofcie. Jak ma byc tanio to det3, ori komp robi zaplon paliwo lejesz detem, przeplywka tylko do konwersji. Ja czytalem amerykanskie fora o tematyce stand alone i z ta wiedza plus instrukcja deta wystroilem sam. Jak masz dwa vanosy to fajnie byloby dac seryjny sterownik do przygotowania pod turbo tzn wywalic sondy, dise ekologie itp.

M52tub ; blok 323 albo 328. Ja mam blok z 323i wal, tloki i korby z 3.0 m54 do tego przekladka z blachy i dwie uszczelki pod glowice. Polecam skrecic arp bo gwinty w bloku potrafia wylazic przy 90nm a na arp masz bez stresu okolice 110nm. Ja mam jeszcze walek ssacy z 3.0 i jest lepsza gora niz na tym z 2.8. Kolektor ssacy do przerobienia pod doladowanie i odma out.

Jak chcesz kompresor to lepiej byloby dac kute korby i tloki bo nadmuchasz na dole sporo boostu a seria jest cieniutka. Moim zdaniem lepiej dac duze turbo z malym boostem ktore da tego bara od 3500 ale nie pognie korb Nm z dolu.
SuperchargerYś
Dostałeś PW?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.