CYTAT(SuperchargerYś @ Tue, 09 Jun 2020 - 14:51)
+1 tzn. nie rozumiem?
Czy DET3 ogarnie potencjał czy dać se spokój i od razu ECU Master ? Z drugiej strony nie chce robić przerostu formy nad treścią. I co z odprężeniem ? Same tłoki, czy tloki + przekładka?
To ja Ci napisze z doswiadczenia:
Mozesz stroic na det3, mozesz na emu, mozesz na ori sofcie. Jak ma byc tanio to det3, ori komp robi zaplon paliwo lejesz detem, przeplywka tylko do konwersji. Ja czytalem amerykanskie fora o tematyce stand alone i z ta wiedza plus instrukcja deta wystroilem sam. Jak masz dwa vanosy to fajnie byloby dac seryjny sterownik do przygotowania pod turbo tzn wywalic sondy, dise ekologie itp.
M52tub ; blok 323 albo 328. Ja mam blok z 323i wal, tloki i korby z 3.0 m54 do tego przekladka z blachy i dwie uszczelki pod glowice. Polecam skrecic arp bo gwinty w bloku potrafia wylazic przy 90nm a na arp masz bez stresu okolice 110nm. Ja mam jeszcze walek ssacy z 3.0 i jest lepsza gora niz na tym z 2.8. Kolektor ssacy do przerobienia pod doladowanie i odma out.
Jak chcesz kompresor to lepiej byloby dac kute korby i tloki bo nadmuchasz na dole sporo boostu a seria jest cieniutka. Moim zdaniem lepiej dac duze turbo z malym boostem ktore da tego bara od 3500 ale nie pognie korb Nm z dolu.