Hej,
w imieniu kumpla chciałbym was zapytać czy ktoś miał do czynienia z zawieszeniami pokroju KW Competition 2A, AST 5100 lub Nitron R1 w budzie E92?
Zawieszenie typowo weekendowe - trackdayowe, opony semi. Wersje 3A, R3 lub 5200 są zupełnie poza zasięgiem finansowo.
Z tego co mogłem wyczytać to wszystkie są generalnie polecane - jedynie KW ma dwie osobne regulacje. Jest też w opcji wariant inverted monotube i generalnie jest najkorzystniejsze finansowo.
Dodatkowe pytania:
- czy warto dopłacić za opcję „true coilover” z tyłu?
- czy warto na coś jeszcze zwrócić uwagę zawieszeniowo w E92 oprócz regulowanych wahaczy na tył i poliuretanów? W moim starym E36 były różne kombinacje z regulacją roll center, obnizaniem wozka, zmianą KWSZ etc ale nie wiem jak to wygląda w E92?