MODEL: Acura RSX DC5
Silnik: K20A
Modyfikacje głowicy: brak
Układ dolotowy: Kolektor Skunk2 Ultra race, przepustnica 70mm, Custom short 3' Zakończony filterm ITG
Układ wydechowy: Kolektor Wydechowy Tegiwa + Skunk2 2,25"
Układ wtryskowy: Wtryski 410 RDX
Elektronika: Hondata Kpro
Układ chłodzenia: Aluminiowa chłodnica Tegiwa + 2x Wentylator SPAL
Układ napędowy: Szpera Quaife, FD 5,4 MFactory, Sprzęgło RPC Stage3, Koło zamachowe RPC 3,2kg
Zawieszenie: Gwint Yellowspeed, Spring Rate 16/20
Przód: Wahacze alu DC5R, RCA, Steering rack raiser
Tył: Wahacze poprzeczne alu skunk2, camber hardrace, Stab 24mm Tegiwa, łączniki hardrace
BODY KIT: W trakcie - Zderzak przód Cwest, progi INGS+1, zderzak tył INGS+1, Spoiler J'S Racing, przednie błotniki laminat J's Racing (kopie)
KOŁĄ: Enkei ES Tarmac 17x8 + opony michelin s8 oraz advan ad08r , waga kół na slicku 15kg, na semislicku 17,5 kg
UKŁAD HAMULCOWY: Brembo 4 tłoczki, Wyrzucony układ ABS, Korektor siły hamowania RRS, Stalowy oplot, klocki przód Ferodo DS UNO, tył EBC Blue Stuff, tarcze nacinane Brembo
WNĘTRZE: Wydmuszka, usunięty SRS, Fotel JURAN Racing kevlar 6,5kg, kierownica MOMO, Pasy RRS, Harness Bar
PODZIĘKOWANIA: Sōichirō Honda[video][/video]
Siema, Jestem Adam, bardziej znany jako Lelon. Samochód buduję głównie pod kątem zawodów Time Attack. Kupiony przypadkowo w styczniu 2019, a właściwie sama karoseria i z innym zamiarem. Wyszło jak wyszło i auto ma służyć do szybkiej jazdy po torze. Na ten sezon zostało wyrzucone prawie całe wnętrze, wygłuszenia, abs, srs, rozebrana wiązka samochodu i usunięte wszystkie nie potrzebne kable, zbudowano krótką skrzynie ze szperą quaife, dołożony lekki zamach i nowe sprzęgło, Oprócz tego wleciały większe wtryski oraz kolektor wydechowy. W ciągu miesiąca będzie budowany nowy układ wydechowy, zastanawiam się nad 2,75" lub 3" Może coś doradzicie? Modyfikacje osprzętu silnika są wynikiem słabego wykresu z zeszłego roku czyli 235KM/234nm, kreski to nie wszystko ale auto po prostu jechało słabo. Aktualnie najbardziej interesuje mnie poprawa właściwości jezdnych tej DC5. Grubszy opis i historię postaram się dodać przez weekend
Bardzo bym prosił o porady i sugestie co można poprawić by auto było szybsze.
Ostatnie foto z aktualnej przebudowy.