CYTAT(radzio_gsi @ Mon, 06 Apr 2020 - 14:46)
Niestety nie pozwolono nam na wyłączenie. Przez to najprawdopodobniej były też mocniej obciążone hamulce. Aczkolwiek wydaje mi się, że przy podsterowności ESP hamuje przodem, natomiast przy nadsterowności tyłem, więc jeżeli auto naturalnie byłoby bardziej nadsterowne, to tylne hample by się bardziej grzały. Jak myślicie?
W moim aucie, przy włączonym ESP, płyn się gotuje, a klocki przegrzewają po mniej więcej 15-20 minutach ostrej jazdy. Jak się wyłączy ESP, to można upalać do woli.
Ale nawet, jeśli w tej Hondzie problemem jest klocek, to, jak wspomniałeś, jest to najprostsze do naprawienia. Żółte EBC w cenie fabrycznych i po kłopocie.
Wg mnie, to jest zły tor dla hot hatchy. Za długie proste, za mało zakrętów, za dużo dohamowań z dużych prędkości. Szkoda, że nie dali ci pojeździć dłużej. Umówmy się, że 2-3 okrążenia na takim torze, to można traktować, jako jazdy zapoznawcze. Chociaż z drugiej strony, jak się hamulce kończą po 2 okrążeniach, to organizatorzy dobrze wiedzieli co robią, dając ci do dyspozycji tylko tyle
PS. dobry test, przyjemnie się ogląda - jedna uwaga techniczna - wg mnie, lepiej umieścić kamerę na czymś stabilnym (np. na bocznej szybie od wewnątrz) niż na kasku. Lepiej się do ogląda, obraz tak nie skacze.