Interesuje mnie jak działa FPR na listwie podłączony do kolektora, chce sie upewnić czy nie jestem w błędzie. Jeśli regulator ma normalnie 3 bar bazowo przy ciśnieniu atmosferycznym to ciśnienie na listwie jest regulowane przez ciśnienie w kolektorze czyli jak mamy podciśnienie -0,7b to ciśnienie paliwa wynosi 2,3b a przy doładowaniu 1b wynosi 4 bar?
Przykład mnie nurtujący to jest np. wzdłużny i poprzeczny 1.8t z tymi samymi wtryskami AUM/BEX. Moja hipoteza wtryski te ogarniają w poprzecznym na regulatorze 4 bar lekko 250-260 KM, bo ciśnienie paliwa przy doładowaniu 1b wynosi 5 bar. Natomiast te same wtryski we wzdłużnym np. w A4 B6 przy stałym ciśnieniu paliwa 4 bar trzymanym przez regulator w filtrze paliwa ogarną około 230-240 KM
Jeśli się mylę to poprawcie mnie.