Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jak działa FPR na listwie wtryskowej?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
nba
Interesuje mnie jak działa FPR na listwie podłączony do kolektora, chce sie upewnić czy nie jestem w błędzie. Jeśli regulator ma normalnie 3 bar bazowo przy ciśnieniu atmosferycznym to ciśnienie na listwie jest regulowane przez ciśnienie w kolektorze czyli jak mamy podciśnienie -0,7b to ciśnienie paliwa wynosi 2,3b a przy doładowaniu 1b wynosi 4 bar?

Przykład mnie nurtujący to jest np. wzdłużny i poprzeczny 1.8t z tymi samymi wtryskami AUM/BEX. Moja hipoteza wtryski te ogarniają w poprzecznym na regulatorze 4 bar lekko 250-260 KM, bo ciśnienie paliwa przy doładowaniu 1b wynosi 5 bar. Natomiast te same wtryski we wzdłużnym np. w A4 B6 przy stałym ciśnieniu paliwa 4 bar trzymanym przez regulator w filtrze paliwa ogarną około 230-240 KM

Jeśli się mylę to poprawcie mnie.
Mis
Dobrze myślisz.
Warto jedynie dodać, że pompa paliwa ma największy przepływ przy jak najniższym ciśnieniu paliwa, więc lepiej mieć 3bar regulator i duże wtryski, niż windować ciśnienie paliwa na 4 bary. wink.gif

Odnośnie 320ccm wtryskiwaczy to można pomarzyć, żeby mieć taką moc na sensownej lambdzie bez pętlenia ich...
srbenda
U mnie się 315ccm skończyły w T-jet przy ~230KM wink.gif
Mis
Podaj jeszcze ciśnienie paliwa oraz duty cycle wtryskiwaczy oraz AFR. smile.gif

T-jet ma wąską sondę, 1.8t aum/bex z tematu szerokopasmową, przy STFT +25% na zapętlonych wtryskiwaczach zdejmuje zadane doładowanie przy bucie.
nba
Dzięki za odpowiedź smile.gif
srbenda
T-jet ma 3,5bar ciśnienia na pompie (jeżeli się nie mylę). AFR górą było ~12.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.