Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wastegate replika tial mvs 38mm
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
djkompot
Witam

Powiem krótko to juz 2 chińczyk który wykończyłem biggrin.gif. Tial mvs style 38mm. Kupiłem bo myślałem że to dobre biggrin.gif. Zrobił się luz na sworzniu zaworu/tloczka i powietrze które ma otwierać zawór ucieka do wydechu co skutkuje problemy z dawkowaniem paliwa i samoistnym zwiękrzaniu ciśnienia na wysokich obrotach.

Pytanie czy można dać super miękką sprężyne na górę membrany wastegate i ew tylko dociskać EBC? Ktoś próbował? Obecnie dałem najmiększą sprężynę jaką miałem na góre i dół zaślepiłem ale auto pompuje ostro do 1.3bar. Przyznaje że turbo wstaje niesamowicie wcześnie. Jakieś pomysły? Auto z przepływka. Plan to 0.5 bar i dociskać EBC.
Mis
A typowy układ czyli sprężyna pod membranę i ciśnienie pod membranę, a góra wentylacja do atmo nie zdaje egzaminu?
mateusz1605
Możesz tak zrobić, co więcej powinno to działać całkiem dobrze.

CYTAT(djkompot @ Sat, 28 Mar 2020 - 16:59) *
Pytanie czy można dać super miękką sprężyne na górę membrany wastegate i ew tylko dociskać EBC? Ktoś próbował? Obecnie dałem najmiększą sprężynę jaką miałem na góre i dół zaślepiłem ale auto pompuje ostro do 1.3bar. Przyznaje że turbo wstaje niesamowicie wcześnie. Jakieś pomysły? Auto z przepływka. Plan to 0.5 bar i dociskać EBC.

djkompot
CYTAT(Mis @ Sun, 29 Mar 2020 - 21:21) *
A typowy układ czyli sprężyna pod membranę i ciśnienie pod membranę, a góra wentylacja do atmo nie zdaje egzaminu?


Jak pod membranę? Sprężyna jest na membranie (góra). Zdawało do póki nie spaliło uszczelnienia dołu - oring (valve guide) na tłoczku.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.