Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Koenigsegg Gemera 0-100 1.9s 400kmh 2.0 3 cylindry 1727 KM
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Filmy i Zdjęcia
kontrolm
Można szczękę już zacząć zbierać z podłogi....popis technologiczny...
Antyweb Koenigsegg Gemera

YoGii
O cie chuju złoty, coś nieprawdopodobnego...
kontrolm
CYTAT(YoGii @ Wed, 04 Mar 2020 - 12:45) *
O cie chuju złoty, coś nieprawdopodobnego...


niestety....poza Teslą reszta producentów tylko udaje że coś robi a tak naprawdę od 50 lat się opierdzielają a wszystkie fajne pomysły jeżeli wogóle mają to trzymają głęboko pod ziemią...
Koleś z Koenigsega Ameryki nie odkrywa - on po prostu wdraża to o czym inni piszą w pismach naukowych albo notkach patentowych.
Tom-Lee
Pewnie dlatego, ze jest wlascicielem i ta firma (strzelam) nie jest wielkim molochem jak Porsche czy jej podobne. Wiec gosc decyduje co ma robic, a nie typki w krawacie z Macbook'iem i wersja PowerPointa na Mac OS. wink.gif
rwtnt
Bo na masową skalę konsumenci tego nie kupią, więc robią to co relatywnie tanie i można na tym zarobić w dużejskali.
kontrolm
CYTAT(rwtnt @ Wed, 04 Mar 2020 - 15:30) *
Bo na masową skalę konsumenci tego nie kupią, więc robią to co relatywnie tanie i można na tym zarobić w dużejskali.

czego ludzie na masową skalę nie kupią ? Automatycznego parkowania ? Skrzyni DSG ? Twin trin czetyrie turbo ? Hybryd Toyoty ? Rakietowozów Tesli ? Świateł Matrix LED ? Silników benzynowych o zapłonie samoczynnym z odłączanymi cylindrami ?
A może rozwiązania które sprawi że auta będą palić 2x mniej i psuć się 3 x mniej ?
A więc ludzie wszystko kupią jeżeli będzie to w zasięgu ich możliwości finansowych. I to kupią najnowocześniejsze na jakie ich będzie stać - bo kasa to cały klucz do sukcesu.
Bo nikt nie chce kupić gorszego telefonu telewizora czy samochodu. Każdy kupując nowe auto chce się przed kimś chociaż przez 3 dni pochwalić komuś zaimponować czymś się wyróżnić i to są właśnie te bajery bez których auto nadal by jeździło. Tylko garstka promil z premedytacją kupuje Dacię albo inną Thalie tudzież Fiata Palio ze starą technologią obowiązkowo na stalowych felach z kołpakami bo to są CI co najchętniej by nowego konia z wozem kupili bo tak boją się nowości.

A moze czegoś co przekracza wszystko co do tej pory zrobiono i jest szybsze i sprawniejsze i wykonane w końcu technologii zasługującej na miano XXI wieku a nie pamiętającej silnik bombowca ze szwabskiego samolotu ? Oj kupią kupią i nikt już nie będzie chciał potem nic innego.
Tom-Lee
Fakt, faktem, to jest jednak niszowy produkt. Jako caloksztalt.
kontrolm
CYTAT(Tom-Lee @ Wed, 04 Mar 2020 - 15:46) *
Fakt, faktem, to jest jednak niszowy produkt. Jako caloksztalt.

Porsche i Ferrari to też kiedyś były maleńkie niszowe firemki. A dziś tłuką masówkę dla Chińczyków. Świat się zmienia, upodobania się zmieniaja. Giganci upadają na ich zgliszczach powstają następni.
greenhorn
Tych koni, to będzie 1700 przez 2 min chyba tylko biorąc pod uwagę, że bateria ma 15kWh.

Później 'tylko' 600 z trzycylindrówki spalinowej.

Czy coś mnie ominęło?
kontrolm
CYTAT(greenhorn @ Thu, 05 Mar 2020 - 07:35) *
Tych koni, to będzie 1700 przez 2 min chyba tylko biorąc pod uwagę, że bateria ma 15kWh.

Później 'tylko' 600 z trzycylindrówki spalinowej.

Czy coś mnie ominęło?

w bugatti przy 400 kmh paliwa starcza na 12 minut tylko że tu z każdego hamowania odzyskujesz energię którą za chwię znów mozesz zużyć na przyśpieszenie. A 600KM spokojnie starczy na 320+ a przy dobrym aktywnym aero
scorpio_24
CYTAT(kontrolm @ Wed, 04 Mar 2020 - 13:09) *
niestety....poza Teslą reszta producentów tylko udaje że coś robi a tak naprawdę od 50 lat się opierdzielają a wszystkie fajne pomysły jeżeli wogóle mają to trzymają głęboko pod ziemią...
Koleś z Koenigsega Ameryki nie odkrywa - on po prostu wdraża to o czym inni piszą w pismach naukowych albo notkach patentowych.

Raczej on sam patentuje. Np można znaleźć patenty Christiana na produkcję felg z karbonu pustych w środku.
Tom-Lee
Technicznie miazdza. Jak podwykonawca nie potrafi wykonac danej czesci to projektuja i wykonuja sami. Szacun dla goscia bo z tego co czytalem to zaczynal od 0.
lovwelas
Oni większość rzeczy produkują sami, gdzieś w którymś wywiadzie Chrisitan, opowiadając o Agerze mówił, że podwykonawcy dostarczają im bodajże tylko opony i szyby o ile dobrze pamiętam.
Ogólnie auta przepiękne zarówno wizualnie jak i technologicznie.
Tom-Lee
Mialem na mysli to: https://www.youtube.com/watch?v=glf_k4qGBAA
kirpek
Ale z 3 cylindrami to przesada smile.gif
Ale raczej nawet nie będę stać obok, by moc ocenić czy się mylę.
kontrolm
CYTAT(scorpio_24 @ Thu, 05 Mar 2020 - 08:01) *
Raczej on sam patentuje. Np można znaleźć patenty Christiana na produkcję felg z karbonu pustych w środku.

patentów z zaworami na prąd jest sporo, większość pojazdów pokonujących 1000km na 1 litrze paliwa ma takie rozwiązanie a pewnie już z 20 lat, On natomiast opatentował swoje rozwiązanie jak widać nadająse się do seryjnej produkcji.

CYTAT(kirpek @ Thu, 05 Mar 2020 - 13:43) *
Ale z 3 cylindrami to przesada smile.gif
Ale raczej nawet nie będę stać obok, by moc ocenić czy się mylę.

jaka przesada Nissan już od jakiegoś czasu ma taki silniczek w LeMans...
EssiRS chciałby mieć taki silniczek w swoim Merolu...i nie tylko On

Nissan’s 40kg 400HP Engine
piwo
O kurcze genialny. Jak nisko można mieć środek ciezkos i z czymś takim. Piękna sprawa.
kontrolm
CYTAT(piwo @ Thu, 05 Mar 2020 - 14:08) *
O kurcze genialny. Jak nisko można mieć środek ciezkos i z czymś takim. Piękna sprawa.


on tam w tym bolidzie mocno leźy więc jako całość tym bardziej robi wrażenie. A jak się do tego jeszcze podepnie zamiast altka KERS dający dodatkowe 150 KM przez parę sekund albo odzyskujący solidną ilość energii z hamowania i turbo z silnikiem elektrycznym który rozpędzi ją w ułamek sekundy a jak będzie trzeba wyprodukuje prąd zamiast puszczać spaliny przez WG i mamy jednostkę doskonałą.
Zobaczcie jak małe hamulce ma Formuła E bo całość roboty robią silnki elektryczne. Koniec z wielkimi niesamowicie drogimi ciężkimi hamulcami ceramicznymi o gigantycznych średnicach.
Tak - to jest technologia XXI wieku



Co prawda w Koenigseggu tarcze są nadal gigantyczne ale wydaje mi się że po prostu nie byli by w stanie sprzedać drogo auta z małymi tanimi hamulcami - bogaczom nie przeszło by to przez gardło ;-)
Maciek1234
CYTAT(greenhorn @ Thu, 05 Mar 2020 - 08:35) *
Tych koni, to będzie 1700 przez 2 min chyba tylko biorąc pod uwagę, że bateria ma 15kWh.

Później 'tylko' 600 z trzycylindrówki spalinowej.

Czy coś mnie ominęło?

Przez jakąś minutę, jak wciśniesz gaz do dechy. Potem szukasz szybkiej ładowarki, wioząc ze sobą przy okazji pół tony rozładowanych baterii. Takie nitro XXI wieku dry.gif
kontrolm
CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 06 Mar 2020 - 14:20) *
Przez jakąś minutę, jak wciśniesz gaz do dechy. Potem szukasz szybkiej ładowarki, wioząc ze sobą przy okazji pół tony rozładowanych baterii. Takie nitro XXI wieku dry.gif

no patrz a w F1 to działa i to świetnie a jak nie działa to czasy mocno na minus...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.