Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Vr6 turbo 12v predkosc
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Stron: 1, 2
vwcaddypower
Witam temat dosyć dziwny lecz chciałbym go rozgrysc mianowicie od niedawna posiadam samochód po bracie czyli z silnikiem jak w opisie moc około 400 hp skrzynia 6 biegowa chyba że Sharana i wątek jest taki że jak leciałem ostatnio autostradą to na 4biegu miałem okolo190 a po wrzuceniu 6licznik doszedł do 210 i już jak by nie miał ciągu na tych najwyższych biegach. Pytanie czy możliwe że coś w zawieszeniu ogranicza prędkość samochodu bo co by to było innego jak zwykle vry lecą po 240 a mój uturbiony 210 i jeszcze ze 6skrzynia
pinin
A cóż w zawieszeniu miało by ograniczać prędkość?

Na jakim kompie to stoi, kto to stroił...? Idź w tą stronę na początku.
Mis
Jaka buda?
16vg60
Może sprzęgło się ślizga i obroty lecą a buda stoi biggrin.gif
vwcaddypower
Z tego co wiem to stroił mk2vrt sprzęgło się na pewno nie ślizga
vwcaddypower
Buda caddy 2
_adams_
A te co lecą po 240 też mają gabaryt kiosku?
vwcaddypower
Tu nie chodzi o gabaryt bo rothe z tej budy z silnikiem 1.8turbo wycisnął 270kmh chodzi o to że do 210 idzie bardzo szybko i nagle jak by blokada
przemek530d
może przełożeni skrzyni + główne + buda robią z 6stki nadbieg i trzeba na 5tce piłować
romoo
Zobacz jak na podnośniku idzie , czy to wina silnika czy oporów i przełożenia, ogólnie, powinienieś na każdym biegu do max obrotów ciągnąć .
krzysiek50
Jakie przełożenie skrzyni i do ilu kręcisz silnik?
Leo
na hamownię z nim.
vwcaddypower
Wjadę jeszcze na hamownie i tam zobaczymy ile pokaże a jak pogoda pozwoli to na drodze przypiluje go na 5 do maksa potem 6 bo jak 6wrzucilem przy 210 to już nie chciał się rozpędzać
prnit
nie szkoda Ci życia na takie głupie próby? przecież to musi być fun jak to przyspiesza ale po co takim kioskiem mierzyć prędkość maksymalną..do tego pewno te auto nowe nie jest...odpadnie coś i po robocie....ja nawet nowymi autami boje się latać 200+
16vg60
A jakie obr.miales na 6biegu przy tych 210?
wojti RAYLLE
albo specjalnie przyduszony
vwcaddypower
To nie chodzi o to by coś nim 260 cały czas tylko jak już się ktoś przystawi to żebym doszedł do tych 260 i odpuścił co do obrotów to jak pogoda pozwoli to sprawdzę ile było przy 210 bo szczerze nie patrzyłem bo byłem skupiony na drodze i zawsze mi umyklalo lecz z pewnością nie więcej jak 5tys obr
bielawa
żeby się nie okazało, że na długiej 6 obroty przy 200 miałeś takie, że potrzebowałbyś do berlina dojechać, żeby obudzić to turbo.
vwcaddypower
Turbo od 3800juz fajnie ciągnie także z tym Berlinem okaże się jak będzie sucho i ciepło
bielawa
wbij 6 przy 100km/h i zczytaj obroty to będziemy wiedzieć ile jest przy 200km/h.
vwcaddypower
Dzięki za podpowiedź będzie na pewno prościej pojechać w obecnych warunkach 100 jak 200
vwcaddypower
Dzisiaj zmierzyłem przy prędkości 100km/h na 6 2600obr jest ktoś w stanie mniej więcej obliczyć
Maxim555
Przy 200km/h wychodzi 5200RPM. Przy tych obrotach może już jest problem z przepływami w głowicy?
vwcaddypower
Przy 5200obr nie powinien być problem zwłaszcza jak wszystko zrobione. Będę to rozkminial dalej
done4
Jedź tym na hamownię, może te auto nie ma nawet połowę deklarowanej mocy.
Wrzuć film jak to przyśpiesza.
vwcaddypower
Moc ma do 210 idzie bardzo szybko a potem jak by ustaje nagle zdiagnozuje to jeszcze właśnie na hamowni
Paweł#G
Może wystrojone jest tez po prędkości żeby nie kusiło i poprostu powyżej 200/210 moc drastycznie spada, albo zalozony jest limit prędkości. Czasami stroi się po prędkości mniejszą moc na niskich biegach, może tu poprzedni właściciel chciał ograniczenia V-max.
Hamownia prawdę powie.
Mis
Dlaczego nie zapytasz swojego stroiciela?
_adams_
Może sam tak wystroił?
vwcaddypower
Możliwe że jest limiter podobnie miałem w tym samochodzie jak miałem silnik tdi zrobiony na ponad 300km skrzynia 6fjw na 4 miałem 210 wbiłem 5 i 6 i tylko do 220sie rozchulal i koniec a pojechałem sprawdzić na hamownie do King softu i tam szed 260 dziwne
vwcaddypower
Ten kto stroił nic o tym nie wie mówi że trzeba to zdziagnozowac
djkompot
Ja tam spokojnie swoim turbo zamykałem budzik (300). Wcale nie chciał zwalniać. Może soft nie taki jak powinien być w sensie jak masz źle poskalowaną przepływkę względem wtrysków to jest złe obciążenie w ECU, a ECU ma mapę EGT po obciążeniu i obrotach... może go zalewa mapa protection bo myśli że EGT kosmos. Albo zapłon nie tego jest i masz stuk górą, więc ostro retarduje dodatkowo zalewając dawką aby przeciwdziałać stukowi. Bez logów to sobie można wróżyć z fusów. Trzeba zlogować kanał kanał 3, 31, 20. Warto sprawdzić zegarem czy trzyma boost górą. Nie wiem na czym strojone ale seryjne ecu nie jest łatwo dobrze uturbić - trochę mi zeszło aby te sterowniki opanować.
Mis
On ma EMU raczej na pewno.
krzysiek50
Jeśli masz emu albo deta to możesz się odezwać pod weekend, będzie sucho i trochę czasu to się porobi logi. Może coś z tego wyniknie. Szedłbym tropem djkompot, ze stuk albo egt cię blokuje. Moje takie samo caddy z 1.4 leci 150, więc powinieneś spokojnie zamknąć budzik przy tych koniach. biggrin.gif
vwcaddypower
Dzięki za dobrą podpowiedź za nie dlogo jadę na hamownie to wszystko się jeszcze raz sprawdzi. Stroił to mk2 vrt to myślę żenię ma miejsca na błędy
vwcaddypower
Odezwę się do 2 tygodni to bym przyjechał do ciebie i byśmy sprawdzili
vwcaddypower
Strojony na emu 3 przez Mk2VRT jak i cały osprzęt przez niego złożony
cieplak
Mysle ze jak wlasciciel sie po roku walenia w huja rozliczy za wykonana prace to moze autko pojedzie szybciej, w ogloszeniach i na forum fajnie sobie gembe wycierac , ale zaplacic juz gorzej .
MisioLBN
buahaha smile.gif
Mis
Wyzamiatane, chętnie poczytam co autor tematu ma do powiedzenia. biggrin.gif
vwcaddypower
Poczytać to możesz lekturę nie będę się wypowiadał na forum na temat nie których spraw. Bo wie to najlepiej ten kto sam zajebał. Tyle w temacie
vwcaddypower
Nie ma co komentować nie których rzeczy jeżeli pewien gość uważa że mój silnik to śmietnik a sam go składał i stroił to jest coś nie tak. Jak ktoś ma jakieś żale zapraszam na priv
daroot
CYTAT(vwcaddypower @ Wed, 25 Mar 2020 - 08:58) *
a pojechałem sprawdzić na hamownie do King softu i tam szed 260 dziwne


To powiesz ile wyszło na tej hamowni tych kucy? Pytam, bo krążysz wokół tematu - po sposobie wypowiedzi na forum oraz formie składania zdań powiedziałbym że to dziecko pisze.
Leo
to jest mega dziwny temat w ogóle.
romoo
Ale co znacie się ? To ON ci robił tego swapa i strojenie?
vwcaddypower
A wedlog ciebie jakie zdania powinienem formułować pisze najprościej jak się da jeżeli 87rok to wobec ciebie dziecko to ok na hamowni wyszło 434km i 540nm temat uważam za zakończony i nie widzę potrzeby dalszej konwersacji by najmniej w tym temacie
done4
Właśnie że nie jest zakończony, nie napisałeś kiedy zamierzasz się rozliczyć z wierzycielem. smile.gif
vwcaddypower
Myślę że to nie jest twoja sprawa po drugie on sam uniemożliwił mi sprzedaż silnika którego sam nazwał szmelcem więc niech się teraz nie zali
SONIC
Masz 430 KM i lecisz max 210 i nie wiesz co jest nie tak ? rolleyes.gif
vwcaddypower
Dokładnie nie wiem będę zakładał teraz skrzynie drp i robił parę poprawek i zobaczę w czym problem
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.