Tadek88
Sun, 23 Feb 2020 - 14:23
Hej, czy ktoś przerabiał temat swapa skrzyni automatycznej na DKG ? Wymagane są jakieś przeróbki mechaniczne ? Dowiedziałem się, że jest to możliwe, ale nie znalazłem zbyt wielu szczegółowych informacji na ten temat.
Mis
Sun, 23 Feb 2020 - 14:30
Jakie moce, że 6hp z xhp daje ciała? Lift czy przed?
Tadek88
Sun, 23 Feb 2020 - 14:59
Przedlift z N54. DKG były w takich też montowane fabrycznie. Moce około 400 hp. Z tego co czytałem DKG do około 600 hp daje radę. Dopiero przymierzam się do zakupu e92 335i, a że wersji DKG jest bardzo mało to zastanawiam się czy nie prościej jest kupić ze skrzynią automatyczną i zrobić swapa. Nie wiem jak jeździ automat z xhp, to oprogramowanie rzeczywiście tak radykalnie zmienia skrzynię ? Przy starcie na zwykłym automacie można podbić obroty do około 2500 rpm, a to chyba czasami trochę za mało do optymalnego startu, zwłaszcza jak przyczepność jest dobra.
Mis
Sun, 23 Feb 2020 - 15:16
Tak myślałem, na takie moce i potrzeby starczy Ci 6hp z xhp. Tak, zmienia radykalnie. Starczy w ośce 2500rpm w zupełności, ten motor generuje przy 400hp na dodanie gazu 550nm...
Nie, nie byłoby prościej, byłoby znacznie trudniej, niezgodnie z vinem i potem mnóstwo bolączek, bo nie będziesz miał vinu w skrzyni itd.
dkosowa1
Sun, 23 Feb 2020 - 16:12
XHP na stage3 daje rade i praca skrzynia zmienia sie bardzo. Mam to u siebie w N55 z xdrive przy ponad 400KM
Tadek88
Sun, 23 Feb 2020 - 16:37
CYTAT(dkosowa1 @ Sun, 23 Feb 2020 - 16:12)
XHP na stage3 daje rade i praca skrzynia zmienia sie bardzo. Mam to u siebie w N55 z xdrive przy ponad 400KM
Też e92 ? Poza skrzynią zastanawiam się czy warto mieć xdrive żeby te 400 koni na co dzień wykorzystywać. Jesteś zadowolony z xdrive czy wybrałbyś jednak do tego setupu rwd ?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.