Klasyczne wrzuty pod maskę bez strojenia, jak w 90% montażu lpg.
CYTAT(santacruz @ Fri, 21 Feb 2020 - 16:03)
po problemach z gazem i termostatem skonczylo sie na awarii UPG
Sprawdź dokładnie układ chłodzenia, czy reduktor jest prawidłowo wpięty, czy nie puszcza gazu w układ chłodzenia, przepływ etc.
Swoją drogą przypomniało mi się jak miałem kiedyś saaba 2.0t na program, wcześniej założona instalacja brc "na 300 KM". Miedź 6mm, jakiś słabszy reduktor (chyba genius 1500). Zrobiony program na 250, instalacji oczywiście nie da się ustawić, ciśnienie pada. Korekta programu na jakieś 220, obniżony moment do tego mega delikatnie narastający i motywacja właściciela żeby ruszył gazownika żeby wymienił przewód na 8mm i zamontował "cegłę" (największy reduktor brc). Wrócił z zamontowanym uwaga, trójnikiem przy butli, drugą stroną auta przeciągnięty kolejny przewód 6mm i znów trójnik przed tym samym reduktorem
Najbardziej polecany gazownik w naszej okolicy