Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Strojenie LPG (BRC) w warszawie z sondą
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
santacruz
witam

jak w temacie

auto to peugeot 407 2.0 16v przebieg org 180km - LPG BRC

po problemach z gazem i termostatem skonczylo sie na awarii UPG

aby uniknac dalszych przygod chce sprawdzic czy gaz jest dobrze wystrojony

kogo polecacie w warszawie i niedalekich okolicach

dzieki za info
Artur100g
Z tym BRC może być problem taki,że sterownik pewnie jest zablokowany i tylko autoryzowany zakład BRC może się podpiąć, a oni to raczej z afr Ci tego nie ustawią.Tylko wrzut pod maskę i autokalibracja.Skontaktuj się z gościem o nicku Marcin_l z forum LPG jest z W-wy,jak jest odblokowany ster to Ci ustawi jak potrzeba.
Fighter001
Sprawdź jaki masz sterownik jeżeli sequent 32 to tylko serwis brc bo program do regulacji jest zablokowany. Druga sprawa że te instalacje to na ogół tzw. wrzuty i pewnie najpierw trzeba poprawić montaż żeby to jeździło.
santacruz
auto bylo juz w serwisie brc na ostrobramskiej

zaczne od testu afr (dzieki za kontakt do Marcin L z lpg-forum.pl)

i pojade do nich energy gaz jeszcze raz juz diagnoza

jak ktos ma jeszcz kogos (lub firme ) to prosze smialo pisac

dzieki
MisioLBN
Energy gaz xddd no to powodzenia
santacruz
CYTAT(MisioLBN @ Sat, 22 Feb 2020 - 14:58) *
Energy gaz xddd no to powodzenia



cos wiecej ... moze byc tu ew pw jak zbyt kontrowersyjnie cool.gif

po ingerencji w energy gaz (1 godzina serwisu, cos porobil w kompie , nie wsadzil sondy do wydechu)po ok 10 dniach wywalilo UPG
Damzzii
Klasyczne wrzuty pod maskę bez strojenia, jak w 90% montażu lpg.

CYTAT(santacruz @ Fri, 21 Feb 2020 - 16:03) *
po problemach z gazem i termostatem skonczylo sie na awarii UPG

Sprawdź dokładnie układ chłodzenia, czy reduktor jest prawidłowo wpięty, czy nie puszcza gazu w układ chłodzenia, przepływ etc.

Swoją drogą przypomniało mi się jak miałem kiedyś saaba 2.0t na program, wcześniej założona instalacja brc "na 300 KM". Miedź 6mm, jakiś słabszy reduktor (chyba genius 1500). Zrobiony program na 250, instalacji oczywiście nie da się ustawić, ciśnienie pada. Korekta programu na jakieś 220, obniżony moment do tego mega delikatnie narastający i motywacja właściciela żeby ruszył gazownika żeby wymienił przewód na 8mm i zamontował "cegłę" (największy reduktor brc). Wrócił z zamontowanym uwaga, trójnikiem przy butli, drugą stroną auta przeciągnięty kolejny przewód 6mm i znów trójnik przed tym samym reduktorem biggrin.gif
Najbardziej polecany gazownik w naszej okolicy smile.gif
Mis
To musiał być przypadek, przecież w Energy Gaz Polska na filmach wszystko wygląda mega porządnie i obrazowo, zawsze dokonują testu drogowego i stroją na drodze, to nie są partacze przecież. biggrin.gif
santacruz
Jest progress

Po opisaniu zdarzenia (z awaria upg ktora powstala po wymiane termostat <u mojego mechanika > I po adaptacji gazu bez sondy afr)


W energy gaz bezplatnie poprawili instalacje I dostroili na hamowni z afr

Narazie samochod chodzi ladnie

Moja konkluzja - nie MA strojenia / adaptacji bez afr

Kto wykonuje usluge w warszawie sprawdzenia podczas jazdy afr z sonda w wydechu?

Do Marcin L z lpg forum napisze w wolnej chwili

Dzieki za odzew
MisioLBN
CYTAT(santacruz @ Fri, 28 Feb 2020 - 08:12) *
Jest progress

Po opisaniu zdarzenia (z awaria upg ktora powstala po wymiane termostat <u mojego mechanika > I po adaptacji gazu bez sondy afr)


W energy gaz bezplatnie poprawili instalacje I dostroili na hamowni z afr

Narazie samochod chodzi ladnie

Moja konkluzja - nie MA strojenia / adaptacji bez afr

Kto wykonuje usluge w warszawie sprawdzenia podczas jazdy afr z sonda w wydechu?

Do Marcin L z lpg forum napisze w wolnej chwili

Dzieki za odzew

Można z powodzeniem stroić po korektach w sterowniku PB bez używnia sondy AFR w wydechu. Ale sa auta gdzie niema opcji odczytywania korekt i bez AFR to lipa nie strojenie
Damzzii
CYTAT(MisioLBN @ Fri, 28 Feb 2020 - 13:44) *
Można z powodzeniem stroić po korektach w sterowniku PB bez używnia sondy AFR w wydechu. Ale sa auta gdzie niema opcji odczytywania korekt i bez AFR to lipa nie strojenie

No nie do końca. Sterowniki benzynowe w większości pracują w dwóch trybach, niskie/średnie obciążenia sugerując się sondą i wysokie gdzie lecą po sztywnej mapie (closed i open loop).
w closed loop stroi się po korektach żeby nie rozjeżdżało pb
w open loop stroi się po afr bo korekty nie są wprowadzane

Nie zawsze tak oczywiście jest, w nowszych samochodach gdzie na pokładzie jest sonda szerokopasmowa nie ma sensu wkładać drugiej w wydech, niektóre samochody bardzo długo jadą w closed loop itd.
Gusiew
ENERGY GAZ NA OSTROBRAMSKIEJ jakies 5-6 lat temu zalozyli Instalacje w s8 4.2 wypuscili mnie do domu bez zadnego strojenia. Krocce od gazu wkrecone w kolektor zablokowaly zmienna dlugosc dolotu mechanizm zostal zablokowany. Samochod zuzywal i benzyne i lpg w ilosciach monstrualnych przyjechalem 2 razy na poprawki za kazdym razem bylo coraz gorzej. Nie polecam partacze jadacy na reklamie i dobrym miejscu w Wawie.
roboform550
auto-dakar
Vicia
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.