Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Swap z20net
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > GM Power Corner
peerbe111
Witam wszystkich zgromadzonych smile.gif
Wpadłem na pomysł swapu z20net do astry g. Wiem, że fabrycznie siedziały z20let, ale kosztują 2 razy tyle co net. Z uwagi na can w vc, czy signumie nie sądzę, żeby mi się to udało odpalić na seryjnym ecu z vc. Jak to obejść jeśli nie chce standalone? Czy wiązka i ecu z leta ma szansę to ogarnąć? Aktualnie mam z22se, więc od strony mechanicznej raczej nie będzie dużych problemów. Pytanie jak ogarnąć elektronikę?
piwo
ja z z22se przechodzilem na sabowy b207r czy z20ner.
ogolnie z tego co sie dowiadywalem to zeby odpalic sabowy czy tam oplowy silnik musialbym wozic w bagazniku zamki drzwi deske rozdzielcza itd itd.
ogolnie jezdze na emu z dbw ale jestem ciekaw czy ktos by potrafil odpalic na seyjnym kompie sam silnik bez osprzetu innego biegajacego po canie.
b207 ma ta zalete ze nowy silnik z osprzetem czyli rozrzadem swiecami w bloku cekwami na sobie pompami oleju itd itd kosztuje 7tys zl w sklepie np mazdparts.
druga zaleta ze przechodzac z z22se na b207 mamy praktycznie plug and play i jedyne co potrzebujemy to garnkowego docisku z calibry turbo.
no i ten silnik jest rozpracowany do 350koni bez ruszania silnika. tylko osprzetem.
z20let ma ta wade ze jest odwrocony o 180 stopni wzgledem z22se wiec wszystko juz jest inne bo to inny typoszereg silnika.
Mis
A Z20LEL?
peerbe111
Też ma can. Ogólnie to chciałam net ze względu na cenę. A gdybym miał do tego dokupić emu to by wyszło więcej niż swap leta. Zastanawiam się czy by nie dało rady neta odpalić na wiązce z z22se /z20let?
peerbe111
Zasadniczo z tego co tu widać odpalili b207 w tak archaicznej budzie na seryjnym kompie i to 8 lat temu... http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=63&t=77886
przemek2f
Net to b207, wiec tronic8. Całkiem inne wiązki, sterowniki.

edit
Ta stara buda ma w sobie saaba 9-2 ss
kris4cars
SWAP elektryki to nie jest kosmiczny problem. Jeśli masz opcje dłubania w mapach aby dostroić silnik to problem nie istnieje wink.gif
Potrzeba Ci w sumie wiedzieć jedną rzecz - trigger na wale. Jeśli z20let i z20net mają taki sam wał/umiejscowienie czujnika położenia wału i ustawienie wieńca zapłonowego to śmiało wrzucał bym komp od z20let. Z to elektroniczna przepustnica - też porównanie czy to to samo czy trzeba swapować.
ryba1
CYTAT(Mis @ Mon, 17 Feb 2020 - 12:08) *
A Z20LEL?

powinno odpalić na sterowniku LET
Mario88
Fajna sprawa astra g z z20net.Bardzo przyjemny silnik..
Lincoln e30ix
Tylko brzmienie ma nieprzyjemne. Mam równolegle z20net/b207 i z20lex i poza pojemnością nic nie mają że sobą wspólnego, nawet swoją moc rozwijają inaczej...
Damzzii
CYTAT(Mario88 @ Sat, 07 Mar 2020 - 12:03) *
Fajna sprawa astra g z z20net.Bardzo przyjemny silnik..

Silnik spoko, ale ta buda wink.gif
krzysieks1979
Fajny ten silnik z mozliwosciami do ogarniecia 300 kucy (mozesz przesledzic watek hapko z forum vectra C), pozatym wiem ze wejdzie do astry G, ale bedzie ciasno kolo grodzi, jak ktos pisal turbo jest z tylu. Na angielskim forum z22se.co.uk jest caly watek o tym przeszczepie. Sam mialem to robic jednak zostalem ze swoim z22se wzmocnilem dodalem turbo z evoX, i astra zaczelas sie odpychac.



PS: mam jeszcze caly komplet z20net z kompem i immo, ale nie ma mnie w kraju do czerwca.
karroll
Przymierzam się powoli do takiego swapa w najmniejszej astrze G z z22se. Silnik b207/z20net mam juz trochę opanowany, mam blisko Bartka z TurboLPG gdzie też z resztą pracowałem.
na YT jest ktoś kto odpalił takie coś na T8 ( https://youtu.be/3hhLLLaPbrE ) jest tu może obecny właściciel? pisałem na @ ale jak na razie brak odzewu

Może można to zdłubać na wiązce z Z22se i obrabiać za pomocą OBDTuner gdzie grzebią z22se? wszelkie info mile widziane.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.