Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: 8hp70 konwerter stall
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
olozwirski
Czy ktoś chce się podzielić wiedzą odnośnie konwerterów w skrzyniach 8hp70?
Jaki fabrycznie maja stall, i czy są różne?
I czy dobrze kombinuje ze najwyższy będzie miał najsłabszy silnik?
kompot
Są różne, stall zależy od sztywności i momentu jaki na niego wysyłasz z silnika. Parametrem konwertera jest sztywność, nie prędkość obrotowa. Im niższy moment na tym samym konwerterze tym niższa prędkość w stallu.
olozwirski
Ten parametr sztywność to się w jakich jednostkach określa?
Ten sam silnik zakręci wyżej konwerterem sztywniejszym czy miększym?

CYTAT(kompot @ Thu, 13 Feb 2020 - 19:31) *
Są różne, stall zależy od sztywności i momentu jaki na niego wysyłasz z silnika. Parametrem konwertera jest sztywność, nie prędkość obrotowa. Im niższy moment na tym samym konwerterze tym niższa prędkość w stallu.


kompot
Zdaje się, że w Nm/rpm^2 lub odwrotność, a pojedyńczy parametr MP2000 chyba w Nm przy 2000 rpm poślizgu.
Bardziej miękkim zakręci wyżej.
olozwirski
Na przykładowym konwerterze z BMW są takie napisy:
22 0700 02 536 numer części?
KW 2008/2901 data produkcji?
Mp 2000 = 235 Nm to chyba będzie to co mnie interesuje, te 235 Nm to przy 2000 rpm?

https://bamper.by/zapchast_gidrotransformat...pp/10924-V0437/
kompot
Z numerami nie mam pojęcią, z MP2000 tak, 235 Nm na silniku przy 2000 rpm różnicy prędkości i jakieś 1.8x tyle postoju na wejściu do skrzyni przy 2000 rpm na silniku i 0 rpm na wałku wejściowym.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.