Hej,
Od niedawna jestem posiadaczem powyższego auta Golf 7 GTI USA i mam pewną zagwostkę co zadanego doładowania w sofcie. Samochód jeździ normalnie, ładuje okolice 1,2bara jednak po podłączeniu po kompa dzieje się dziwna rzecz z zadanym doładowaniem. Zakład, który go diagnozuje pierwszy raz się z tym spotyka. Mianowicie zadane doładowanie niezależnie od obciążenia i obrotów nie zmienia się i stoi sztywno na 0,8bara czyli poniżej ciśnienia atmosferycznego. Dodam, że w aucie siedzi turbina IS20 a o ile dobrze wiem w US wersjach była montowana mniejsza IS12.
Czy macie jakieś pomysły/doświadczenia z czego to może wynikać.
Druga rzecz to błąd p2004 z którym walczę od zakupu czyli "stale otwarte klapy kolektora". Doszło do tego, że zostałem namówiony na zakup nowego kolektora ssącego wraz z czujnikami. Po odbiorze auta przez jakieś 50km było ok a następnie ponownie wywaliło ten sam błąd.
Będę ogromnie wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
Pzdr