Witam Was
Mam marzenie. Chciałbym uturbić swoje audi 80 91r w którym zrobiłem swap z 1.8 na 4.2 ABZ
W szukajce znalazłem dużo ogólnych ciekawych informacji, lecz dalsze planowanie prac przy tym silniku nasuwa wiele pytań i tematów do rozkminienia
Za wszelkie porady, sugestie bardzo dziękuję!
Ogólnie jest ciasno, tak to wygląda:
Drugi silnik jest na stole, chcemy dmuchnąć śmiało ponad bara...ile będzie można powiedzą stukowce?
Sterowanie ma być emu black
Teraz pierwsza zagwostka. Plan jest na pojedyncze turbo (czy to dobry plan?) które ma się znajdować po stronie kierowcy zamiast pompy abs, lub niżej pod podłużnicą.
Czy seryjne , wykonane z cienkiej blachy kolektory wydechowe się nie stopią? Czy trzeba robić nowe od podstaw?
Dalej dołem pod skrzynią biegów leciała by rura wydechowa na stronę kierowcy w portki. Czy lepiej biturbo? Chłopaki z K64 mówili że lepiej pojedyncze turbo.
Jak rozwiążę tą kwestię, będę mógł lecieć dalej