Czy mógłby ktoś polecić _dostępny_ w miarę łatwo (w sensie nie z zza oceanu i nie za miesiąc) smar do łożysk piast, który jest odporny na wysokie temperatury (auto tylko tor) ? większość gdy ma opisany zakres temp. pracy widzę do 150 stopni. No a tarcza przylegająca do piasty jednak znacznie więcej ma temp. przecież. Przynajmniej w moim przypadku był lekko zbrązowiały i czuć przypaleniem było.
Jeden powszechnie dostępny - " CX80 smar do łożysk"- opisywany jako do 220st C , ale jakoś marki CX80 nie znam - stosował to ktoś przez powiedzmy 2-3 sezony ( z wymianami smaru po ?)
Gdzieś w rankingach, czy forach znalazłem że polecany jest Castrol BNS , czy Valvoline VV986 – High Performance Wheel Bearing Grease. Ale albo to stare informacje , albo co , ale nie widzę w sklepach.
Co stosujecie sprawdzonego gdy trzeba coś porządnego w te łożyska zastosować , odpornego max na temperatury?
(czy może te 150 to jest ok jednak ?)
( @flapjck1 - kiedyś w tej kwestii wspomniałeś że potrzebuję bardzo dobrych łożysk i takowego smaru do piast typu jak w fordzie Cortina. Właśnie niedawno pierwszy raz to porozbierałem, jest tak jak opisywałeś )
Edit:
może taki będzie ok :
• Mobiltemp SHC 100
Łożyska szybkobieżne i wzdłużne, dla których wymagany jest szeroki zakres temperatur
Nadaje się on szczególnie do użytku w łożyskach silników elektrycznych, tam, gdzie warunki
eksploatacyjne wymagają zredukowanego tarcia, niskiego zużycia i długich okresów
eksploatacyjnych
Warunki wysokotemperaturowe przy zalecanym zakresie temperatur od –50ºC do 200ºC (ze
stosownymi okresami wymiany smaru)