Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Literatura na temat tworzenia map wtryskowych do standalone i strojeniu na AFR
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
polder
Witam poszukuje książek materiałów o tworzeniu i strojenia map wtryskowych do sterowników standalone i piggyback chodzi o strojenie na sądzie AFR milewidziane materiały w języku polskim.
Ethical
http://gen.lib.rus.ec/
To takie zagraniczne chomikuj.pl

Tam jest do znalezienia m.in.:
- Todd Ryden - High-Performance Ignition Systems_ Design, Build & Install-CarTech (2014)
- Greg Banish - Designing and Tuning High-Performance Fuel Injection Systems (2009)
- Greg Banish - Engine Management_ Advanced Tuning-CarTech (2007)
- Jeff Hartman - How to Tune and Modify Automotive Engine Management Systems - All New Edition_ Upgrade Your Engine to Increase Horsepowe-Motorbooks (2013)
- Jay K. Miller - Turbo Real-World High-Performance Turbocharger Systems (S-A Design) (2008)
- George Wiseman - Electronic Fuel Injection Enhancer Manual (EFEI)
- Graham Bell - Modern engine tuning
- Steve Hatch - Computerized engine controls
- Todd Ryden - high-performance ignition systems design build cartech2014
- performance fuel injection - matt cramer, jerry hoffman


nt. samego procesu uzupełniania komórek w tabeli/mapie to chyba najprościej będzie poszukać czegoś na youtubie
polder
Nie ma polskich ksieazek ?
MadeInPoland
Co Cię konkretnie interesuje? Temat jest relatywnie dobrze opisany w internetach polskich czy tu czy gdzieś indziej.
polder
Strojenie na sądzie AFR wypełnianie komórek mapy paliwa zapłonu synchronizacja czujników.
MadeInPoland
Co Ty masz z tymi sądami? W pojazdach stosuje się SONDY lambda bo chyba o to Ci chodzi?
Wypełnianie jakich komórek? Które czujniki chcesz synchronizować?

Jak stroisz silnik to robisz bazową mapę paliwa patrzysz jakie są wskazania sondy i zmieniasz w danym zakresie prędkości obrotowej silnika oraz obciążenia wartości tak, aby uzyskać odczyt z sondy jaki Ci odpowiada. Jak już masz taką mapę opanowaną to możesz użyć opcji korekcji po odczycie z sondy i wówczas określasz mapę docelowego AFR w zależności od obrotów oraz obciążenia.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.