baldur321
Mon, 16 Dec 2019 - 15:43
Krasek
Mon, 16 Dec 2019 - 17:19
W kwestii LPG to przy tej konfiguracji nie zaoszczędzi a może narobić kosztów, w niewysilinym silniku NA można zaoszczędzić bez zbytniego ryzyka
_adams_
Mon, 16 Dec 2019 - 19:24
Możesz rozwinąć tą tezę?
lightman
Mon, 16 Dec 2019 - 20:09
CYTAT(_adams_ @ Mon, 16 Dec 2019 - 19:24)
Możesz rozwinąć tą tezę?
Przy tych parametrach silnikach instalacja gazowa może okazać się tym słabym ogniwem rozwalającym silnik...ale jak lubisz ryzyko...
toner7
Mon, 16 Dec 2019 - 20:41
Hmmm gaz w tak podkręconych dwóch litrach?! Ciekawy pomysł: kupię sobie tygrysa i będę go karmić sałatą...
Damzzii
Mon, 16 Dec 2019 - 22:01
Bez przesady, sterowniki lpg już od ładnych kilku lat mają funkcję nakładania paliw i beztrosko można ustawić jak ma wyglądać łączenie, przy jakim obciążeniu/ciśnieniu/czasie wtrysku ile ma podlewać prawilną benzyną. Nigdzie nie jest napisane że to jest bez podpierania, przy tej mocy z 4 cyl byłoby to bardzo ciężkie a w zimie totalnie niemożliwe, mimo 2 wtrysków na cylinder przy tak dużym doładowaniu zabraknie ciśnienia gazu.
Mis
Mon, 16 Dec 2019 - 23:19
Wolałbym S4 B7 albo A6 C6 3.0tfsi.
przemek530d
Tue, 17 Dec 2019 - 09:54
z BBK/BHF to trochę pojechałeś, ja bym nikomu tego nie polecał
_adams_
Tue, 17 Dec 2019 - 14:26
Podejrzewam że autor tematu to młody człowiek i ma ograniczone fundusze.
Jak ktoś chce w miarę tanio polatać trochę szybszym autem to nic tańszego niż 1.8T w gazie chyba nie ma. Prosta i tania konstrukcja. Do normalnej jazdy na co dzień w aucie z ogłoszenia gazownia wyrobi, można przecież sterownik ustawić że od np. 3,500rpm przerzuci na Pb.
S4 tylko fajnie wygląda. Sama wymiana kpl rozrządu zabije młodego użytkownika, nie mówiąc o dalszych bolączkach, a A6 3.0TFSi zje go kosztami Pb jak zacznie trochę deptać gaz. Poza tym to już spora krowa i średnio już urokliwa...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.