conrad81
Sun, 15 Dec 2019 - 20:22
Czołem..
Próbował ktoś może odbudować CAKA 3.0tfsi na bloku/słupku od nowszego CREC? Knuje jak tu upchać nowe serducho bez kombinowania z tulejowaniem u dziaka..
simon.pg
Sun, 15 Dec 2019 - 21:20
Nie wiem.
Co się staremu stało?? Przytarł się na tulei czy dół??
conrad81
Sun, 15 Dec 2019 - 22:01
Zaczął klepać to już jej nie męczyłem, ale olej zleciał miedziany także za wiele bym się nie spodziewał. Motory całe kompletne mam już obok siebie i jutro będę rozbierać po kolei. Ale już wiem, że CREC to zupełnie inny osprzęt stąd moje pytanie czy może ktoś się z tym już zmierzył. CAKA wypluło 200tys pomimo delikatnego traktowania, a CREC ma ok45kkm
simon.pg
Mon, 16 Dec 2019 - 19:31
Wymiana oleju z interwałami 40ktyś robi swoje. Jakkolwiek byś nie jeździł....
conrad81
Thu, 19 Dec 2019 - 21:02
W niemieckim ASO co blisko 12tys wymiany oleju były to nie tak źle.
Ale z tego co się oczytałem i naogladalem pieców w "idealnym stanie" to stwierdzam, że te CAKA to jednorazowe gówno i tyle...
W moim wysrala się panewka na 6 korbie. Do tego porypało cały nikasil syfem z panewek. Później będę o nim myślał czy dawać to do dziaka, czy będę miał stolik do salonu
Aktualnie składam puzzle na podstawie CREC i powiem, że jest nad czym myśleć bo tu prawie wszystko pozmieniane a jednak w miarę podobne... Jeszcze się nie poddaje... Pytanie jak to odpale i ile wypluje na MAHA
przemek530d
Fri, 20 Dec 2019 - 17:17
jak auto z niemiec to przynajmniej w czasie gwarancji był LL, więc już na wstępie silnik podjechany...
cudów nie ma, ja jak szukałem eSki widziałem ogłoszenia z przebiegami 250 i 280 tys km i jakoś nie było słowa o nowym silniku, więc to nie jest tak że silnik 200 tys zrobi i klęknie
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.