CYTAT(Tommo @ Mon, 09 Dec 2019 - 16:07)
Jeśli o mnie chodzi, sto razy chętniej obejrzę amatorski rajd z gęsią skórką na grzbiecie ale klasyków typu Audi S1, Lancię 037 czy Integrale, tylnonapędowego Escorta z ryczącym wolnossakiem, bulgoczące Legacy RS itp. niż te wszystkie superszybkie Fabie R5, i20 czy Yarisa Gazoo Racing mimo że są dużo szybsze.
odbywają się rajdy klasyków (na Barbórce było zdaje się Audi Quattro), z tym, że w dzisiejszych realiach są one obsługiwane amatorsko i pewnie nie mają nawet 10% swojego pierwotnego potencjału, gdy były serwisowane przez fabryczne teamy.
Ale osobiście też mam pewien problem z akceptacją Fabii, Yarisa, Fiesty czy i20 jako rajdówek. Być może w tym tkwi jakiś problem - to są zwykłe samochody dla akwizycji, w dodatku nie można kupić żadnej superwersji, a moc np. Fabii kończy się na 95KM...
Radzio/Marcin - fajna relacja, jak to robisz jednoosobowo to naprawdę szacunek. Jedynie potrzebujesz gościnnie jakiegoś przeklinającego patostreamera, żeby podbić oglądalność
(btw. lepiej się ciebie słucha niż Czopika i jego kolegi w TVN Turbo na relacji z Karowej
).