Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Barbórka Warszawska 2019
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Filmy i Zdjęcia
radzio_gsi
piwo
Kiedy relacja?

Oes Karowa wyniki
1. Kajetanowicz/Szczepaniak (Ford Fiesta WRC) 2:11,724 s
2. Marczyk/Gospodarczyk (Skoda Fabia R5) +0,766 s
3. Chuchała/Rozwadowski (Skoda Fabia R5) +3,240 s
4. Ratajczyk/Szcześniak (Mitsubishi Lancer EVO X) +3,714 s
5. Kuchar/Dymurski (Peugeot 208 RX) +5,257 s
6. Huttunen/Lukka (Hyundai i20 R5) +5,422 s
7. Bouffier/Brodnicki (Ford Fiesta) +5,780 s
8. Oleksowicz/Sienkiewicz (Subaru Impreza GT) +6,610 s
9. Terlikowski/Rybarczyk (Mitsubishi Lancer EVO X) +6,830 s
10. Kabaciński/Kuśnierz (Ford Fiesta Proto) +8,547 s

Jaki czas miał holek elektrykiem? Jechał na czas czy pod publikę?
_adams_
Relacja była na żywo w TVN Turbo, więcej nie będzie wink.gif Hołek pokazowo jeździł.
Maciek1234
Pewnie chodziło o relację w Motolab, czy na kanale Radzio GSI biggrin.gif Ja czekam z niecierpliwością, bo fajnie się ogląda materiały Radzia, czy też Marcina (to są bliźniacy? biggrin.gif)

Tak na marginesie, to Rajd Barbórka pokazuje, jaka mizeria panuje w polskim sporcie motorowym zawodowym. Kiedyś to było (wink.gif) - ale tym razem można powiedzieć to bez takiego pompatycznego stylu. Sam pamiętam pojedynki Kuzaj-Hołek-Kulig plus jeszcze paru innych w autach WRC. Dziś przyjeżdża Kajto w WRC, robi na dwóch próbach Tor Modlin minutę przewagi, a potem odcina kupony. Cytując klasyka 'On nie miał z kim przegrać'.

W sumie szkoda, bo widać, że ludzie chcą oglądać rajdy, tylko nikt tego nie pokazuje w telewizji. A skoro nie pokazuje, to jak ci zawodnicy mają rozmawiać ze sponsorami? Dajcie milion na sezon, w zamian okleimy samochód waszym logo, który zobaczy garstka ludzi na odcinku specjalnym...
piwo
no na karowej gdzie moc sie nie liczyla a talent i przyczepnosc auta jego przewaga nad MArczykiem nie byla powalajaca. ale kajto juz w Polsce wygral co chcial. teraz pora na cos wiecej czyli albo znow wygrywanie w erc albo zaczac walczyc w wrc choc na to to trzeba juz bogatego sponsora lub fabryczny team.
Maciek1234
CYTAT(piwo @ Mon, 09 Dec 2019 - 10:57) *
ale kajto juz w Polsce wygral co trzeba. teraz pora na cos wiecej czyli albo znow wygrywanie w erc albo zaczac walczyc w wrc choc na to to trzeba juz bogatego sponsora lub fabryczny team.
3 razy wygrał Mistrzostwa Europy biggrin.gif Przypomnę, że Hołek Mistrza Europy wygrał 'tylko' raz, Zasada wygrał 3 razy, a obaj traktowani byli w swoim 'prime time' jak gwiazdy najwyższego formatu.

Tu bardziej można mieć pretensje do mediów, że nie potrafią tej dyscypliny pokazać w sposób właściwy. Tu nawet nie chodzi o relację na żywo, bo tego, poza kilkoma wyjątkami, nie da się zrobić - ale taka godzinna relacja z całych zawodów już mogłaby zachęcić sponsorów do inwestowania w młodych.

piwo
to fakt. kajetanowicz przez media jest calkowicie pomijany. to jest mocno dziwne. w czasach holka ten byl wszedzie w tv. troche mi szkoda chlopa bo z neiwiadomo jakiej przyczyny jego sukcesy sa deprecjonowane.
cowboy
CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 09 Dec 2019 - 09:02) *
Pewnie chodziło o relację w Motolab, czy na kanale Radzio GSI biggrin.gif Ja czekam z niecierpliwością, bo fajnie się ogląda materiały Radzia, czy też Marcina (to są bliźniacy? biggrin.gif)


Marcina wink.gif (radzio to ksywka i to jest jedna osoba)
Tommo
CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 09 Dec 2019 - 10:26) *
Tu bardziej można mieć pretensje do mediów, że nie potrafią tej dyscypliny pokazać w sposób właściwy. Tu nawet nie chodzi o relację na żywo, bo tego, poza kilkoma wyjątkami, nie da się zrobić - ale taka godzinna relacja z całych zawodów już mogłaby zachęcić sponsorów do inwestowania w młodych.


To nie media są winne. Niestety rajdy się zwijają i to nie tylko w Polsce. Powodów jest wiele a najważniejszy to spadek widowiskowości. Ścigają się małe hatchbacki, popierdułki 1,6 turbo. Walczy się o dziesiąte sekundy, technika jazdy jest mało atrakcyjna wizualnie. Wygrywa ten co jechał jak po sznurku. Druga sprawa. Ludzie są coraz bardziej wygodni. Mało komu się chce latać z wywieszonym ozorem z oesu na oes. Chcą za to usiąść wygodnie na trybunie i z łapą z piwem i popcornem obejrzeć łatwe w odbiorze widowisko. Stąd coraz więcej rallycrosu albo serwuje się show typu werwa street racing i tłumy murowane.
Maciek1234
CYTAT(Tommo @ Mon, 09 Dec 2019 - 13:31) *
To nie media są winne. Niestety rajdy się zwijają i to nie tylko w Polsce. Powodów jest wiele a najważniejszy to spadek widowiskowości. Ścigają się małe hatchbacki, popierdułki 1,6 turbo. Walczy się o dziesiąte sekundy, technika jazdy jest mało atrakcyjna wizualnie. Wygrywa ten co jechał jak po sznurku. Druga sprawa. Ludzie są coraz bardziej wygodni. Mało komu się chce latać z wywieszonym ozorem z oesu na oes. Chcą za to usiąść wygodnie na trybunie i z łapą z piwem i popcornem obejrzeć łatwe w odbiorze widowisko. Stąd coraz więcej rallycrosu albo serwuje się show typu werwa street racing i tłumy murowane.

nigdy nie będziesz tak blisko pędzącego na 100% samochodu, jak na rajdzie. Ale - nawet rallycrossem, który jest stosunkowo łatwy do transmisji - nasze media nie są zainteresowane.

Czy media nie są winne? Cóż, dla nich łatwiej zrobić jakąś płytką telenowelę, która trafi do szerokiego grona odbiorców, niż relację z rajdów. Rajdy (i żaden inny sport motorowy) bez mediów nie mają racji bytu, bo to piekielnie drogi sport. Coś w pewnym momencie nie zagrało i relacje się skończyły. Pewnie wina jak zwykle leży pośrodku - może PZMot chciał zbyt wiele pieniędzy za licencję? Nie wiem.
Pancin
Bo 20 czy więcej lat temu auto, które robi takie "sztuczki" jak prawdziwa rajdówka było do zobaczenia tylko na OSach. Na ulicy czegoś takiego nie zobaczyłeś. A teraz wszystko jest na wyciągnięcie ręki i na większości pojeżdżawek czy rallysprintów zobaczysz dokoksowane EVO czy Proto, które dla przeciętnego "Kowalskiego" nie różnią się niczym od np. R5.
[Yossarian]
to w takim razie czemu pojeżdżawek i rallysprintów też nikt nie ogląda? wink.gif
Maciek1234
CYTAT([Yossarian] @ Mon, 09 Dec 2019 - 14:54) *

to w takim razie czemu pojeżdżawek i rallysprintów też nikt nie ogląda? ;)

z tego samego powodu, dla którego nikt nie ogląda meczy amatorów na orlikach laugh.gif - nie ten poziom.
Tommo
Jeśli o mnie chodzi, sto razy chętniej obejrzę amatorski rajd z gęsią skórką na grzbiecie ale klasyków typu Audi S1, Lancię 037 czy Integrale, tylnonapędowego Escorta z ryczącym wolnossakiem, bulgoczące Legacy RS itp. niż te wszystkie superszybkie Fabie R5, i20 czy Yarisa Gazoo Racing mimo że są dużo szybsze.
radzio_gsi
CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 09 Dec 2019 - 09:02) *
Pewnie chodziło o relację w Motolab, czy na kanale Radzio GSI biggrin.gif Ja czekam z niecierpliwością, bo fajnie się ogląda materiały Radzia, czy też Marcina (to są bliźniacy? biggrin.gif)

Tak na marginesie, to Rajd Barbórka pokazuje, jaka mizeria panuje w polskim sporcie motorowym zawodowym. Kiedyś to było (wink.gif) - ale tym razem można powiedzieć to bez takiego pompatycznego stylu. Sam pamiętam pojedynki Kuzaj-Hołek-Kulig plus jeszcze paru innych w autach WRC. Dziś przyjeżdża Kajto w WRC, robi na dwóch próbach Tor Modlin minutę przewagi, a potem odcina kupony. Cytując klasyka 'On nie miał z kim przegrać'.

W sumie szkoda, bo widać, że ludzie chcą oglądać rajdy, tylko nikt tego nie pokazuje w telewizji. A skoro nie pokazuje, to jak ci zawodnicy mają rozmawiać ze sponsorami? Dajcie milion na sezon, w zamian okleimy samochód waszym logo, który zobaczy garstka ludzi na odcinku specjalnym...


wlatuje moja relacja z toru Modlin



W sumie reaguje na różne nazwy smile.gif
Pozdrawiam
marcin "radek" "radzio" radecki tongue.gif
emtees
R5 jakiegoś wielkiego wrażenia nie robi, ale kurła... Nowe WRC na żywo robi piorunujące wrażenie i nie grzeszyć kurła i nie pisać, że jest lipa tongue.gif Na Rajdzie Polskim dwa lata temu byłem osobiście ojsrany na miętowo, jak była dobra miejscówka to naprawdę robiły robotę te auta wink.gif Wg. mnie problem leży tak jak ktoś wyżej wspomniał w lenistwie społeczeństwa. Rajdy się ogląda tylko i wyłącznie na żywo, im bliżej auta tym lepiej i nie ma co dorabiać ideologii - wtedy jest widowiskowo. W telewizji to w ogóle nie robi wrażenia. Teraz większości ludzi się nie chce ruszać tyłka z domu. No i kiedyś jak człowiek poszedł na rajd, spodobało się i było trochę dzięgów w portfelu to mógł iść do salonu kupić całkiem fajny substytut maszyny, którą widział na rajdzie, a teraz... Chyba jedynie Hyundaia N'ka robi jakieś wrażenie, a reszta to...
Maciek1234
CYTAT(Tommo @ Mon, 09 Dec 2019 - 16:07) *
Jeśli o mnie chodzi, sto razy chętniej obejrzę amatorski rajd z gęsią skórką na grzbiecie ale klasyków typu Audi S1, Lancię 037 czy Integrale, tylnonapędowego Escorta z ryczącym wolnossakiem, bulgoczące Legacy RS itp. niż te wszystkie superszybkie Fabie R5, i20 czy Yarisa Gazoo Racing mimo że są dużo szybsze.

odbywają się rajdy klasyków (na Barbórce było zdaje się Audi Quattro), z tym, że w dzisiejszych realiach są one obsługiwane amatorsko i pewnie nie mają nawet 10% swojego pierwotnego potencjału, gdy były serwisowane przez fabryczne teamy.

Ale osobiście też mam pewien problem z akceptacją Fabii, Yarisa, Fiesty czy i20 jako rajdówek. Być może w tym tkwi jakiś problem - to są zwykłe samochody dla akwizycji, w dodatku nie można kupić żadnej superwersji, a moc np. Fabii kończy się na 95KM...


Radzio/Marcin - fajna relacja, jak to robisz jednoosobowo to naprawdę szacunek. Jedynie potrzebujesz gościnnie jakiegoś przeklinającego patostreamera, żeby podbić oglądalność laugh.gif (btw. lepiej się ciebie słucha niż Czopika i jego kolegi w TVN Turbo na relacji z Karowej biggrin.gif ).
radzio_gsi
CYTAT(Maciek1234 @ Tue, 10 Dec 2019 - 08:15) *
odbywają się rajdy klasyków (na Barbórce było zdaje się Audi Quattro), z tym, że w dzisiejszych realiach są one obsługiwane amatorsko i pewnie nie mają nawet 10% swojego pierwotnego potencjału, gdy były serwisowane przez fabryczne teamy.

Ale osobiście też mam pewien problem z akceptacją Fabii, Yarisa, Fiesty czy i20 jako rajdówek. Być może w tym tkwi jakiś problem - to są zwykłe samochody dla akwizycji, w dodatku nie można kupić żadnej superwersji, a moc np. Fabii kończy się na 95KM...


Radzio/Marcin - fajna relacja, jak to robisz jednoosobowo to naprawdę szacunek. Jedynie potrzebujesz gościnnie jakiegoś przeklinającego patostreamera, żeby podbić oglądalność laugh.gif (btw. lepiej się ciebie słucha niż Czopika i jego kolegi w TVN Turbo na relacji z Karowej biggrin.gif ).


Nie do końca się z Tobą zgodzę. Uważam ze teraźniejsze klasyki mogą być szybsze niż wychodziły fabrycznie. Spójrz np na subaru oleksowicza którym walczył na równo z nowożytnymi autami.
Na moich kanałach nie będzie nigdy przeklinania, to nie mój styl.
Tak oba kanały tworze jako one Man army, aczkolwiek w piątek nagram coś większego przy pomocy kolegów.
Dzieki za opinie to budujące
piwo
CYTAT(Maciek1234 @ Tue, 10 Dec 2019 - 08:15) *
btw. lepiej się ciebie słucha niż Czopika i jego kolegi w TVN Turbo na relacji z Karowej biggrin.gif

zgadzam sie.
niektorzy maja naturalny talent a inni odpychaja na kilometr.

co do tego czy stare fury moga byc szybkie. samymi nowozytnymi oponami da sie na prawde sporo ugrac i zatuszowac niektore niedostatki fury.
wierzba123
i zawieszeniem
radzio_gsi
Udało się złapać Maćka Oleksowicza. Trochę go powypytywałem o maglowane tutaj temat dotyczące nowych i starych fur. Myślę, że jako osoba, która przewaliła po kilka sezonów w r5 s2000 i ence, ma bardzo duże pojęcie
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.