Pytam jako laik w tym temacie nigdy nie uturbiałem automatu i wogóle nie korzystałem jeszcze ze świnki zawsze wstawiam SA.
Pacjent to przykładowo Volvo xc90 V8 ale temat ogólnie tyczy się aut z ASB
Zależy mi na ECUMasterze żeby zachować seryjne ECU z całą funkcjonalność auta z działającą skrzynią biegów tempomatem zegarami itd a takie Volvo jest podobno szczególnie wyczulone na wszelkie odstępstwa od normy w konfiguracji.
CHodzi o to że te Volvo w automacie jak wykrywa obciążenie silnika powyżej 95% to zrzuca bieg na niższy niezależnie od tego czy wciśniemy pedał do końca czy nie (tak się dzieje np, przy podjezdzie pod górkę) . Nie jest to trudno osiągnąć bo przepustnica jest duża a zapotrzebowanie na powietrze przy niższych obrotach stosunkowo małe więc silnik szybko łapie atmosferę w dolocie. I teraz dorzucam turbo które jak tylko zacznie pompować to nawet przy małym uchyleniu gazu będzie potrafiło robić nadciśnienie w dolocie. No i boję się że non stop będzie mi redukował bieg po wejściu w boost.
Mam rację czy nie ?
A jeżeli tak to czy są sposoby na oszukanie tego ?