Witam. Posiadam A4 B6 1.8T avj. Przeprowadzone modyfikacje: Turbo K03 hybryda, wtryski od saaba 2.3t, IC, DP, TIP, przepływomierz 3 cale z BAMa BOSCH nowy. Auto było na strojeniu ale pojawił się problem z zapłonem. Zrobiono słabszy program 220km/300nm. Zrobiłem logi i przepływomierz sporo zaniża.
Logi po programie:
http://vaglogi.pl/log-002_033_115_5f8E2l.html
http://vaglogi.pl/log-003_033_RUxrv91.html
Podmienione 3 przepływomierze i na żadnym przepływ nie przekroczył 145 g/s. Zapłony cofa już od 2 tyś. Na odpiętej przepływce jest ok. Nieszczelności nie znalazłem. Posiadam jeszcze loga przepływki zrobionego po złożeniu auta ale przed softem i tu przepływ był prawidłowy.
http://vaglogi.pl/log-002_020_033_CimJ40.html
Tuner twierdzi że przepływomierz został skalibrowany prawidłowo.
I tu moje pytanie. Czy jest możliwość że tuner popełnił błąd? Czy może problem jest dalej z autem. Skończyły mi się pomysły dlatego proszę o pomoc.Pozdrawiam