ultraspool
Sat, 23 Nov 2019 - 20:48
Kupilem od kolegi z pracy piekne 300c 3.5v6. Kolega walczyl z tematem 2 lata i sie poddal, sprzedal mi w promocyjnej cenie super zadbany samochod.
Problem nastepujacy , postaram sie opisac chronologicznie.
Kolega umyl samochod dokladnie z zewnatrz. I klops, nie chcialo juz odpalic.
zakupil specjalny komp do chryslera micro pod. Wyszlo ze modul immo skim jest uwalony.
zakupil nowy,czysty modul skimm z salonu za ponad tysiaka. zaprogramowal kodem pin etc.
Nie pomoglo, kupil zestaw z uzywanego auta. Ecu, kluczyki, modul skim. Nie zadzialalo , dowiedzial sie ze numer vin musi sie zgadzac z reszta komponentow.
Poddal sie.
Ja odpkupilem auto , wyslalem ecu z drugiego auta do usa zeby wyjebac ten immobilajzer. w kraju nikt sie nie podejmowal.
gosciu w usa wywalil skim ze sterownika, calosc z clem kosztowala mnie nawet nie bede pisac ile.
i co ? nawet nie zakreci. moja glupota bylo wysylanie nie oryginalnego ecu poniewaz dalej nie zgadza sie vin. Sadzilem ze bez immo nie ma to znaczenia.
Dogadalem sie z nim ze jeszcze raz wysle mu tego kompa i doprogramuje mi numer vin prawidlowy.
W miedzyczasie wyczytalem ze po kilku probach odpalenia samochod przechodzi w lockout i nie dziala centralny zamek, swiatla w srodku,skrzynia nie wychodzi z P oraz blokuje sie mozliwosc odpalenia. Usunac ta blokade moze tylko star diagnosis i trzeba lawetowac auto do aso.
Czy moze ktos ma jakies doswiadczenie z tym ? Jak to jest z tym star diagnosis?
Jakby nie ta blokada :osprzetu: auta i skrzyni juz bym go stawial na standalone. ale boje sie ze bede tez musial kminic sterownik skrzyni i reszty. Szkoda bo wszystko piekne w tym aucie i tylko 92 tys. przebiegu.
Rezor
Sat, 23 Nov 2019 - 23:49
Zeskanuj go diagfca. Apka kosztuje kilka dych a możliwości w cholerę. Może problem leży gdzieś indziej
ultraspool
Sun, 24 Nov 2019 - 13:19
Sprawdzone. Nic wiecej niz micro pod nie pokazal. Tylko blad w komunikacji ze skim. Blad komunikacji z steering angle sensor i niezgodnosc vin. Modul skim i modul na kolumnie kierowniczej odlaczony zgodnie z zaleceniami tunera z usa ktory zajmowal sie immo.
Jedenasty
Sun, 24 Nov 2019 - 16:50
Jak PCM był wymieniany to trzeba go przypisać przy użyciu po drodze PIN, SKIM sam się nauczy. Kilka razy robiłem i działało. Jak chcesz wyślij wóz do mnie do warsztatu, jeszcze żaden Mopar nas nie pokonał na elektronice a miałem już przypadki że radio unieruchomiało wóz i znajdowaliśmy to i to pewnie rozgryziemy.
Do kogo Ty ten PCM wysłałeś? Pewnie ci nikt nie powiedział że po wycięcie SKIM/SKREEM trzeba usunąć z wozu pozostałe podzespoły przed podpięciem PCM do wozu a nie po bo sam się w PCM znów wpisze.
pzdr
ultraspool
Sun, 24 Nov 2019 - 18:57
CYTAT(Jedenasty @ Sun, 24 Nov 2019 - 16:50)
Jak PCM był wymieniany to trzeba go przypisać przy użyciu po drodze PIN, SKIM sam się nauczy. Kilka razy robiłem i działało. Jak chcesz wyślij wóz do mnie do warsztatu, jeszcze żaden Mopar nas nie pokonał na elektronice a miałem już przypadki że radio unieruchomiało wóz i znajdowaliśmy to i to pewnie rozgryziemy.
Do kogo Ty ten PCM wysłałeś? Pewnie ci nikt nie powiedział że po wycięcie SKIM/SKREEM trzeba usunąć z wozu pozostałe podzespoły przed podpięciem PCM do wozu a nie po bo sam się w PCM znów wpisze.
pzdr
wyslalem tutaj:
https://www.garretttuning.com/Z checia bym go gdzies oddal ale problem polega na tym ze auto i ja jestem teraz w londynie.
Wysle kompa jeszcze raz na usuniecie skima i wpisanie vinu. Jaka procedure zachowac kiedy przyjedzie? Odlaczyc wszystkie moduly? kurna troche ich jest.
Dzieki za odpowiedz.
Jedenasty
Wed, 27 Nov 2019 - 15:17
trzeba na pewno odpiąć immo przy stacjne i jego moduł, BCM chyba nie nabruździ. nie pamiętram tez czy nie trzeba przypadkiem przerobić wiązki bo przekaźnik z jednej strony steruje PCM a z drugiej BCM i chyba BCM nie puści sygnału bez IMMO i tedy trzeba go na krótko zrobić,.
pzdr
ultraspool
Wed, 27 Nov 2019 - 18:14
Wiesz moze ktory to przekaznik ? Gdzie go szukac albo symbol?
Dzieki za odpowiedz.
Jedenasty
Thu, 28 Nov 2019 - 08:06
przekaźnik jest w skrzynce pod maską, opisany jest jaki Starter Relay
pzdr
ultraspool
Thu, 28 Nov 2019 - 10:15
Hmm. Starter relay to przekaznik do bendiksu rozrusznika. To tylko element wykonawczy. Myslalem ze jest jakis przekaznik ktory odcina zasilanie do centralnego zamka, oswietlenia etc. Do tego co nie dziala z w tym trybie ,,zablokowania,, po nieudanych probach odpalenia.
ultraspool
Thu, 12 Mar 2020 - 16:57
Komp przyszedl ze stanow i uwaga. Auto pali. Radosci nie ma konca.
Niestety body computer jest chyba dalej zablokowany, nie podaje sygnalu na pompe paliwa i nie dziala centralny. Ktos moze odblokowal to bez star diagnosis?
Jedenasty
Fri, 20 Mar 2020 - 15:59
A wpisałeś VIN w komputer ?
pzdr
ultraspool
Sat, 21 Mar 2020 - 20:33
CYTAT(Jedenasty @ Fri, 20 Mar 2020 - 15:59)
A wpisałeś VIN w komputer ?
pzdr
Tak ,vin jest wpisany tak samo jak przebieg. Bez tego nawet rozrusznik nie dawal znaku.
Z tego co czytalem to po kilku probach odpalenia body computer mysli ze jest kradziony i trzeba go go resetowac za pomoca star diagnosis.i to takim z opcja obslugi chryslera. Ktos moze cos takiego przeprowadzal?
Autem juz jezdzilem. Blokade kierownicy ominalem, przekaznik pompy paliwa wysterowalem i odblokowalem blokade wybieraka skrzyni biegow. Ale to wszystko tymczasowe i chcialbym miec to zrobione normalnie.
Jedenasty
Tue, 24 Mar 2020 - 11:04
niestety takich przypadków nie miałem to za bardzo nie pomogę
pzdr
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.