Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: 300c problem immo.
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Muscle Cars
ultraspool
Kupilem od kolegi z pracy piekne 300c 3.5v6. Kolega walczyl z tematem 2 lata i sie poddal, sprzedal mi w promocyjnej cenie super zadbany samochod.

Problem nastepujacy , postaram sie opisac chronologicznie.

Kolega umyl samochod dokladnie z zewnatrz. I klops, nie chcialo juz odpalic.

zakupil specjalny komp do chryslera micro pod. Wyszlo ze modul immo skim jest uwalony.

zakupil nowy,czysty modul skimm z salonu za ponad tysiaka. zaprogramowal kodem pin etc.

Nie pomoglo, kupil zestaw z uzywanego auta. Ecu, kluczyki, modul skim. Nie zadzialalo , dowiedzial sie ze numer vin musi sie zgadzac z reszta komponentow.

Poddal sie.

Ja odpkupilem auto , wyslalem ecu z drugiego auta do usa zeby wyjebac ten immobilajzer. w kraju nikt sie nie podejmowal.

gosciu w usa wywalil skim ze sterownika, calosc z clem kosztowala mnie nawet nie bede pisac ile.

i co ? nawet nie zakreci. moja glupota bylo wysylanie nie oryginalnego ecu poniewaz dalej nie zgadza sie vin. Sadzilem ze bez immo nie ma to znaczenia.

Dogadalem sie z nim ze jeszcze raz wysle mu tego kompa i doprogramuje mi numer vin prawidlowy.

W miedzyczasie wyczytalem ze po kilku probach odpalenia samochod przechodzi w lockout i nie dziala centralny zamek, swiatla w srodku,skrzynia nie wychodzi z P oraz blokuje sie mozliwosc odpalenia. Usunac ta blokade moze tylko star diagnosis i trzeba lawetowac auto do aso.

Czy moze ktos ma jakies doswiadczenie z tym ? Jak to jest z tym star diagnosis?

Jakby nie ta blokada :osprzetu: auta i skrzyni juz bym go stawial na standalone. ale boje sie ze bede tez musial kminic sterownik skrzyni i reszty. Szkoda bo wszystko piekne w tym aucie i tylko 92 tys. przebiegu.

Rezor
Zeskanuj go diagfca. Apka kosztuje kilka dych a możliwości w cholerę. Może problem leży gdzieś indziej
ultraspool
Sprawdzone. Nic wiecej niz micro pod nie pokazal. Tylko blad w komunikacji ze skim. Blad komunikacji z steering angle sensor i niezgodnosc vin. Modul skim i modul na kolumnie kierowniczej odlaczony zgodnie z zaleceniami tunera z usa ktory zajmowal sie immo.
Jedenasty
Jak PCM był wymieniany to trzeba go przypisać przy użyciu po drodze PIN, SKIM sam się nauczy. Kilka razy robiłem i działało. Jak chcesz wyślij wóz do mnie do warsztatu, jeszcze żaden Mopar nas nie pokonał na elektronice a miałem już przypadki że radio unieruchomiało wóz i znajdowaliśmy to i to pewnie rozgryziemy.
Do kogo Ty ten PCM wysłałeś? Pewnie ci nikt nie powiedział że po wycięcie SKIM/SKREEM trzeba usunąć z wozu pozostałe podzespoły przed podpięciem PCM do wozu a nie po bo sam się w PCM znów wpisze.

pzdr
ultraspool
CYTAT(Jedenasty @ Sun, 24 Nov 2019 - 16:50) *
Jak PCM był wymieniany to trzeba go przypisać przy użyciu po drodze PIN, SKIM sam się nauczy. Kilka razy robiłem i działało. Jak chcesz wyślij wóz do mnie do warsztatu, jeszcze żaden Mopar nas nie pokonał na elektronice a miałem już przypadki że radio unieruchomiało wóz i znajdowaliśmy to i to pewnie rozgryziemy.
Do kogo Ty ten PCM wysłałeś? Pewnie ci nikt nie powiedział że po wycięcie SKIM/SKREEM trzeba usunąć z wozu pozostałe podzespoły przed podpięciem PCM do wozu a nie po bo sam się w PCM znów wpisze.

pzdr



wyslalem tutaj:

https://www.garretttuning.com/

Z checia bym go gdzies oddal ale problem polega na tym ze auto i ja jestem teraz w londynie.

Wysle kompa jeszcze raz na usuniecie skima i wpisanie vinu. Jaka procedure zachowac kiedy przyjedzie? Odlaczyc wszystkie moduly? kurna troche ich jest.

Dzieki za odpowiedz.
Jedenasty
trzeba na pewno odpiąć immo przy stacjne i jego moduł, BCM chyba nie nabruździ. nie pamiętram tez czy nie trzeba przypadkiem przerobić wiązki bo przekaźnik z jednej strony steruje PCM a z drugiej BCM i chyba BCM nie puści sygnału bez IMMO i tedy trzeba go na krótko zrobić,.

pzdr
ultraspool
Wiesz moze ktory to przekaznik ? Gdzie go szukac albo symbol?

Dzieki za odpowiedz.
Jedenasty
przekaźnik jest w skrzynce pod maską, opisany jest jaki Starter Relay

pzdr
ultraspool
Hmm. Starter relay to przekaznik do bendiksu rozrusznika. To tylko element wykonawczy. Myslalem ze jest jakis przekaznik ktory odcina zasilanie do centralnego zamka, oswietlenia etc. Do tego co nie dziala z w tym trybie ,,zablokowania,, po nieudanych probach odpalenia.
ultraspool
Komp przyszedl ze stanow i uwaga. Auto pali. Radosci nie ma konca.
Niestety body computer jest chyba dalej zablokowany, nie podaje sygnalu na pompe paliwa i nie dziala centralny. Ktos moze odblokowal to bez star diagnosis?
Jedenasty
A wpisałeś VIN w komputer ?

pzdr
ultraspool
CYTAT(Jedenasty @ Fri, 20 Mar 2020 - 15:59) *
A wpisałeś VIN w komputer ?

pzdr



Tak ,vin jest wpisany tak samo jak przebieg. Bez tego nawet rozrusznik nie dawal znaku.

Z tego co czytalem to po kilku probach odpalenia body computer mysli ze jest kradziony i trzeba go go resetowac za pomoca star diagnosis.i to takim z opcja obslugi chryslera. Ktos moze cos takiego przeprowadzal?

Autem juz jezdzilem. Blokade kierownicy ominalem, przekaznik pompy paliwa wysterowalem i odblokowalem blokade wybieraka skrzyni biegow. Ale to wszystko tymczasowe i chcialbym miec to zrobione normalnie.
Jedenasty
niestety takich przypadków nie miałem to za bardzo nie pomogę sad.gif

pzdr
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.