Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: 5 Runda Pucharu Toru Modlin
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Filmy i Zdjęcia
radzio_gsi
Maciek1234
Fajny filmik - choć wg mnie powinno być więcej rozmów z kierowcami, a mniej przebitek gruzów atakujących wciąż ten sam zakręt.

Chyba musisz zrobić odcinek z jakimś patostreamerem, żebyś miał taką liczbę odsłon, na jaką zasługują te filmy wink.gif
radzio_gsi
CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 25 Nov 2019 - 09:28) *
Fajny filmik - choć wg mnie powinno być więcej rozmów z kierowcami, a mniej przebitek gruzów atakujących wciąż ten sam zakręt.

Chyba musisz zrobić odcinek z jakimś patostreamerem, żebyś miał taką liczbę odsłon, na jaką zasługują te filmy wink.gif


Dzieki za opinie. Postaram się poprawić następnym razem
kontrolm
CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 25 Nov 2019 - 09:28) *
Fajny filmik - choć wg mnie powinno być więcej rozmów z kierowcami, a mniej przebitek gruzów atakujących wciąż ten sam zakręt.

Chyba musisz zrobić odcinek z jakimś patostreamerem, żebyś miał taką liczbę odsłon, na jaką zasługują te filmy wink.gif

ja znów jako uczestnik tych zawodów z ciekawością patrzę jak kolejny rupieć przejeżdża ten sam zakręt żeby ocenić sposób trajektorię prędkość itp.
Andrzejsr
Co do oglądalności, to jako że podejmujesz Radzio_gsi dużo tematów technicznych, to myślę że zwiększyło by oglądalność dodanie wersji "nieruchomej i cichej " smile.gif - po prostu do czytania, ze zdjęciami , schematami gdy temat wymaga, odnośnikami , tabelkami (które nie znikną po 2 sek wyświetlania się) gdy jakieś testy robisz, no i linkami do Twoich filmów w danym temacie.
Po prostu nie każdemu się chce czekać co tam dalej będzie w filmie, czy gdy wie - przewijać, pauzować, powtarzać. Oraz są ludzie jakoś nie trawiący vlogów , reklam, migania, niepotrzebnych bodźców gdy chcą się czegoś dowiedzieć. Szybciej się to robi (i lepiej ) czytając - można rzucić okiem i już wiadomo jak szeroko jest dany temat potraktowany, gdzie i jakie szczegóły są, wracać do nich szybko, cytować w komentarzach/dyskusji itp.
(to nie krytyka! ot sugestia, bo wiem że na pewno kanały video - czyli "rzucę okiem po łebkach i zapomnę" , mają swoich zwolenników, ale wersja do czytania w tej dziedzinie jaka Ciebie pasjonuje byłaby myślę bardziej odpowiednia. Nie zamiast a równolegle.

radzio_gsi
CYTAT(Andrzejsr @ Mon, 25 Nov 2019 - 13:13) *
Co do oglądalności, to jako że podejmujesz Radzio_gsi dużo tematów technicznych, to myślę że zwiększyło by oglądalność dodanie wersji "nieruchomej i cichej " smile.gif - po prostu do czytania, ze zdjęciami , schematami gdy temat wymaga, odnośnikami , tabelkami (które nie znikną po 2 sek wyświetlania się) gdy jakieś testy robisz, no i linkami do Twoich filmów w danym temacie.
Po prostu nie każdemu się chce czekać co tam dalej będzie w filmie, czy gdy wie - przewijać, pauzować, powtarzać. Oraz są ludzie jakoś nie trawiący vlogów , reklam, migania, niepotrzebnych bodźców gdy chcą się czegoś dowiedzieć. Szybciej się to robi (i lepiej ) czytając - można rzucić okiem i już wiadomo jak szeroko jest dany temat potraktowany, gdzie i jakie szczegóły są, wracać do nich szybko, cytować w komentarzach/dyskusji itp.
(to nie krytyka! ot sugestia, bo wiem że na pewno kanały video - czyli "rzucę okiem po łebkach i zapomnę" , mają swoich zwolenników, ale wersja do czytania w tej dziedzinie jaka Ciebie pasjonuje byłaby myślę bardziej odpowiednia. Nie zamiast a równolegle.


w sumie jesteś kolejną osobą, która mi podpowiada by razem z kanałem prowadzić pisanego bloga z opisem poszczególnych odcinków.
muszę się zastanowić jak za to się zabrać...
Andrzejsr
Na pewno więcej roboty, ale po prostu szkoda gubić różne ciekawostki i informacje które zbierasz i przekazujesz - jak ta z profilem w tubie pod fotelem czy skręcaniem spawaniem klatki.

BTW - naprawdę to prawda ??? - że w przepisach jest błąd tłumaczenia i wszyscy o tym wiedzą i co - nikt PZMotowi nie powie ??? i ludzie śrubki przyklejają żeby wyglądało ? bo przedstawiciele PZMot sprawdzają coś, o czym wiedzą że jest bublem tłumaczenia ? to jaja jakieś chyba .
Albo źle zrozumiałem.
Takie rzeczy to do prasy - na bloga i do rozsyłania na lewo i prawo może ktoś te przepisy zmieni. Mnie tam te załączniki obchodzą tylko gdy jakiś element chcę u siebie zastosować i sprawdzałem tam dotąd jak ma być dana rzecz lege artis zrobiona, więc się nie zagłębiam w całość tych załączników (klatkę już miałem) . Jednak ufałem że to są przemyślane rozwiązania , zasady budowy elementów bezpieczeństwa , sprawdzane i modyfikowane na bazie kolejnych doświadczeń przez ludzi znaących się na rzeczy a nie przedruki z błędami tłumaczeń ?. Jak o HANS i in. czytałem i pasach to miałem nieodparte wrażenie że to przedruk i to nie do końca obejmujący pewne sytuacje.
W filmie taka sprawa to ot ciekawostka, oglądający usłyszy , uśmiechnie się "jak to w tym kraju jest" (i ma rację bo to jest POLSKI Związek Motorowy) i będzie przewijał dalej zobaczyć co tam w Megance siedzi że taka kurde dziwnie szybka smile.gif czy może kierowca to kosmita .
A tak - czarno na białym, prośba do PZM o odniesienie się do takiej publikacji i byśmy wiedzieli (ja bym wiedział ) - czy jak mam pospawaną klatkę ,to mam wiercić jeszcze dziury i skręcać spawy żeby mieć większe szanse na przezycie czy nie .
radzio_gsi
CYTAT(Andrzejsr @ Mon, 25 Nov 2019 - 16:22) *
Na pewno więcej roboty, ale po prostu szkoda gubić różne ciekawostki i informacje które zbierasz i przekazujesz - jak ta z profilem w tubie pod fotelem czy skręcaniem spawaniem klatki.

BTW - naprawdę to prawda ??? - że w przepisach jest błąd tłumaczenia i wszyscy o tym wiedzą i co - nikt PZMotowi nie powie ??? i ludzie śrubki przyklejają żeby wyglądało ? bo przedstawiciele PZMot sprawdzają coś, o czym wiedzą że jest bublem tłumaczenia ? to jaja jakieś chyba .
Albo źle zrozumiałem.
Takie rzeczy to do prasy - na bloga i do rozsyłania na lewo i prawo może ktoś te przepisy zmieni. Mnie tam te załączniki obchodzą tylko gdy jakiś element chcę u siebie zastosować i sprawdzałem tam dotąd jak ma być dana rzecz lege artis zrobiona, więc się nie zagłębiam w całość tych załączników (klatkę już miałem) . Jednak ufałem że to są przemyślane rozwiązania , zasady budowy elementów bezpieczeństwa , sprawdzane i modyfikowane na bazie kolejnych doświadczeń przez ludzi znaących się na rzeczy a nie przedruki z błędami tłumaczeń ?. Jak o HANS i in. czytałem i pasach to miałem nieodparte wrażenie że to przedruk i to nie do końca obejmujący pewne sytuacje.
W filmie taka sprawa to ot ciekawostka, oglądający usłyszy , uśmiechnie się "jak to w tym kraju jest" (i ma rację bo to jest POLSKI Związek Motorowy) i będzie przewijał dalej zobaczyć co tam w Megance siedzi że taka kurde dziwnie szybka smile.gif czy może kierowca to kosmita .
A tak - czarno na białym, prośba do PZM o odniesienie się do takiej publikacji i byśmy wiedzieli (ja bym wiedział ) - czy jak mam pospawaną klatkę ,to mam wiercić jeszcze dziury i skręcać spawy żeby mieć większe szanse na przezycie czy nie .


dokładnie jest to błąd w tłumaczeniu który od zyliona lat funkcjonuje.
klatka może być bez śrub tylko i wyłącznie wtedy kiedy jest homologowana, czyli nie koniecznie zgodna z załącznikiem J
Skiba
CYTAT(radzio_gsi @ Mon, 25 Nov 2019 - 18:01) *
dokładnie jest to błąd w tłumaczeniu który od zyliona lat funkcjonuje.
klatka może być bez śrub tylko i wyłącznie wtedy kiedy jest homologowana, czyli nie koniecznie zgodna z załącznikiem J



na czym polega ten błąd? skoro FIA po francusku jak i po angielsku pisze że stopa klatki ma być przykręcona oraz może być dodatkowo przyspawana ?

"Mounting foot - Plate welded to the end of a rollbar tube to permit its bolting to the bodyshell/chassis, usually onto a reinforcement plate. This plate may be welded to the bodyshell/chassis in
addition to the bolts.'
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.