Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Potrzebuję pomocy
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Pug306
Witam. Na wstępie dodam że nie jestem pro tunerem a tak na prawdę uczę się na bieżąco wszystkiego, do rzeczy. Peugeot 306 2.0 kompresor. Kupiłem projekt który tak na prawdę trzeba było poprawić. Przerabialem łapy od kompresora większe chlodzenie od 406 wiatraki na krotko od 406, nowy ic fmic, dolot poszedł w zderzak, skrocilem węże od kompresora do ic i akumulator do bagażnika. Problem jest w tym ze po tych przerobkach autko gaśnie, raz jest ok i pojezdze, raz po nagrzaniu zdejme noge z gazu i od razu gasnie, czasami na zimnym też gasnie. Moc ma ładnie przyspiesza, czasami strzeli z wydechu np przy 4k obrotow da sie mu pare razy po garach i ok. Mozliwe jest ze go przylewa ? Zmienilem krokowca, tps, czujnik temp. masa ok, kable cewki swiece okopcone ale sa ok. Nie wiem gdzie juz szukac moze na dniach wepne sie w ecu moze tam sie czegos dowiem ? Sorry wiem ze dla niektorych moj wpis moze wydawac sie zenujacy, ale ucze sie wszystkiego przy tym autku. Przed przerobkami wszystko bylo ok. Moze to ze dolot jest dluzszy, weze skrocone, moze go przelewa ? Doradzcie cos prosze i dziekuje. Po zmianie krokowca pare dni bylo ok, moze jakis lipny zamiennik max gear ?
Mis
Oddać do tunera, który stroił to auto, zapłacić, odebrać gotowe.
Nie wiemy nawet jak to wystrojone jest, to wróżenie z fusów...
daroot
Tak jak kolega wyżej. Jeśli nie sprawdzasz AFR i tak sobie po prostu deptasz, to nie zdziw się jak tłoki spłyną w końcu.
MadeInPoland
Montuj jakiś programowalny sterownik i sobie wystroisz
Pug306
Dzieki za opdowiedzi, dzisiaj krokowca sprawdzalem na zaplonie wysuwa sie chowa i drugi raz kablica tylko wibruje. Wyjalem, wlozylen wtyczke i bylo ok, mozliwe ze sie zwiesza na forum pug 306 kolega pisal ze wymieniał krokowce na nowe 3 sztuki dopiero na szrocie od jakiegos audi o tych samych numerach podszedl i dzialal. Strojenie to ostatecznosc brat ogarnia samale stroil dwa auta moze watro wpiac sie w ecu i zobaczyc parametry? Pozdrawiam.
_adams_
Sprawdź fizycznie wszystkie czujniki w dolocie (wtyczki) czy nie ocierają gdzieś o nadwozie. Ja miałem podobne objawy (nie gasła, ale strzały itp) jak wtyczka czujnika ocierała o podłużnicę i przewody robiły zwarę podczas jazdy gdy silnik się ruszał. Pod gumową osłonką nie było tego widać.
MisioLBN
Sprawdz zware na kablach krokowca. Mialem to samo w 206 i auto stalo tydzien u tunera bo niestety stalo sie to dzien przed terminem strojenia. Tuner nic nie zrobil oddal auto nie wystrojone i nie sprawne. Podpialem pod kompa tam zwara na krokowcu. Przetarty kabel przy samym ecu w wiazce dotykal masy. Puscilem nowe kable w 20 min o jak reka odjal.
Pug306
Dzieki panowie tak też zrobię posprawdzam czujniki, kable, wtyczki, zobacze jakie napiecie itp
Pug306
Witam. Troche mi zeszło praca obowiązki itp. Do auta zagladalem wieczorem. Posprawdzalem wszystkie wtyczki, oraz kable w dolocie. Wszystko ok prąd jest, zwary nie ma, omomierz pokazuje prawidłowe wartości na czujnikach. Podcisnienia szczelne, dolot tez. Nawet masy wszystkie przeczyscilem i dalej to samo. Ostatnie co mi przychodzi na myśl to to ze dolot został przed i za przerobiony i moze w ecu tkwi problem ? Jest to realne ? Strojony bez przeplywki.
MadeInPoland
Nie. Tak.
przema72
CYTAT(Pug306 @ Wed, 20 Nov 2019 - 21:41) *
Dzieki za opdowiedzi, dzisiaj krokowca sprawdzalem na zaplonie wysuwa sie chowa i drugi raz kablica tylko wibruje. Wyjalem, wlozylen wtyczke i bylo ok, mozliwe ze sie zwiesza na forum pug 306 kolega pisal ze wymieniał krokowce na nowe 3 sztuki dopiero na szrocie od jakiegos audi o tych samych numerach podszedl i dzialal. Strojenie to ostatecznosc brat ogarnia samale stroil dwa auta moze watro wpiac sie w ecu i zobaczyc parametry? Pozdrawiam.

musisz go sprawdzać w dłuższych odstępach czasu , kalibracja krokowego nie musi przebiegać przy każdorazowym włączeniu zapłonu , nie wiem jak jest w wypadku sterownika w tym pug-u , ale na spokojnie możesz odeczekać 30sek po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i ponownym włączeniu zapłonu

jeśli stroisz na dodatkowym ecu(det3) , tym bardziej pierwszy raz , to musisz jako odniesienie szczytać logi z fabrycznego ecu , ponieważ są tą wyjściowe dane do modyfikacji przez det-a
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.