Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Przegląd opon seryjnych
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Filmy i Zdjęcia
Stron: 1, 2
radzio_gsi
Hej,
Ostatnio zacząłem nagrywać takie jakby tyre review, być może Was zainteresuje:
Zimówki 205/55/16 :

Zimówki 195/65/15 :
piwo
Trochę dziwne porównanie. Rzeźba bieżnika i jego wygląd g.wno mówią o przyczepności. Najważniejsza jest mieszanka opony i budowa wewnętrzna. Widać to po chińczykach może być piękną może kopiować innych producentów a przyczepność jest namiastka markowych opon.
Taki syron street race Semiclick. Niby piękny semi a przyczepność żadna.
W tym roku wyszła Goodyear performance+ która zbiera i wyśmienite noty oraz mamy CONTI ts860 których ja osobiście nie polecam na których jeździłem. Dużo gorsze niż ug9 ale z drugiej strony CONTI wygrywa prawie wszystko. Wygląd nie ma żadnego znaczenia więc szkoda czasu na rozpisywanie się o nim.
[Yossarian]
Brzmisz jak sprzedawca opon tongue.gif Bez testów na autach to takie porównanie nie ma sensu niestety.

A TS860 mam. Używałem też Ultragripów. Na Continentalu mi się najlepiej jeździ. I patrząc na jeden taki puchar zdobyty na zimowym KJS-ie, stwierdzam takze że najszybciej wink.gif.
radzio_gsi
CYTAT(piwo @ Tue, 05 Nov 2019 - 18:27) *
Trochę dziwne porównanie. Rzeźba bieżnika i jego wygląd g.wno mówią o przyczepności. Najważniejsza jest mieszanka opony i budowa wewnętrzna. Widać to po chińczykach może być piękną może kopiować innych producentów a przyczepność jest namiastka markowych opon.
Taki syron street race Semiclick. Niby piękny semi a przyczepność żadna.
W tym roku wyszła Goodyear performance+ która zbiera i wyśmienite noty oraz mamy CONTI ts860 których ja osobiście nie polecam na których jeździłem. Dużo gorsze niż ug9 ale z drugiej strony CONTI wygrywa prawie wszystko. Wygląd nie ma żadnego znaczenia więc szkoda czasu na rozpisywanie się o nim.


review, czy tam przegląd to nie porównanie. Służy do pokazania, co jest na rynku i w jakim hajsie.


CYTAT([Yossarian] @ Wed, 06 Nov 2019 - 08:08) *

Brzmisz jak sprzedawca opon tongue.gif Bez testów na autach to takie porównanie nie ma sensu niestety.

A TS860 mam. Używałem też Ultragripów. Na Continentalu mi się najlepiej jeździ. I patrząc na jeden taki puchar zdobyty na zimowym KJS-ie, stwierdzam takze że najszybciej ;).


Sprzedawca marzeń smile.gif.
Oczywiście, że nie ma sensu, dlatego ten film nie jest porównaniem, a omówieniem produktów oraz budowy, ceny. Jest też pierwszym krokiem, by móc dostać opon od producentów na testy drogowo/torowe (i chyba się udało)
piwo
o to juz cos. to czekamy na testy. smile.gif
radzio_gsi
225/45/17
radzio_gsi
Test opony wielosezonowej Vredestein quatrac pro na porsche cayenne:
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
piwo
fajnie jakby nakrecic taki sam material ale o oponach fajnych typu avon zzr toyo r888r yoko a052 dunlop 03g nankang ar-1 michelin cup2 pirelli trofeo r itd. kuzka szkoda tasmy na takie popierdolkowate opony.
Bio
CYTAT(piwo @ Wed, 22 Jan 2020 - 05:02) *
fajnie jakby nakrecic taki sam material ale o oponach fajnych typu avon zzr toyo r888r yoko a052 dunlop 03g nankang ar-1 michelin cup2 pirelli trofeo r itd. kuzka szkoda tasmy na takie popierdolkowate opony.

Która sprzedaż opon jest większa, tych wymienionych przez Ciebie, czy tych "popierdółkowatych"? Pytanie retoryczne.

Takie filmy są potrzebne sporo większej ilości osób niż "Piwo i jego Punto z 5-tym silnikiem". A algorytmy jutuba chcą popularniejsze tematy. Popularniejsze tematy > większe zasięgi > więcej wyświetleń > więcej firm, które zagadają do Radzia > więcej kontentu, być może także takiego, który będzie Tobie odpowiadał.

piwo
No tak ale nie na racingforum. Fajnie jakby odrobinę w tych oponach było tego race
radzio_gsi
CYTAT(piwo @ Wed, 22 Jan 2020 - 07:18) *
No tak ale nie na racingforum. Fajnie jakby odrobinę w tych oponach było tego race


Piwo uwierz mi, że szykuje kilka extrasów na ten sezon. Kilka z nich jest potwierdzonych. yeeey
Też zawsze się waham, czy wrzucać tu nonracingowe filmy.... Aczkolwiek większość osób z tego forum ma daily furki na daily oponkach.
By the way, na crossclimatach chętnie bym pojechał jakiś "brudny" kjs, ta opona jest zdecydowanie daily odpowiednikiem rajdowej medii.
Bio
CYTAT(radzio_gsi @ Wed, 22 Jan 2020 - 10:16) *
Piwo uwierz mi, że szykuje kilka extrasów na ten sezon. Kilka z nich jest potwierdzonych. yeeey
Też zawsze się waham, czy wrzucać tu nonracingowe filmy.... Aczkolwiek większość osób z tego forum ma daily furki na daily oponkach.
By the way, na crossclimatach chętnie bym pojechał jakiś "brudny" kjs, ta opona jest zdecydowanie daily odpowiednikiem rajdowej medii.

a jak oceniasz Bridgestone A005? Mam od paru miechów w 2.0 dieslu FWD i w sumie nie mam jej nic do zarzucenia na razie.


CYTAT(piwo @ Wed, 22 Jan 2020 - 07:18) *
No tak ale nie na racingforum. Fajnie jakby odrobinę w tych oponach było tego race

tytuł wątku to za mała sugestia? :V
radzio_gsi
CYTAT(Bio @ Wed, 22 Jan 2020 - 12:11) *
a jak oceniasz Bridgestone A005? Mam od paru miechów w 2.0 dieslu FWD i w sumie nie mam jej nic do zarzucenia na razie.



tytuł wątku to za mała sugestia? :V


Mam je do swojego daily Subaru Forka. Sukcesywnie będę wrzucał wyniki testu długodystansowego.
Jak dla mnie suuuuuuuuuuuuuuuuper. Czekam na śnieg.
Bio
CYTAT(radzio_gsi @ Wed, 22 Jan 2020 - 16:16) *
Mam je do swojego daily Subaru Forka. Sukcesywnie będę wrzucał wyniki testu długodystansowego.
Jak dla mnie suuuuuuuuuuuuuuuuper. Czekam na śnieg.

też będę musiał na blogu się rozpisać biggrin.gif
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
staszek 1
CYTAT(radzio_gsi @ Sun, 08 Mar 2020 - 14:07) *


czemu się nie chwaliłeś ze jesteś w zakopcu sad.gif
radzio_gsi
kurdeczka, zapomniałem, że jesteś z Zakopanego.
staszek 1
trochę fajnych sprzętów u nas jest jakbyś znów zagościł .
radzio_gsi
piwo
http://colesa.ru/news/53683
radzio_gsi
CYTAT(piwo @ Sun, 15 Mar 2020 - 14:27) *


czytałeś ten test czy tak po prostu wrzuciłeś?
piwo
Przejrzałem tabele gdzie nexen nie wypadł najlepiej. A na co konkretnie mam zwrócić uwagę?
radzio_gsi
Mój onboard bez zbędnego gadania z toru Algarve w pobliżu Portimao w Portugalii. Samochód, którym jeździłem to seryjna Honda Civic FK8 Type R, co ciekawe wyposażona w opony #UNIROYAL #RAINSPORT 5!!!!!

piwo
Jest już ten test na motolab bo nie widzę czy nie wrzuciłeś jeszcze? Nie za miękka oponka na tak przyczepny suchy tor? Trójeczka płynęła bardzo szybko.
radzio_gsi
CYTAT(piwo @ Thu, 19 Mar 2020 - 14:42) *
Jest już ten test na motolab bo nie widzę czy nie wrzuciłeś jeszcze? Nie za miękka oponka na tak przyczepny suchy tor? Trójeczka płynęła bardzo szybko.


Właśnie o wrzucam.
Na pewno jest dużo lepiej niż przy trójeczce, ale największe wrażenie robi trakcja na mokrym

piwo
fajny material. czekam na ta tperke. ciekawe jakie bedziesz mial odczucia. smile.gif
bardzo duzo ludzi na mx5 forum chwalilo uniroyal reinsport 3 ze jako miekka oponka sie u nich sprawdzila. z tego co mowisz 5teczka powinna byc dla nich ciekawym wyborem. troche jak goodyear assymetric 2 do 5. cos tam poprawili ze oponka bardziej stabilna na suchym mimo ze deszczowka glownie.
widac ze opony z roku na rok sie super rozwijaja i coraz szybciej da sie jezdzic. i o to chodzi.
co do dlugosci hamowania na mokrym z rozna glebokoscia bieznika fajnie ze to tez sie pojawilo. ale z drugiej strony chcialbym zobaczyc hamowanie na suchym czy droga sie skraca wraz z nizszym profilem opony i najlepiej tez czy czasy na torze spadaja wraz z nizszym profilem. bo moze cos tracimy ale cos zyskujemy.
radzio_gsi
CYTAT(piwo @ Wed, 25 Mar 2020 - 05:02) *
fajny material. czekam na ta tperke. ciekawe jakie bedziesz mial odczucia. smile.gif
bardzo duzo ludzi na mx5 forum chwalilo uniroyal reinsport 3 ze jako miekka oponka sie u nich sprawdzila. z tego co mowisz 5teczka powinna byc dla nich ciekawym wyborem. troche jak goodyear assymetric 2 do 5. cos tam poprawili ze oponka bardziej stabilna na suchym mimo ze deszczowka glownie.
widac ze opony z roku na rok sie super rozwijaja i coraz szybciej da sie jezdzic. i o to chodzi.
co do dlugosci hamowania na mokrym z rozna glebokoscia bieznika fajnie ze to tez sie pojawilo. ale z drugiej strony chcialbym zobaczyc hamowanie na suchym czy droga sie skraca wraz z nizszym profilem opony i najlepiej tez czy czasy na torze spadaja wraz z nizszym profilem. bo moze cos tracimy ale cos zyskujemy.


Dzięki.
W końcu będę musiał odpisać Ci odnośnie testu nexena...........ale jeszcze nie dzisiaj tongue.gif
Opony po kilku latach stagnacji, rzeczywiście mocno przyśpieszyły z rozwojem. Coraz szerszą są okna działania. Dla mnie totalnym sztosem są całoroczne. Coś co jeszcze kilka lat temu było niemożliwe do uzyskania teraz jest standardem. Wiem, z bardzo dobrych źródeł, że mocno na to wpłynęło ograniczenie ilości mieszanek oraz wzorów bieżnika w profesjonalnym motorsporcie, przede wszystkim w rajdach.
Boję się, że społeczeństwo nie polubi moich przemyśleń odnośnie FK8...
piwo
Wiesz musisz też brać pod uwagę czasy z nurburgringu.
Mnie jedna taka się podoba
https://www.civicx.com/threads/peefrees-civ...k-street.34621/
Choć civ za mało przestrzeni ma w środku. Jednak Gulia quadrofolio chyba lepsiejzza jako rodzinne auto. Tylko muszę poczekać parę lat aż stanieje.
radzio_gsi
piwo
Advan a052 wink.gif
radzio_gsi
piwo
Fajnie że opona precyzyjna na suchym. Przy naszych ostatnich zimach to sporą zaletą. Mnie ciekawią odczucia z jazdy po 20tys km na nich czyli w drugim sezonie. Sam mocno zastanawiałem się nad ta opona ale opinie ludzi ktorzy na niej jeździli w drugim roku eksploatacji były bardzo nieprzychylne.
radzio_gsi
radzio_gsi
Na całorocznych vredestein quatrac pojechałem w KJSie.
Jak mi poszło?
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
radzio_gsi
Michelin Pilot Sport 4:
radzio_gsi
radzio_gsi
Sajmonxxx
[url="https://www.be...................................nre/[/url]
radzio_gsi
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.