CYTAT(piwo @ Tue, 05 Nov 2019 - 18:27)
Trochę dziwne porównanie. Rzeźba bieżnika i jego wygląd g.wno mówią o przyczepności. Najważniejsza jest mieszanka opony i budowa wewnętrzna. Widać to po chińczykach może być piękną może kopiować innych producentów a przyczepność jest namiastka markowych opon.
Taki syron street race Semiclick. Niby piękny semi a przyczepność żadna.
W tym roku wyszła Goodyear performance+ która zbiera i wyśmienite noty oraz mamy CONTI ts860 których ja osobiście nie polecam na których jeździłem. Dużo gorsze niż ug9 ale z drugiej strony CONTI wygrywa prawie wszystko. Wygląd nie ma żadnego znaczenia więc szkoda czasu na rozpisywanie się o nim.
review, czy tam przegląd to nie porównanie. Służy do pokazania, co jest na rynku i w jakim hajsie.
CYTAT([Yossarian] @ Wed, 06 Nov 2019 - 08:08)
Brzmisz jak sprzedawca opon
Bez testów na autach to takie porównanie nie ma sensu niestety.
A TS860 mam. Używałem też Ultragripów. Na Continentalu mi się najlepiej jeździ. I patrząc na jeden taki puchar zdobyty na zimowym KJS-ie, stwierdzam takze że najszybciej ;).
Sprzedawca marzeń
.
Oczywiście, że nie ma sensu, dlatego ten film nie jest porównaniem, a omówieniem produktów oraz budowy, ceny. Jest też pierwszym krokiem, by móc dostać opon od producentów na testy drogowo/torowe (i chyba się udało)