Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Audi A8d2 3.7 ośka wymiana sterownika
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Darosz
Panowie, fachurów tutaj jak u mnie włosów na głowie (chciałbym zaznaczyć, że nie mam nawet zakoli biggrin.gif).
Przyjechało do mnie Audi A8 znajomego na lawecie nie pali. Ciśnienie na pompie sprawdzone, jest 5.5-6 barów. Paliwa w komorze brak. Szukam przyczyny dalej mierze zasilanie na wtryskach marne 3V. Szukam co podaje napięcie na wtryski. Znalazłem przekaźnik mierze. Na przekaźnik nie dochodzi masa którą powinien podać mu sterownik. Podałem masę na przekaźnik auto zacharkało od strzała. Przyszedł nowy sterownik i tutaj pojawiają się schody, jak się spodziewałem, w nowym sterowniku jest immo które chyba w tym modelu odcina pompę, bo auto odpala i od razu gaśnie. Mniejsza o to. Panowie, jak z tego sterownika wyrzucić immo, podpowiedzcie, chętnie nauczę się czegoś nowego, a jeśli nie podpowiecie jak to podpowiedzcie do kogo to zawieźć/wysłać, żeby to dobrze i w normalnych pieniądzach wykonał. Z góry dzięki za pomoc!
gtfan
Który rocznik? W preFL nic nie trzeba wyrzucać, nowy sterownik adaptuje się do immo VAG-comem / VCDS-e. W FL już gorzej.
https://www.a8team.pl/d2-97-42pb-lpg-proble...5112.htm#176941
Darosz
CYTAT(gtfan @ Sat, 26 Oct 2019 - 09:38) *
Który rocznik? W preFL nic nie trzeba wyrzucać, nowy sterownik adaptuje się do immo VAG-comem / VCDS-e. W FL już gorzej.
https://www.a8team.pl/d2-97-42pb-lpg-proble...5112.htm#176941

Pytanie trochę głupie, miniVAG to ogarnie?
gtfan
Nie wiem, nigdy z niego nie korzystałem. W linku wyżej masz opis gdzie w przedlifcie się to adaptuje, spróbuj, popsuć raczej się przy tym nic nie da.
Mis
Pomogłoby jakbyś napisał jakie ecu.
Jak Bosch to przelutuj eeprom i będzie śmigać.
Darosz
Dzięki Panowie za pomoc, jutro jak bezbożnik ostatni spróbuje ogarnąć to mini vagiem jak nie pyknie to kupie kabel a ostatecznie zrobię jak Miś prawi bo to Bosch. Dam znać coś się udało, ogarnąć.
Mis
Najlepiej to odczytaj eeprom na programatorze po wylucie ze starego ecu, zgraj i wrzuć to na nowy eeprom (używanego ecu), w ten sposób masz stare ecu w zapasie i nowe używane odpalające prawidłowo. HotAir+programator - robota na 15minut.
rychulja
Mogę Ci ogarnąć immo off wysyłkowo
Darosz
Daj znaka ile za to, może być na priv jak nie poradzę to skorzystam.
Darosz
Aktualizacja tematu. Kupiłem kabelek połączyłem się VAG-comem, generalnie operacja prosta zrobiłem dokładnie tak jak radzą tutaj: https://www.a8team.pl/d2-97-42pb-lpg-proble...5112.htm#176941
u mnie nie działa, immo dalej widzi obcy sterownik i odcina. Jaka może być przyczyna? Czy niskie napięcie na akumulatorze, taki błąd tez widzi, może miec jakiś związek?
Mis
To nie A8 D5, zrób immo off i zapomnij o temacie...
Darosz
Problem rozwiązałem już jakiś czas temu, okazało, się, że ktoś wcześniej trochę grzebał przy tym audi elektrycznie. Nie wiem niestety o co dokładnie chodziło, zawiozłem do znajomego tutaj na miejscu kompa okazało, się, że to właśnie on grzebał coś podmienił w sterowniku i zaczęło chodzić.
Darosz
Problem rozwiązałem już jakiś czas temu, okazało, się, że ktoś wcześniej trochę grzebał przy tym audi elektrycznie. Nie wiem niestety o co dokładnie chodziło, zawiozłem do znajomego tutaj na miejscu kompa okazało, się, że to właśnie on grzebał coś podmienił w sterowniku i zaczęło chodzić.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.