mazio_audi
Fri, 25 Oct 2019 - 00:34
Witam wszystkich musze sie ladnie przywitac ze wszystkimi i od razu mowie jesli zle napisalem wybaczcie prosze o przeniesienie do poprawnego dzialu, a wiec do rzeczy potrzebuje pomocy.
Przejde do rzeczy potrzebuje porady odnosnie turbo w 1.8t AEB po zlozeniu na nowej pompie oliwy nowym oleju zaznacze od razu ze valvoline 5w40 (tak na marginesie nie wiem czy dobry wybralem ale jesli ktos cos podpowie co do tego oleju chetnie wyslucham), po zakupie odpowiedniego kolektora i spieciu wszystkiego zalozylem turbo a dokladnie garrett gt2871r i dorobilem restryktor do orginalnej rurki smarowania olejem, po mierzeniu cisnienia na gorącym silniku w czujniku cisnienia oleju w podstawie filtra jest 1.2 bara.
Problem tkwi w tym ze po raz drugi juz podtarlo sie lozysko, pytanie moje brzmi dlaczego tak sie mogło stac? Zbyt mala srednica przewodu zasilania olejem? Zaznacze ze w turbo w chra jest restryktor juz i niczym wiecej tego nie zdławiałem, zastanawiam sie czy jesli bym dal przewod o srednicy w srodku 8mm czy by to poprawilo cos czy to wina lezy w czyms innym? Prosilbym was wszystkich o jakies cenne rady moze czegos nie dopatrzylem nie zrobilem jak trzeba na wszystkie pytania odpowiem.
lightman
Fri, 25 Oct 2019 - 07:00
Dobrze zrozumiałem, że na CHRA jest już odpowiedni restryktor ale założyłeś jeszcze jeden na rurce zasilającej w olej?
Co ze spływem oleju jest drożny? nowy kolektor zmienił umiejscowienie turbiny?
mazio_audi
Fri, 25 Oct 2019 - 07:31
Tak w chra jest juz restryktor, ja nic wiecej nie zakladalem dorobilem tylko wlot do turbo od gory zeby sie polaczyc z ori przewodem do smarowania, splyw z turbo zrobiony ze zlaczek an10 i waz do tego mylon teflon
mazio_audi
Fri, 25 Oct 2019 - 07:33
Nie, kolektor nie zmienil miejsca turbo jest tak samo jak k03 tylko ze, ori kolektor k03 jest przykrecana od gory a moja jest przykrecona w poziomie
lightman
Fri, 25 Oct 2019 - 08:32
Restryktor oleju powinien być w turbinach na kulce ale w tym przypadku skoro jest problem ze smarowaniem ja bym spróbował bez albo z większym restryktorem lub wyrzucic cały fabryczny przewód Audi i założyć nowy w oplocie.
mazio_audi
Fri, 25 Oct 2019 - 08:44
lightman wlasnie mam zamiar zalozyc w stalowym oplocie o srednicy wewnatrz 8mm co Ty o tym myslisz? A ta zwęrzka co jest w chra nie bede tego ruszal zaloze i zobacze jaki bedzie efekt
_adams_
Fri, 25 Oct 2019 - 09:43
Jedź z tym do kogoś kumatego, bo to kosztowna zabawa się robi. Dwa razy przytarłeś turbo i dalej będziesz eksperymentował, nie masz już dosyć?
Ja mam ori przewód i wszystko jest ok. Może coś masz z ciśnieniem nie halo?
mazio_audi
Fri, 25 Oct 2019 - 12:48
Nikt nie chce sie tutaj u mnie w okolicy wypowiedziec na ten temat, _adams_ mam juz dosc bo kosztowalo mnie to juz ponaddzwonie 2 tys wiec chcialem jakiegos madrego zdania posluchac tutaj na forum, a powiedz mi widze ze masz b6 1.8T z podobna suszarka jak moja moglbys podeslac fotke jak Ty to masz zalozone i spiete wszystko?
mazio_audi
Fri, 25 Oct 2019 - 12:49
Cisnienie mierzone wiec nie ma mozliwosci zeby sie cos dzialo nowa pompa oliwy
krzysiek50
Fri, 25 Oct 2019 - 14:12
Podeślij foto jak to jest u ciebie założone.
mazio_audi
Sat, 26 Oct 2019 - 00:11
krzysiek50 musze poczekac na turbo pojechalo do odratowania wiec czekam az wroci zreanimowane
mazio_audi
Sat, 26 Oct 2019 - 00:12
Za mocny poziomie ma znaczenie?
GMS.
Sat, 26 Oct 2019 - 07:35
A może ci się sypie syf z przewodu zasilającego? ten przewód ma odcinki elastyczne jak go wyginałeś przy montażu a na pewno to robiłeś to teraz może odpadać syf i lecieć w turbo. Znajomy miał kiedyś gt28rs na oryginalnym przewodzie i nic się nie działo.
Ja jak regenerują turbinę to zawsze wyciągam ten przewód i myję metodą płukania przez kilka godzin żrącym płynem i co jakiś czas przeginam przewód w miejscach elastycznych zdziwił byś się ile syfu z niego potrafi wylecieć.
Najlepiej jest go wymienić ale jak ktoś usłyszy cenę 800 zł za nowy przewód to nie bardzo chce w to iść
mazio_audi
Sat, 26 Oct 2019 - 10:25
GMS. powiem Ci szczerze ze moze i masz racje bo mowil mi gosc ze jest tak jak by byl piach w oleju, faktycznie to moze i to, zamowilem nowy waz zakuty i zobaczymy jak wroci turbo i co sie bedzie dzialo, dzieki Panowie za cenne podpowiedzi jak ktos jeszcze cos cennego ma do dodania chetnie wyslucham
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.