Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: A6 c4 2,8 quattro swap 4,2 AKG A8 D2
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
he123
No i stało się zima za pasem jest czas na zabranie się za audi. Przygodę rozpocząłem od pozbierania potrzebnych części

Opis modyfikacji do przeprowadzenia:

-Swap silnika 4,2 akg 299km
-Swap hamulców 6 tłoków 4 tłoki tył
-zmiana środka, doposażenie wnętrza do wszystkiego co jest możliwe
-lakierowanie całości zmiana koloru
-zawieszenie

Swap silnika:

- silnik 4,2 AKG kompletnie rozebrany, uszczelniony i przejrzany
- sprzęgło z s8 (nie trzeba kombinować z triggerem )
- napęd z 2,5 tdi quattro (skrzynia 01e)
- elementy wydechu a8







Swap hamulców:
-nic jeszcze nie posiadam ewentualnie szukam osoby która doradzi, powie czy dobrze myślę i wykona adaptery
- przewody w stalowym oplocie
- pompa hamulcowa oraz serwo a4 b6


Wnętrze:

- wpadną skóry z c5 kubełki (nie recaro)
- czarny sufit i inne elementy wnętrza
- zegary z komputerem
- 3 ramienna kierownica z s6
- rolata tylnej szyby z a8
- boczki z a6 c4 avant (miejsce na tylne głośniki )
- 4 elektryczne szyby
- elektrycznie składane lusterka boczne
- przyciemnione szyby
zapewne coś jeszcze o czym zapomniałem





Lakier, zajmuje się zawodowo lakiernictwem będzie to wizytówka mojego warsztatu:

- zmiana koloru z zielonego metalicu na czarny bez efektów ( akryl>szlif>bezbarwny x2>szlif>bezabrwny x2>polerka 3 etapy, wszytko po to aby osiągnąć głębie koloru)
- polerka elementów chromowanych
- lakierowanie felg 18"
- konserwacja podwozia
- proszkowe lakierowanie zawieszenia




Zawieszenie :
-amortyzatory bilstein b8
-sprężyny weitec
-elementy gumowe nowe lub poliuretan
-wszytko co wyjdzie w praniu








santacruz
kurde gdyby to bylo v8 (luks 100) to bym sie zaczail po skonczeniu projektu biggrin.gif biggrin.gif
he123
CYTAT(santacruz @ Mon, 21 Oct 2019 - 18:03) *
kurde gdyby to bylo v8 (luks 100) to bym sie zaczail po skonczeniu projektu biggrin.gif biggrin.gif

Zmienię zderzaki maske lampy i prawie masz cool.gif
_adams_
Dlaczego rzeźbisz w tej budzie? Ani to klasyk, żaden rarytas też nie. Narobisz się, kasy worek wywalisz i jaki będzie efekt... ? Poza tym mało racingowy temat, chyba nie to forum wink.gif
tom cio
Adams a ile jest porobionych golfow 2,3,4? Ani to klasyki ani rarytasy a jednak ludzie rzezbia wink.gif
he123
Mało tych aut modyfikowanych widac na drogach, w pomorskim byłem na kilku zlotach ani jednej sztuki. Co do modyfikacji każde włożenie pieniędzy w auto jest nie do odzyskania ale daje usmiech na twarzy posiadacza nie wykluczam 2 turbin ale to juz nie w tym momencie
radekrp90
CYTAT(tom cio @ Tue, 22 Oct 2019 - 08:00) *
Adams a ile jest porobionych golfow 2,3,4? Ani to klasyki ani rarytasy a jednak ludzie rzezbia wink.gif

Aż przycisku "like" tu brakuje.

Jak dla mnie auto z dużo większym potencjałem na YoungTimera niż każde inne auto z tego segmentu z tych lat.

Audi C4 to taki wstępniak do prawdziwej klasy premium w Audi można by powiedzieć, bo jednak C3 jakimś spektakularnym autem nie był (choć w bloku wschodnim to i tak ma status chyba kultowy, bo każdy rusek musiał mieć takie kAudi). Dziś C4-ek już prawie nie widać.

C4 sedan jak dla mnie zawsze miał to coś, więc kibicuję aby dotrzymać projekt do końca wink.gif Swego czasu nawet szukałem wersji 2.2 jako pierwsze auto biggrin.gif
I koniecznie blenda US na tył.
_adams_
No fakt, patrząc na planowane mody wziąłem pod uwagę tylko osiągi jakie może mieć auto ignorując nieco bryłę nadwozia. A przyznam że kiedyś chorowałem na S6 2.2T i przez bzdurny wyciek z torsena nie kupiłem. Dziś bym brał w ciemno, także zwracam honor cool.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.