Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Który model porsche jako daily?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Forum Porsche
AdamD
Cześć
który model nadaje się na co dzień?
Zastanawiałem się nad 911 między rocznikiem 2005-2010. Poczytałem trochę i podobno boxsterem lub caymanem jeździ się równie ciekawie jak nie wygodniej. Jeździł ktoś tymi modelami?
Joko5
Cześć. Jeździłem caymanem 718 przez kilka miesięcy i w mieście rewelacja. Dużo wygodniejsza i sprawniejsza bryka od 911, w trasie lepiej prowadzi się 911 . Teraz powoli przymierzam się do zmiany rs3 na coś z tej stajni
BeeMiX
Czy chcesz go używać jako jedyny samochód ? Jest to możliwe, ja jeździłem Caymanem przez cały rok, ale byłem studentem w dużym mieście co pozwala na wiele kompromisów. W moim odczuciu to jednak 911 jest zestrojona bardziej komfortowo, a tylna kanapa nie daje tego klaustrofobicznego wrażenia co w Caymanie. Ośką 911 nie jeździłem nigdy po typowym śniegu, ale Cayman w kopnym śniegu jest poprostu fatalny.
AdamD
Tak, jako jedyny na co dzień. Na wyjazdy z rodziną jedziemy suvem żony.

Dzięki za opinie
prnit
jezdze teraz caymanem 987 na codzien i powiem ze na dłuższą mete to sobie tego nie wyobrażam, tak samo nie wyobrazam sobie jazdy tym w trasy, jest glosno, twardo, niewygodnie. Jest oczywiscie frajda ale powinno być zawsze drugie "w miare" normalne auto...jako jedyne to bezsensu....i nie mam problemu z małymi autami...kilka lat temu przez rok jezdziłem bmw z4 e85 przez cały rok i nie miałem drugiego auta, bmw było cichsze, wygodniejsze itd.
Wegro
W 911 rzeczywiście jest duża ta różnica w aspekcie komfortu, jakości samochodu, przestrzeni w stosunku do Caymana? Lepiej kupić nowego Caymana, czy starszą (no sporo starszą) 911? Ten samochód podobno mało traci na wartości.



--------------------
Piszę analizy i opinie finansowe, nie pracuję w leasingu i nie zajmuję się leasingiem samochodów!
Moja opinia o Masterlease
https://antyhaczyk.blogspot.com/2020..samochodowy.html - opinie o Masterlease - leasingu i najmie obecnie należącym do PKO Leasing
piwo
Może Alpine a110?
https://www.youtube.com/watch?v=wddozMhiD0A
radzio_gsi
CYTAT(piwo @ Thu, 23 Jan 2020 - 18:48) *


w piątek jeździłem na modlinie, niedługo wrzucę film
piwo
Ooooo.super. będzie detronizacja trophy r? Musi być. Wersja z s czy bez? Ta eska to moje kolejne motoryzacyjne marzenie. Ale niech w końcu renault zajmie się serwisowaniem a nie kombinują jak koń pod górkę by kasę wyciagac
radzio_gsi
CYTAT(piwo @ Mon, 27 Jan 2020 - 14:15) *
Ooooo.super. będzie detronizacja trophy r? Musi być. Wersja z s czy bez? Ta eska to moje kolejne motoryzacyjne marzenie. Ale niech w końcu renault zajmie się serwisowaniem a nie kombinują jak koń pod górkę by kasę wyciagac


S. Co do wyniku to potrzymam jeszcze w niepewności....
piwo
O to będzie grubo. Eska ma szersze opony do tego ps4s w standardzie więc na tą porę za oknem powinno być ok, twardsze zawieszenie i większą moc przy tym samym momencie więc same zalety. I z tego co piszą zero pluzenia przez przod. Obstawiam 1m4s
radzio_gsi
CYTAT(piwo @ Mon, 27 Jan 2020 - 19:22) *
O to będzie grubo. Eska ma szersze opony do tego ps4s w standardzie więc na tą porę za oknem powinno być ok, twardsze zawieszenie i większą moc przy tym samym momencie więc same zalety. I z tego co piszą zero pluzenia przez przod. Obstawiam 1m4s


nie była na 4s...
piwo
Dziwne. Chyba nie na zimówkach...
pawel934
Ja obstawiam że na zimówkach, bo i na czym miała być prasówka w styczniu? biggrin.gif No chyba, że to jakiś prywatny egzemplarz?
Murphy
W sumie to ja sobie nie wyobrażam innego Porsche niż 911, bo 911 to synonim Porsche, innymi słowy przeciętny Kowalski mówiąc Porsche myśli 911. Cały design i linia nadwozia to logo Porsche samo w sobie, które nie da się pomylić z niczym innym bo żaden producent nie robi tak ponadczasowej sylwetki które to z punktu widzenia może wydawać się nieco retro aniżeli nowoczesne, lecz za to charakterystyczne tylko dla tego auta. Cała reszta modeli Porsche właściwie gdyby im zdjąć znaczki to przechodnie na ulicy nie zorientowaliby się co to za samochód no name.

Jeśli ktoś szuka SUVa, elektryka, crossovera lub innej limuzyny to lepszym wyborem będzie coś ze stajni wielkiej trójcy (Merc, Audi, BMW), ale jak Porsche to tylko 911, bo to najdłuższa historia tej marki w linii prostej od modelu 356 i przedwojennego konceptu filozoficznego Ferdinanda kontynuowanego po wojnie przez jego syna. Fakt, po suchej gładkiej nawierzchni 718 będzie się lepiej prowadził na zakrętach bo lepiej wyważony (silnik centralny) i krótszy przez co zwinniejszy, ale to za mało żeby kupić autko ze znaczkiem Porsche, bo jak ktoś szuka tak małego wyważonego autka to równie dobrze może postawić na Alpine lub Lotusa Emirę. Z drugiej strony ciągła udoskonalana konstrukcja 911 najnowszymi zdobyczami techniki, pozwala dziś na doskonałe wyważenie auta w trakcie ruchu (napęd awd, tylna oś skrętna, a po lifcie dodatkowy napęd elektryczny na przednią oś, aerodynamika-spojlery). Z pewnością pomoże to w maskowaniu tego nierównomiernego rozkładu mas pomiędzy tyłem a przodem.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.