https://www.olx.pl/oferta/opel-astra-gsi-em...D5-IDAWcPS.html
Cena przy powołaniu się na racingforum, 15 000 PLN
Specyfikacja:
Na sprzedaż Opel Astra (zwana także Disastra) F GSi C20XE na EMU.
Silnik:
-C20XE, nowe panewki zamontowane w grudniu 2018
-osprzęt oraz kolektor i przepustnica od wersji Motronic 2.8
-powiększona przepustnica
-usunięty silnik krokowy
-wałki dBilas Dynamic 268 stopni
-wydech 4-2-1 (Lexmaul) owinięty bandażem ThermoTec, bandaż celem przedłużenia żywotności malowany farbą na czarno (też Thermo Tec)
-stożek Simota, dolot TurboWorks, powercap
-COPy Denso z Hondy Civic Type R - raz na zawsze koniec problemów z rozdzielaczem, obecnie jest on tylko po to, by było gdzie zamontować czujnik położenia wałka
-wtryskiwacze SAAB (kupione jako nowe w styczniu 2018)
-sterowanie: Ecumaster EMU Classic
-sonda szerokopasmowa Bosch wpięta na stałe
-procedura startowa
-wydech przelot
-tłumik końcowy z wyjmowanym silencerem
-lekki akumulator motocyklowy, zabudowany i mocowany za siedzeniem kierowcy
-oil catch tank D1-Spec
-jeżdżony na oleju Motul 300V Competition 15W50
-moc maksymalna 171,6 KM i maksymalny moment obrotowy 211,6 Nm, mierzone na hamowni VTG. Można i więcej, ale miało być przede wszystkim bezawaryjnie.
Skrzynia i przeniesienie napędu:
-skrzynia F18CR
-najkrótsze dostępne przełożenie główne Quaife 5,18
-szpera torsen Quaife
-docisk Sachs Performance (mocniejszy od seryjnego)
-tarcza sprzęgła na spiekach Aaronex
-konwersja mechanizmu wybierania biegów na linki od Vectry C, co znacznie poprawia precyzję
-odchudzone koło zamachowe
-nowe półosie
-przekładnia kierownicza po regeneracji
-olej w skrzyni: Motul Gear Competition 75W140
Zawieszenie
-komplet poliuretanów Deuter
-sprężyny Eibach Pro-kit (na asfalt) i seryjne (na szuter)
-amortyzatory Bilstein B6 - dwa komplety, jeden ustawiony na dziurawy asfalt, drugi na szuter
-najgrubszy stabilizator tylny na asfalt (w cenie dorzucam też seryjny)
-custom sworznie by poprawić KWSZ i dodać tzw. “camber gain” (jest możliwość powrotu do seryjnych sworzni)
-regulowane mocowania górne
Hamulce:
-Zestaw przedni od Inochi z tarczami 284 mm i zaciskami z Calibry Turbo/Saaba
-tył seria GSi
-przewody w oplocie
-klocki ATE
-hydrauliczny hamulec ręczny
-korektor siły hamowania Wilwood
-przewody hamulcowe puszczone środkiem
-płyn hamulcowy Motul RBF660
Wnętrze:
-fotele Mirco GT (aktualna homologacja FIA)
-mocowania foteli IRP (dla kierowcy wariant z największą regulacją)
-pasy QSP 4 pkt (aktualna homologacja FIA), z rozbudową do 6 pkt OMP
-kierownica OMP Asso
-mocowania foteli IRP
-klatka bezpieczeństwa z zastrzałami do kielichów
-mocowanie pasów do klatki, z zachowaniem kątów zalecanych przy kołnierzach HANS i Simpson
-otuliny klatki z homologacją FIA
-wyłącznik prądu Sparco
-wskaźniki temperatury i ciśnienia oleju Auto Gauge
-shift light z regulacją
-siatka na kaski
-podstopnica pilota
Nadwozie:
-oryginalne GSi
-podłoga ok, progi wymienione w marcu 2019
-poobijane tu i ówdzie, ale bez dramatu (głównie maska i przednie błotniki)
-zaślepiony szyberdach
-dorzucam listwy progowe boczne GSi
-lampy tył GSI, front od polifta (tak jak wlot)
-wlot powietrza na dachu
-tu i ówdzie wycięte celem redukcji masy (np. wzmocnienia maski)
-płyta pod silnik
-płyta pod bak paliwa
-dodatkowe oświetlenie LED na masce
-obspawane w newralgicznych punktach
Koła:
- komplet 16-calowych felg z oponami Extreme VR2 (dwie R7 i dwie R5). Plus ewentualnie jakieś koła dodatkowo, zależnie co się uda wynegocjować
Osiągnięcia:
-pełno pucharów w Samochodowych Mistrzostwach Białegostoku (Wicemistrz klasy K3 w sezonie 2017)
-mistrz serii GP Polski Time Attack w klasie Racing Plus w 2017
-wygrana klasa w SKJS Rajd Sokólski 2018 (rajd szutrowy)
Auto konkurencyjne zarówno na asfalcie jak i na szutrze, przykładowe filmy:
https://youtu.be/_V4c_r2_g74 - asfalt
https://www.youtube.com/watch?v=06LQ4HRx1jM - szuter
Astra wymaga uwagi pod kątem estetyki, ale mechanicznie jest w pełni sprawna.
Możliwość sprzedaży bez foteli i pasów (wtedy cena niższa o 2000 PLN)
Przy sprzedaży dorzucam wszystkie części zamienne jakie do niej mam (m.in. głowicę po portingu)
Mogę przesłać więcej zdjęć na maila
Uwaga! Auto jest obecnie w specyfikacji szutrowej (przygotowane do Rajdu Sokólskiego 2019)