Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: C36 amg w202 ,turbo ?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Mercedes AMG
16vg60
Witam,pytanko odnosnie takiego autka
Znajomy za granica znalazl cos takiego na sprzedaz w dobrej cenie ,z racji tego ze auto troche stalo,jakies braki,delikatna korozja itd.,zastanawiam sie czy nie przytargac go i na "spokojnie" ogarnac i może uturbic?

Dokladnie ten model zawsze mi sie podobał i lata temu byl plan na takie auto jako dd

Na kanale Turbobandita widzilem ze robi srogie moce i w opisie "engine stock"

Ja sie kompletnie nie orientuje w mercedesach,jakie silniki,jakie mozliwosci,co i jak

Ma ktos wiedze na ile pozwoli seryjna glowica,blok,tloki ,czy odprężac frezujac tloki,przekładka,kucizna,kute korby dostepne,czy na zamowienie
Ogolnie dobry pomysl czy doprowadzic do ori stanu i dac sobie spokój z tuningami ?

Pozdr.
marcin137
Tb sobie żartuje z opisem że wszystko jest Stock, 600km może się uda z seryjnego słupka wyciągać , 3.6 jest żadki i drogi w porównaniu do 3.2, nie wiem jak z częściami typu korby tloki do 3.6 różni się wałem i fi tłoka zato do zwykłego m104 jest wszystko dostępne,
wujek_
Pogadaj z Birolem, on na stocku m104 ma 650KM + nitro.
elspasoo
Samo auto jako stock, nabiera już wartości. Silnik 3,6 to konstrukcja zmieniona przez amg. W razie problemów dostępność części zamiennych ograniczona do ASO. Najmocniejszy z cywilnych wersji słupek jest w wersji R6 3,0 220km, niestety tutaj jest wtrysk mechaniczny i trzeba się pokusić o EFI. Najłatwiej najtaniej modzić M104, 2,8 lub 3,2 na wtrysku HFM.
Mis
Wtrysk HFM? To chodzi o to, że to wtrysk zwykły wielopunktowy z przepływomierzem "gorący drut"? tongue.gif
16vg60
Dzieki za odp.
Tak TB ciężko brać powaznie :lol:
Widze ze temat nie jest tak oczywisty jak vr czy 2.7bit;)
Nic, pieniądze nie za duże wiec tak czy siak warto chyba to przytargac choc niewielka korozja jednak okazuje sie dosyc spora ,pojemność powyzej 2.0,wiec oplaty wieksze i musze sie zastanowić czy ma to sens ,bo odziwo w pl takie amg sa jeszcze.w dobrych $
Jesli zwioze to podpije temat i bede meczyl, czy to bedzie oem czy modzone ,zobacze

Pozdr.
telewizoor
Moim zdaniem to 3.6 wartałoby oszczędzić i zamiast tego wrzucić 3.2/3.0 i wtedy turbić smile.gif Tych 3.6 już nie ma za wiele... Co do turbienia to możesz pisać do Poweride, wiem że coś tam dłubał m.in. odprężał zbierając trochę z tłoków i ma tez przekładki z miedzi. Silniki ogólnie fajne, mam taki w dupowozie, lpg, koło 500kkm nalotu i chodzi jak burza biggrin.gif
WLD_Wlodi
CYTAT(telewizoor @ Mon, 07 Oct 2019 - 09:13) *
Moim zdaniem to 3.6 wartałoby oszczędzić i zamiast tego wrzucić 3.2/3.0 i wtedy turbić smile.gif Tych 3.6 już nie ma za wiele... Co do turbienia to możesz pisać do Poweride, wiem że coś tam dłubał m.in. odprężał zbierając trochę z tłoków i ma tez przekładki z miedzi. Silniki ogólnie fajne, mam taki w dupowozie, lpg, koło 500kkm nalotu i chodzi jak burza biggrin.gif

Potwierdzam, tylko łańcuch rozrządu trzeba w M104 wymienić po 500 tys bo jest troche wyciągnięty biggrin.gif
GIB
CYTAT(telewizoor @ Mon, 07 Oct 2019 - 09:13) *
Moim zdaniem to 3.6 wartałoby oszczędzić i zamiast tego wrzucić 3.2/3.0 i wtedy turbić smile.gif Tych 3.6 już nie ma za wiele... Co do turbienia to możesz pisać do Poweride, wiem że coś tam dłubał m.in. odprężał zbierając trochę z tłoków i ma tez przekładki z miedzi. Silniki ogólnie fajne, mam taki w dupowozie, lpg, koło 500kkm nalotu i chodzi jak burza biggrin.gif

+1, a to 36 widziałbm w jakimś C124 smile.gif
elspasoo
O toto. +2 . Mam 124 i nie raz o tym myślałem.
EssiRS
3.6l wybuchają z turbo, bo mają za mało ścianki między cylindrami.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.