16vg60
Mon, 30 Sep 2019 - 21:08
Witam,pytanko odnosnie takiego autka
Znajomy za granica znalazl cos takiego na sprzedaz w dobrej cenie ,z racji tego ze auto troche stalo,jakies braki,delikatna korozja itd.,zastanawiam sie czy nie przytargac go i na "spokojnie" ogarnac i może uturbic?
Dokladnie ten model zawsze mi sie podobał i lata temu byl plan na takie auto jako dd
Na kanale Turbobandita widzilem ze robi srogie moce i w opisie "engine stock"
Ja sie kompletnie nie orientuje w mercedesach,jakie silniki,jakie mozliwosci,co i jak
Ma ktos wiedze na ile pozwoli seryjna glowica,blok,tloki ,czy odprężac frezujac tloki,przekładka,kucizna,kute korby dostepne,czy na zamowienie
Ogolnie dobry pomysl czy doprowadzic do ori stanu i dac sobie spokój z tuningami ?
Pozdr.
marcin137
Tue, 01 Oct 2019 - 10:32
Tb sobie żartuje z opisem że wszystko jest Stock, 600km może się uda z seryjnego słupka wyciągać , 3.6 jest żadki i drogi w porównaniu do 3.2, nie wiem jak z częściami typu korby tloki do 3.6 różni się wałem i fi tłoka zato do zwykłego m104 jest wszystko dostępne,
wujek_
Tue, 01 Oct 2019 - 10:38
Pogadaj z Birolem, on na stocku m104 ma 650KM + nitro.
elspasoo
Tue, 01 Oct 2019 - 11:49
Samo auto jako stock, nabiera już wartości. Silnik 3,6 to konstrukcja zmieniona przez amg. W razie problemów dostępność części zamiennych ograniczona do ASO. Najmocniejszy z cywilnych wersji słupek jest w wersji R6 3,0 220km, niestety tutaj jest wtrysk mechaniczny i trzeba się pokusić o EFI. Najłatwiej najtaniej modzić M104, 2,8 lub 3,2 na wtrysku HFM.
Mis
Tue, 01 Oct 2019 - 17:25
Wtrysk HFM? To chodzi o to, że to wtrysk zwykły wielopunktowy z przepływomierzem "gorący drut"?
16vg60
Tue, 01 Oct 2019 - 18:22
Dzieki za odp.
Tak TB ciężko brać powaznie :lol:
Widze ze temat nie jest tak oczywisty jak vr czy 2.7bit;)
Nic, pieniądze nie za duże wiec tak czy siak warto chyba to przytargac choc niewielka korozja jednak okazuje sie dosyc spora ,pojemność powyzej 2.0,wiec oplaty wieksze i musze sie zastanowić czy ma to sens ,bo odziwo w pl takie amg sa jeszcze.w dobrych $
Jesli zwioze to podpije temat i bede meczyl, czy to bedzie oem czy modzone ,zobacze
Pozdr.
telewizoor
Mon, 07 Oct 2019 - 09:13
Moim zdaniem to 3.6 wartałoby oszczędzić i zamiast tego wrzucić 3.2/3.0 i wtedy turbić
Tych 3.6 już nie ma za wiele... Co do turbienia to możesz pisać do Poweride, wiem że coś tam dłubał m.in. odprężał zbierając trochę z tłoków i ma tez przekładki z miedzi. Silniki ogólnie fajne, mam taki w dupowozie, lpg, koło 500kkm nalotu i chodzi jak burza
WLD_Wlodi
Mon, 07 Oct 2019 - 10:54
CYTAT(telewizoor @ Mon, 07 Oct 2019 - 09:13)
Moim zdaniem to 3.6 wartałoby oszczędzić i zamiast tego wrzucić 3.2/3.0 i wtedy turbić
Tych 3.6 już nie ma za wiele... Co do turbienia to możesz pisać do Poweride, wiem że coś tam dłubał m.in. odprężał zbierając trochę z tłoków i ma tez przekładki z miedzi. Silniki ogólnie fajne, mam taki w dupowozie, lpg, koło 500kkm nalotu i chodzi jak burza
Potwierdzam, tylko łańcuch rozrządu trzeba w M104 wymienić po 500 tys bo jest troche wyciągnięty
GIB
Mon, 07 Oct 2019 - 19:23
CYTAT(telewizoor @ Mon, 07 Oct 2019 - 09:13)
Moim zdaniem to 3.6 wartałoby oszczędzić i zamiast tego wrzucić 3.2/3.0 i wtedy turbić
Tych 3.6 już nie ma za wiele... Co do turbienia to możesz pisać do Poweride, wiem że coś tam dłubał m.in. odprężał zbierając trochę z tłoków i ma tez przekładki z miedzi. Silniki ogólnie fajne, mam taki w dupowozie, lpg, koło 500kkm nalotu i chodzi jak burza
+1, a to 36 widziałbm w jakimś C124
elspasoo
Mon, 07 Oct 2019 - 21:00
O toto. +2 . Mam 124 i nie raz o tym myślałem.
EssiRS
Sat, 02 Nov 2019 - 13:06
3.6l wybuchają z turbo, bo mają za mało ścianki między cylindrami.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.